Om Vores Rivaler IX

10 år 10 måneder siden #253 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX
Og nu med 1 assist.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #254 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX
Det er jo ikke første gang en delvis reserve tager springet fra verdens bedste liga og bliver en profil i den svagere engelske række.

Til gengæld mangler man stadig at se det modsatte ske ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #255 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

raul7=kongen skrev: Det er jo ikke første gang en delvis reserve tager springet fra verdens bedste liga og bliver en profil i den svagere engelske række.

Til gengæld mangler man stadig at se det modsatte ske ;)


Du kom mig i forkøbet. Jeg er personligt ikke overrasket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #256 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

raul7=kongen skrev: Det er jo ikke første gang en delvis reserve tager springet fra verdens bedste liga og bliver en profil i den svagere engelske række.

Til gengæld mangler man stadig at se det modsatte ske ;)


Du kom mig i forkøbet. Jeg er personligt ikke overrasket.


Det er nemlig så fedt når "spinkle spillere med dårlig fysik der aldrig ville kunne klare sig i en så fysisk liga" tager turen over og sætter det hele på plads haha!

Chelsea spiller som en pose nødder. 2-1 nu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #257 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev: Pedro 1-0 efter 18 min. I prem. League


Et bold der kun går ind fordi den rammer modstanderens hæl. Og en assist, hvor han forsøger at sparke på mål, men rammer bolden så skævt, at den ryge direkte over til Costa.

Pedro skal nok blive en gevinst for Chelsea. Men nu skal vi heller ikke glemme modstanderen. WBA er jo helt væk :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #258 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Pedro 1-0 efter 18 min. I prem. League


Et mål der kun går ind fordi den rammer modstanderens hæl. Og en assist, hvor han forsøger at sparke på mål, men rammer bolden så skævt, at den ryge direkte over til Costa.


Ej stop nu Pelle. Du holder sgu normalt højere niveau end det der. Han er banens bedste og har lige serveret en flot bold der skulle have givet mål (100%) til Willian.

Han kan stadig floppe men det er fandme en kanon start. Glæd dig dog over en la liga spiller der hopper direkte ind og gør sig bemærket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #259 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX
Så ikke din edit. Den var bedre ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #260 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona har seriøst ladet en klassespiller gå - han har alle evner til at blive en verdensstjerne i Chelsea.

Læste i øvrigt denne her nyhed i går, meget rammende omkring Barcelonas bredde:

tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/bar...rdt-ramt-paa-baenken

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #261 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Men han startede jo ikke for Barca og var heller ikke vild for dem, hvorfor det var helt rigtigt af dem at lade ham gå.
Det eneste de kan være kede af er, at de mistet en god spiller til bredden. Det er det.
Edit. Men hvis MSN holder sig skadesfrie indtil januar, så der intet at være kede af, overhovedet. Jeg er sikker på alle tre spillere er mere end villige til at spille 30 kampe i streg uden at blive udskiftet.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #262 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Men han startede jo ikke for Barca og var heller ikke vild for dem, hvorfor det var helt rigtigt af dem at lade ham gå.
Det eneste de kan være kede af er, at de mistet en god spiller til bredden. Det er det.


Hvis med god beslutning du mener beslutning der højest sandsynligt smider mesterskabet til Real Madrid. Ingen mulig hvile til de 3 forreste. Ingen mulighed for at sparre hvis halv skade. Pedro har stor stor aktie i barcas succes de sidste sæsoner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #263 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

Inspektøren skrev: Men han startede jo ikke for Barca og var heller ikke vild for dem, hvorfor det var helt rigtigt af dem at lade ham gå.
Det eneste de kan være kede af er, at de mistet en god spiller til bredden. Det er det.


Hvis med god beslutning du mener beslutning der højest sandsynligt smider mesterskabet til Real Madrid. Ingen mulig hvile til de 3 forreste. Ingen mulighed for at sparre hvis halv skade. Pedro har stor stor aktie i barcas succes de sidste sæsoner.


Pedro stank for Barcelona, så selv hvis han var en del af deres trio, ville Barcelona give os mesterskabet. De skal nok klare sig. Det er i øvrigt også "kun" til januar, at det er vigtigt for dem at holde sig skadesfrie. Når januar starter, så vil du se en opgradering af Pedro i såvel Turan som Aleix Vidal der er en fremragende wing-back.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #264 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er nok bare ikke helt imponeret, som jer andre. Mest fordi man altid har vist, at Pedro var en fantastisk fodboldspiller. Han er ganske enkelt for god til at sidde på bænken i Barca, men ikke i nærheden af at kunne konkurrere med MSN om en fast plads.

Pedro skal nok få en god tid i Chelsea. Men derfor må man stadig gerne lige have in mente, hvem dagens modstander er. WBA er jo helt ude at skide i samtlige aktioner på banen :-) Jeg er vildt imponeret over, hvordan Hazard spiller i dag. Han skaber simpelthen så meget plads til sine medspillere. Og det nyder Pedro blandt andre super godt af.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum