Om Vores Rivaler IX

10 år 10 måneder siden #229 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.


Spansk presse er enige om, at han blev skræmt væk af en hollænders væremåde.


Hvilket jeg godt forstår - jeg fatter til gengæld stadig ikke, at han ikke valgte en tredje klub med lidt større chance for spilletid


Undervurderer i ikke en Pedro i kampform ret så meget? Tjek mandens landsholdsstats. Hans barca stats er også vilde nok taget i betragtning at han ikke har spillet 90 minutter i rigtig mange af de kampe der tæller med i hans statistik. Hvis Mou giver ham chancen bliver han en af de helt store profiler i den engelske liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #230 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.


Spansk presse er enige om, at han blev skræmt væk af en hollænders væremåde.


Hvilket jeg godt forstår - jeg fatter til gengæld stadig ikke, at han ikke valgte en tredje klub med lidt større chance for spilletid


Undervurderer i ikke en Pedro i kampform ret så meget? Tjek mandens landsholdsstats. Hans barca stats er også vilde nok taget i betragtning at han ikke har spillet 90 minutter i rigtig mange af de kampe der tæller med i hans statistik. Hvis Mou giver ham chancen bliver han en af de helt store profiler i den engelske liga.



Jeg elsker dit brugernavn, når du så åbenlyst lyser langt væk af at være Barca-fan. Hvorfor ikke bare gå til bekendelse? Vi bider jo ikke ;-)

Når det så er sagt, så synes jeg du overvurderer Pedro en smule. Manden har altid været hårdt kæmpende, men det hører også med til historien, at han sjældent får rigtig meget ud af anstrengelserne.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #231 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Gåser skrev: Man må gå stærkt ud fra, at Barca intet har haft at skulle have sagt ift. Pedros afsked. Deres trup ser godt nok tynd ud den første halvsæson.

Truppen består nu af:
Målmænd: Ter Stegen, Bravo

Forsvar: Alves, Pique, Mascherano, Mathieu, Bartra, Alba, Adriano

Midtbane: Rakitic, Sergio, Iniesta, Rafinha

Angreb: Suarez, Messi, Neymar.

Dertil har de en omgang kaffespillere i Masip, Douglas, Vermaelen, Sergi Roberto, Sandro Ramirez og Munir.

Hvis ikke de kommer til at grisse en fin håndfuld point væk her i første halvsæson, så er der ingen retfærdighed til. I første runde har de i øvrigt Pique og Mathieu ude med karantæne samt Alba og Adriano ude med skader. Alt hviler i første runde på de tre forreste. Vamos Bilbao!


Neymar skulle efter sigende stadig være ude med fåresyge mod Bilbao, så det bliver vel Rafinha eller Munir, der får chancen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #232 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Officielt: Chelsea køber Pedro for 224 millioner kr. www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber...ro-for-224-millioner
Vil Barcelona hente en gardering i stedet for Pedro eller vil man satse på de unge?
Er det en fordel for os?
Jeg vil se det som en fordel for os, hvis bare en af fronttrioen for Barcelona bliver skadet, får en karantæne eller har brug for et hvil.


Helt på linje med dig JJ-86. Kampene mod Bilbao viste, hvor meget MSN betyder. Barca kommer bare ikke frem til samme mængde chancer, når f.eks. Neymar ikke er med. Fravær af enten Messi, Suarez eller Neymar vil i den grad svække Barca som helhed. Især fordi måden de spiller på sjældent inkluderer midtbanen i det opbyggende spil - meget modsat os.

On another note. Klart det bedre for Pedro, han ville altid bare være en indskiftningsmulighed for Barca, han ville aldrig være fast mand. At det så er Chelsea han ryger til, det fatter jeg ikke. Jeg forstår hvert fald ikke, hvordan de vil benytte ham. De får noget fart på kanten - men det har de reelt set allerede.


Præcis.Og derfor virker skiftet også en lille smule skørt af Pedro. Altså det kan næppe være mange minutter mere, han får i Chelsea ifh til Chelsea. Som united-mand er jeg dog glad for, han røg til London. Ser virkeligt ikke et stort lys i ham.


Spansk presse er enige om, at han blev skræmt væk af en hollænders væremåde.


Hvilket jeg godt forstår - jeg fatter til gengæld stadig ikke, at han ikke valgte en tredje klub med lidt større chance for spilletid


Undervurderer i ikke en Pedro i kampform ret så meget? Tjek mandens landsholdsstats. Hans barca stats er også vilde nok taget i betragtning at han ikke har spillet 90 minutter i rigtig mange af de kampe der tæller med i hans statistik. Hvis Mou giver ham chancen bliver han en af de helt store profiler i den engelske liga.



Jeg elsker dit brugernavn, når du så åbenlyst lyser langt væk af at være Barca-fan. Hvorfor ikke bare gå til bekendelse? Vi bider jo ikke ;-)

Når det så er sagt, så synes jeg du overvurderer Pedro en smule. Manden har altid været hårdt kæmpende, men det hører også med til historien, at han sjældent får rigtig meget ud af anstrengelserne.


Jeg er fan af de hold der spiller bedst. Jeg vil gerne indrømme at det, rent subjektivt for mig, var Barca sidste år. Jeg har holdt med begge hold skiftevis gennem de sidste mange år. Så hvis du vil have en indrømmelse så er det nok nærmere at jeg ikke er "fan" af noget hold ud fra din forståelse af hvad det vil sige at være fan. At mine indlæg ifølge dig åbenlyst lyser langt væk af at være Barca-fan er skudt forbi syntes jeg. Jeg syntes jeg forsøger at bidrage der hvor jeg kan. Jeg tror jeg kender mere til Barca end de fleste "ÆGTE" fans herinde og derfor er det ofte (5 indlæg eller hvad?) her jeg vil vælge at give mit bidrag når jeg syntes i er skævt på den. Jeg mener nemlig ofte i er ret skarpe når det kommer til "jeres" eget hold, hvorfor jeg bidrager med mindre her.

Kan vi komme tilbage til pointen nu? :)

Jeg er ikke uenig i at manden har fucked op på nogle chancer hvor han åbenlyst skulle have scoret hvorfor man ikke kan placere ham helt i top klasse som ex. Neymar, Ronaldo, Zlatan, Messi, Suarez, og Aguero men jeg mener faktisk godt at han kan vise sig at holde niveau med Benzema, Alexis, Diego Costa og den kvalitet spillere når han får fast spilletid. Men vi må se hvem der får ret.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #233 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Mon gassen er gået ud af Bilbao? Sætter lige en 0-2 føring over styr mod Zilina og taber kampen 3-2. De har godt nok også bare spillet mange kampe på kort tid.
Af officielle kampe, vil de, hvis vi tager kampen på søndag med i regnestykket, have spillet 4 kampe på 10 dage. Sandsynligheden for, at tredje gang bliver lykkens gang for et veludhvilet Barca mod et slidt Bilbao er meget høj.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #234 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Mon gassen er gået ud af Bilbao? Sætter lige en 0-2 føring over styr mod Zilina og taber kampen 3-2. De har godt nok også bare spillet mange kampe på kort tid.
Af officielle kampe, vil de, hvis vi tager kampen på søndag med i regnestykket, have spillet 4 kampe på 10 dage. Sandsynligheden for, at tredje gang bliver lykkens gang for et veludhvilet Barca mod et slidt Bilbao er meget høj.


Har desværre tænkt det samme. Det lugter lidt af Barcelona-sejr...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #235 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Mon gassen er gået ud af Bilbao? Sætter lige en 0-2 føring over styr mod Zilina og taber kampen 3-2. De har godt nok også bare spillet mange kampe på kort tid.
Af officielle kampe, vil de, hvis vi tager kampen på søndag med i regnestykket, have spillet 4 kampe på 10 dage. Sandsynligheden for, at tredje gang bliver lykkens gang for et veludhvilet Barca mod et slidt Bilbao er meget høj.


No offense, men det ville være ret kløgtigt lige at tjekke opstillingerne til dagens kamp, før du smider sådan et indlæg op. Det var mere eller mindre et RENT b-hold med kun én eller to gengangere fra de to kampe mod Barcelona, der i dag gæstede Zilina.

Nogle profiler er rejst med til Slovakiet, men ellers er der altså ikke meget af den start-11'er, der skal krydse klinger med Barcelona på søndag, som har været i kamp. Jeg tror faktisk lidt på det!
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #236 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev:

Inspektøren skrev: Mon gassen er gået ud af Bilbao? Sætter lige en 0-2 føring over styr mod Zilina og taber kampen 3-2. De har godt nok også bare spillet mange kampe på kort tid.
Af officielle kampe, vil de, hvis vi tager kampen på søndag med i regnestykket, have spillet 4 kampe på 10 dage. Sandsynligheden for, at tredje gang bliver lykkens gang for et veludhvilet Barca mod et slidt Bilbao er meget høj.


No offense, men det ville være ret kløgtigt lige at tjekke opstillingerne til dagens kamp, før du smider sådan et indlæg op. Det var mere eller mindre et RENT b-hold med kun én eller to gengangere fra de to kampe mod Barcelona, der i dag gæstede Zilina.

Nogle profiler er rejst med til Slovakiet, men ellers er der altså ikke meget af den start-11'er, der skal krydse klinger med Barcelona på søndag, som har været i kamp. Jeg tror faktisk lidt på det!


Jeg læste, der var 9 udskiftninger i forhold til Barcelonakampen i mandags - (har ikke checket det ;) ).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #237 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg så det, var det vist kun Laporte, der gik igen i forhold til Barcelona-kampene. Der sad ikke engang folk fra A-kæden på bænken :-)

Dejligt at de nu er fuldt udhvilede til kampen mod Barca!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #238 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Pedro: Mourinho er en af hovedgrundene til at jeg er her.

De elsker ham jo, de catalanere!!

Chelsea går nu efter Pogba og har angiveligt budt 100 millioner €.

Fernando Llorente bliver Sevilla-spiller i de kommende dage. På et lejemål. Kom nu lidt, Real Madrid!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #239 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Det kunne også være placeret i sjov og spas, men der er nok lidt for meget tragikomisk i det.

Barcelona har - naturligvis - anket karantænedommen på fire spilledage til Piqué. Begrundelse:

- Han brugte bare et typisk catalansk udtryk.

Den lader vi lige stå et øjeblik!

Més que un Club..........ja, det skal jeg da lige love for. Der er bare ingen nedre grænse hos de skamløse catalanere.



Nu er min kommentar til den her Piqué sag efterhånden en dag gammel, men jeg synes simpelthen ikke, den skal udelades.

En skribent på El Mundo Deportivo fremførte i går en påstand om, at Piqué var dømt på forhånd i sagen om hans "Jeg skider på din forpulede mor" udfald mod liniedommeren.
Skribenten mener, at centralmagten i Madrid har har raset mod Pigué og sørget for, at han skulle have en over næsen efter hans kommentar om Madrid i Tblisi efter Super Cup sejren over Sevilla.

Jeez...jeg fattes ord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #240 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Pedro: Mourinho er en af hovedgrundene til at jeg er her.

De elsker ham jo, de catalanere!!

Chelsea går nu efter Pogba og har angiveligt budt 100 millioner €.

Fernando Llorente bliver Sevilla-spiller i de kommende dage. På et lejemål. Kom nu lidt, Real Madrid!!


Jeg må nu sige, at jeg ser frem til, at Jesé får en rigtig chance for at få sit gennembrud nr. 2, i en Aguero-lignende rolle som 9'er.

Han har det der skal til, men manglede ufattelig meget kampform, og minutterne til at genfinde denne, sidste sæson.

Det er til glæde og gavn for alle, at klubben får nogle kulturbærere på førsteholdet, med en fortid på La Fabrica. Det kræver at man tør lade de største talenter være mere end 3. / 4. valg på førsteholdet, hvis de skal slå til..:)

..............

Det lyder som om at det ligger helt fast, at man satser på Benzema, Ronaldo, Jesé og Mayoral som denne sæsons angribere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum