Om Vores Rivaler IX
Nu rabler det..
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev: Pedro: Mourinho er en af hovedgrundene til at jeg er her.
De elsker ham jo, de catalanere!!
Chelsea går nu efter Pogba og har angiveligt budt 100 millioner €.
Fernando Llorente bliver Sevilla-spiller i de kommende dage. På et lejemål. Kom nu lidt, Real Madrid!!
Jeg må nu sige, at jeg ser frem til, at Jesé får en rigtig chance for at få sit gennembrud nr. 2, i en Aguero-lignende rolle som 9'er.
Han har det der skal til, men manglede ufattelig meget kampform, og minutterne til at genfinde denne, sidste sæson.
Det er til glæde og gavn for alle, at klubben får nogle kulturbærere på førsteholdet, med en fortid på La Fabrica. Det kræver at man tør lade de største talenter være mere end 3. / 4. valg på førsteholdet, hvis de skal slå til..:)
..............
Det lyder som om at det ligger helt fast, at man satser på Benzema, Ronaldo, Jesé og Mayoral som denne sæsons angribere.
Du har helt ret. Der er blot ét problem. Jesé er ikke god nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev: Pedro: Mourinho er en af hovedgrundene til at jeg er her.
De elsker ham jo, de catalanere!!
Chelsea går nu efter Pogba og har angiveligt budt 100 millioner €.
Fernando Llorente bliver Sevilla-spiller i de kommende dage. På et lejemål. Kom nu lidt, Real Madrid!!
Jeg må nu sige, at jeg ser frem til, at Jesé får en rigtig chance for at få sit gennembrud nr. 2, i en Aguero-lignende rolle som 9'er.
Han har det der skal til, men manglede ufattelig meget kampform, og minutterne til at genfinde denne, sidste sæson.
Det er til glæde og gavn for alle, at klubben får nogle kulturbærere på førsteholdet, med en fortid på La Fabrica. Det kræver at man tør lade de største talenter være mere end 3. / 4. valg på førsteholdet, hvis de skal slå til..:)
..............
Det lyder som om at det ligger helt fast, at man satser på Benzema, Ronaldo, Jesé og Mayoral som denne sæsons angribere.
Du har helt ret. Der er blot ét problem. Jesé er ikke god nok.
Jeg synes jo egentlig, at han allerede har slået igennem en gang, i efteråret 13 og vinteren 14. Men lad os se, i løbet af de næste 4-6 måneder...:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Okay Jesé er ikke Aguero, men han er altså ret god... Er tryg ved ham som 2. angriber (til at starte med). Han er nemlig en af de nuværende få canteranos med noget specielt. Han skal i den grad blive og prøves af. Han har da også vist "hans gamle niveau" i opstarten? Forstår ikke hetzen mod ham.M_linding skrev:
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev: Pedro: Mourinho er en af hovedgrundene til at jeg er her.
De elsker ham jo, de catalanere!!
Chelsea går nu efter Pogba og har angiveligt budt 100 millioner €.
Fernando Llorente bliver Sevilla-spiller i de kommende dage. På et lejemål. Kom nu lidt, Real Madrid!!
Jeg må nu sige, at jeg ser frem til, at Jesé får en rigtig chance for at få sit gennembrud nr. 2, i en Aguero-lignende rolle som 9'er.
Han har det der skal til, men manglede ufattelig meget kampform, og minutterne til at genfinde denne, sidste sæson.
Det er til glæde og gavn for alle, at klubben får nogle kulturbærere på førsteholdet, med en fortid på La Fabrica. Det kræver at man tør lade de største talenter være mere end 3. / 4. valg på førsteholdet, hvis de skal slå til..:)
..............
Det lyder som om at det ligger helt fast, at man satser på Benzema, Ronaldo, Jesé og Mayoral som denne sæsons angribere.
Du har helt ret. Der er blot ét problem. Jesé er ikke god nok.
Jeg synes jo egentlig, at han allerede har slået igennem en gang, i efteråret 13 og vinteren 14. Men lad os se, i løbet af de næste 4-6 måneder...:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Personligt, så er Simeones tropper min favorit til at stå med mesterskabet i 2016. Udover Miranda, så har de ikke mistet nogen af deres vigtigste spillere. Tværtimod, så har de faktisk styrket truppen, offensivt med Jackson Martinez, Carrasco og Luciano Vietto, defensivt med Savic og Filipe Luis der er vendt hjem. Og derudover - vigtigst af alt - så har de stadig Diego El Cholo Simeone.
Så skal vi selvfølgelig heller ikke glemme stortalentet, Oliver Torres der også er vendt hjem, efter et udlejningsophold hos Porto.
Jeg håber vi tager ligaen, men jeg tror, at det ender således:
1. Atletico Madrid
2. Real Madrid
3. FC Barcelona
Barcelona bliver trætte i løbet af sæsonen og Benitez skal bruge tid på vænne sig til en La Liga der har ændret sig meget siden han trænede Valencia CF.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Inspektøren skrev: Atletico Madrid er foran med 1-0.
Personligt, så er Simeones tropper min favorit til at stå med mesterskabet i 2016. Udover Miranda, så har de ikke mistet nogen af deres vigtigste spillere. Tværtimod, så har de faktisk styrket truppen, offensivt med Jackson Martinez, Carrasco og Luciano Vietto, defensivt med Savic og Filipe Luis der er vendt hjem. Og derudover - vigtigst af alt - så har de stadig Diego El Cholo Simeone.
Så skal vi selvfølgelig heller ikke glemme stortalentet, Oliver Torres der også er vendt hjem, efter et udlejningsophold hos Porto.
Jeg håber vi tager ligaen, men jeg tror, at det ender således:
1. Atletico Madrid
2. Real Madrid
3. FC Barcelona
Barcelona bliver trætte i løbet af sæsonen og Benitez skal bruge tid på vænne sig til en La Liga der har ændret sig meget siden han trænede Valencia CF.
Hold da op du undervurderer Arda. Han var en perfekt spiller for Simeones hold. Kreativ, men samtidig ekstremt arbejdsom og altid villig til at følge det taktiske oplæg. Hans evne til at flytte bolden frem vil blive savnet. Jeg tror - lidt ligesom i den forgangne sæson - at de vil få for svært ved at score nok mål til at få points mod alle de svagere hold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Godt du lige nævnte ham.
En af Simeones trofaste, som biddrog med en masse kreativt til Atleticos offensive spil. Defensivt arbejde han hårdt og gjorde altid hvad han fik besked på. Men han var også en spiller med et meget stort temperament, en lottokupon, når han allerede var i besiddelse af et gult kort.
Men en rigtig god spiller, som jeg også er sikker på, at Barcelona vil få gavn af, og omvendt da Barcelona har en spillestil der indebærer, at man ikke skal arbejde meget defensivt og jage bolden konstant, hvilket vi ser hos Atletico.
Om han bliver ersttatet af en lige så spiller, må tiden vise. Jeg syntes dog, at de har gjort sig et godt køb til hans position i Carrasco og derudover, så har de allerede Griezmann, der ser ud til at blive brugt i kanten i fremtiden, da man har købt Vietto og Martinez til angrebet.
Edit: Og så har de også hentet Oliver Torres hjem igen, der gør sig gældende på den offensive midtbane, hvor Turan også spillede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men han var også en spiller med et meget stort temperament, en lottokupon, når han allerede var i besiddelse af et gult kort.
Igennem de seneste to sæsoner (2013/14 og 2014/15) har han kun fået ét rødt kort, det er ihvertfald en lottokupon jeg ville købe (-;
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Men i mange af de kampe, hvor jeg så ham spille for Atletico, så opførte han sig ofte både mod modstander og dommere med mangel på respekt. Og så gik han sgu også ofte hårdt til sine modstandere. At han så har modtaget ét rødt kort i de seneste to sæsoner, fortæller bare, at han har været ekstrem heldig. Costa har ikke modtaget et eneste rødt kort i sin karriere for Atletico og Chelsea, men syntes du ikke selv, at han er en lottokupon :)?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
