Om Vores Rivaler IX

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #217 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg forstår sgu godt, at Barcelona appellere dommen, når man kigger på nogle af de straffe, som andre har modtaget for værre forseelser: CR7s slag og spark mod en modspiller i sidste sæson (to kampe), Mourinho der fik en lille straf for at prikke Vilanova i øjet. Den gjaldt oven i købet kun i Super Copa Espana, hvor efter den blev fuldstændig annulleret af en eller anden meget mystisk årsag.
Det er også meget underligt, at Piqués karantæne skal gælde i La Liga, når Mourinhos ikke gjorde. Det gælder i øvrigt også Simeone i sidste sæson, der fik otte dage, som han også skulle afsone i La Liga. Er der ikke ens regler for alle?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #218 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Jeg forstår sgu godt, at Barcelona appellere dommen, når man kigger på nogle af de straffe, som andre har modtaget for værre forseelser: CR7s slag og spark mod en modspiller i sidste sæson (to kampe), Mourinho der fik en lille straf for at prikke Vilanova i øjet. Den gjaldt oven i købet kun i Super Copa Espana, hvor efter den blev fuldstændig annulleret af en eller anden meget mystisk årsag.
Det er også meget underligt, at Piqués karantæne skal gælde i La Liga, når Mourinhos ikke gjorde. Det gælder i øvrigt også Simeone i sidste sæson, der fik otte dage, som han også skulle afsone i La Liga. Er der ikke ens regler for alle?


Der er ens regler for alle, men det kræver at man kender dem........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #219 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om Vores Rivaler IX
Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #220 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Der snakkes om, at Nolito hentes i januar, når Barcelona må indskrive spillere igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #221 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #222 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Under alle omstændigheder kan de ikke anvende garderingen før i det nye år. Måske vil de prøve at hente Chelsea floppet Cuadrado den modsatte vej? Jeg mener de var interesseret i ham sidste sommer efter VM. En tilbagekomst af Noliti i Celta Vigo nævnes også ofte.

De har efterhånden en noget tynd trup målt på kvalitet, synes jeg. Det er spillere som Munir og Sandro, der nu skal erstatte MSN trioen i front frem til Nytår.

Den ideelle startellever er fortsat meget stærk, men derefter ser det noget mere tvivlsomt ud.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Chamartin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #223 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke Arda Turan bliver brugt der fremme til januar? Mon ikke det har været en del af tanken med købet af ham, selvom han da bestemt ikke er samme type som nogle af de andre tre.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #224 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #225 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

daffy skrev:

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.


Spansk presse er enige om, at han blev skræmt væk af en hollænders væremåde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #226 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Jeg forstår sgu godt, at Barcelona appellere dommen, når man kigger på nogle af de straffe, som andre har modtaget for værre forseelser: CR7s slag og spark mod en modspiller i sidste sæson (to kampe), Mourinho der fik en lille straf for at prikke Vilanova i øjet. Den gjaldt oven i købet kun i Super Copa Espana, hvor efter den blev fuldstændig annulleret af en eller anden meget mystisk årsag.
Det er også meget underligt, at Piqués karantæne skal gælde i La Liga, når Mourinhos ikke gjorde. Det gælder i øvrigt også Simeone i sidste sæson, der fik otte dage, som han også skulle afsone i La Liga. Er der ikke ens regler for alle?


De får næppe det store ud af at appelere. Han fik mildest mulig straf ift. hvad dommeren havde indgivet i rapporten. Strafferammen er 4-12 dages karantæne, så der burde ikke være noget at hente der.

Ift. at det gælder i La Liga og ikke kun i Super Cuppen, som det var tilfældet med Mourinho, så skyldes det en regelændring siden Mourinhos øjeprik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #227 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.


Spansk presse er enige om, at han blev skræmt væk af en hollænders væremåde.


Hvilket jeg godt forstår - jeg fatter til gengæld stadig ikke, at han ikke valgte en tredje klub med lidt større chance for spilletid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #228 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Man må gå stærkt ud fra, at Barca intet har haft at skulle have sagt ift. Pedros afsked. Deres trup ser godt nok tynd ud den første halvsæson.

Truppen består nu af:
Målmænd: Ter Stegen, Bravo

Forsvar: Alves, Pique, Mascherano, Mathieu, Bartra, Alba, Adriano

Midtbane: Rakitic, Sergio, Iniesta, Rafinha

Angreb: Suarez, Messi, Neymar.

Dertil har de en omgang kaffespillere i Masip, Douglas, Vermaelen, Sergi Roberto, Sandro Ramirez og Munir.

Hvis ikke de kommer til at grisse en fin håndfuld point væk her i første halvsæson, så er der ingen retfærdighed til. I første runde har de i øvrigt Pique og Mathieu ude med karantæne samt Alba og Adriano ude med skader. Alt hviler i første runde på de tre forreste. Vamos Bilbao!
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Gåser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum