Om Vores Rivaler IX
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
El_Juan skrev:
Kassow-Rossing skrev: Leo Messi ligner en kommende Balon d'Or vinder.
Yes I said it. Det er tidligt. Det er faktisk nogenlunde på det her tidspunkt, at vi kårede Ronaldo sidste år. Helt præcist efter næste CHL runde.
Ronaldos chancer røg, da Barcelona slog PSG ud.
Jeg ved godt at disse titler ikke betyder noget for klubben og for os fans, men det betyder helt sikkert en hel del for Messi og Ronaldo, der formentlig bygger halvdelen af deres motivation på konkurrentens modstand.
Jeg håber personligt (naturligvis) på en Ronaldo, der hæver sit niveau, men selv med en Ronaldo i topform resten af sæsonen, er ræset kørt.
Så er spørgsmålet bare om Balon d'Or er den 'rette' titel at vinde, hvis man skal være verdens bedste fodboldspiller :P Det plejer at afhænge af hvilke titler Messi vinder.
Stop! Vi kan tage den når han igen er begyndt at præstere kontinuerligt og det samtidig smitter af på holdet og deres titelhøst/dominans. Ikke et sekund før. Du behøver ikke give Messi berettigelse til at vinde Guldbolden på baggrund af enkeltstående kampe. Det er det vi har Per Frimann til at gøre - og det burde være nok med ham ;-)
OK. Vi må se hvem der får ret til januar.
Jeg bryder mig ikke om din arrogante "Stop!"-attitude. Den bidrager ikke med noget positivt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg bryder mig ikke om din arrogante "Stop!"-attitude. Den bidrager ikke med noget positivt.
Føler du ikke selv, at det er noget af en overreaktion?
Kassow-Rossing skrev:
Leo Messi ligner en kommende Balon d'Or vinder.
Hvad basere du dette på? La Liga og Champions League mangler stadig at blive spillet færdig, og der kan stadig nå at ske en masse. Jeg kan se, at du kort nævner PSG kampen, hvilket jeg er meget uforstående overfor, da Messi lignede en der havde mistet håbet efter PSG scoringen. Neymar derimod var altafgørende i kampen, han satte gang i Barcelona festen med sit frisparksmål, kæmpede og troede på det indtil det sidste sekund var spillet.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du ved.. De kvaliteter man normalt bedømmer en offensiv fodboldspiller på.
--
Ja Neymar er inde i en meget kort stærk periode. For halvanden måned siden ønskede samtlige Barcelona fans ham solgt. Han har trods alt kun scoret 50 % af de mål han opnåede på nuværende tidspunkt sidste sæson.
- Brylle
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg bryder mig ikke om din arrogante "Stop!"-attitude. Den bidrager ikke med noget positivt.
Du er helt væk, dobbeltmoralsk og forhåbentlig snart på vej ad helvedes til igen. Lad være med først at føle dig hårdt ramt af et "stop" for derefter at skrive til andre som om de er dumme. Come on. Der er en grund til, at du altid bliver smidt ud. Lad være at rette på andre.Kassow-Rossing skrev: Jeg baserer det på spillet på banen og på antallet af scoringer.
En enkelt præstation giver ikke Ballon d'Or. Hvis vi tager de to titler, så får Messi den sgu nok ikke. Går vi omvendt helt ned og lader Barcelona løbe med ligaen, mens vi ikke tager CL, så får Ronaldo den sgu nok ikke. Det var vel ret beset efter EM, at der ikke var så meget at tale om.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg føler mig helt overbevist om at Messi desværre løber med Balon d'Or. Jeg er faktisk lige så sikker som vi var på samme tidspunkt i 2016 at Ronaldo ville få den.
Hvis du vil diskutere emnet, så diskutér emnet og lad være med at gå efter manden.
Nej en enkelt præstation giver ikke Balon d'Or, og der begår du den samme fejl som El_Juan: Du antog at jeg på nogen måde skulle have hentydet til dette. Vurderingen af Messi som den kommende Balon d'Or vinder er baseret på de kvaliteter, man vurderer en offensiv fodboldspiller ud fra og ikke baseret på en enkelt kamp.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvor mange point forventer I vores nærmeste konkurrent smider i det kommende program?
8. april: Málaga-Barcelona
11. april Juventus-Barcelona (CHL)
15. april: Barcelona-Sociedad
19. april: Barcelona-Juventus (CHL)
23. april: Real Madrid-Barcelona
Hvad siger mavefornemmelsen op til El Clásico?
- Madridista28
-
- Senior bruger
-
jeg har ikke set så meget fodbold på det sidste udover Real Madrid og af samme grund ved jeg derfor ikke hvordan deres kommende modstandere klare sig fortiden. men når man ved hvordan Malaga og La Real før har snydt Barcelona for points kunne jeg godt blive fristet til at sige at Barcelona smider 4 points inden El Clasico.Kassow-Rossing skrev: Både Real Madrid og FC Barcelona går ind i et hårdt kampprogram.
Hvor mange point forventer I vores nærmeste konkurrent smider i det kommende program?
8. april: Málaga-Barcelona
11. april Juventus-Barcelona (CHL)
15. april: Barcelona-Sociedad
19. april: Barcelona-Juventus (CHL)
23. april: Real Madrid-Barcelona
Hvad siger mavefornemmelsen op til El Clásico?
Kampene mod Juventus er som jeg ser det 50/50 men så når man husker på hvordan Barcelona ikke formået at få styre på spillet i denne sæson og ikke ser ud til at have en løsning på dette problem og når man samtidig ved hvor små fejl der skal til før Juventus kan skabe nogle gode chancer og lave mål.
så vis Barcelona ikke for gang i deres bedste spil tror jeg godt Juventus kan gå videre til semifinalerne.
det bliver en meget intens April måned ikke kun for Barcelona men Også for Real Madrid vi møder f.eks. Atletico Madrid på Lørdag og på Onsdag møder vi Bayern i Champions League. og nu er Atletico begyndt at vise tænder igen mens vores tre dovne Angriber ikke gider at løbe medmindre det er til deres egen fordel vores midtbane mangler lidt kreativitet som kun Isco levere lige pt vores forsvar snork sover på de dummeste tidspunkter og Navas fjoler rundt i målet så der er en del vi skal have styre på for ellers kan vi meget hurtigt ende med at smide det hele igen igen.
glæder mig helt sindsygt til de her kæmpe opgøre HALA MADRID!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Kassow-Rossing skrev: Jeg bryder mig ikke om din arrogante "Stop!"-attitude. Den bidrager ikke med noget positivt.
Du er helt væk, dobbeltmoralsk og forhåbentlig snart på vej ad helvedes til igen. Lad være med først at føle dig hårdt ramt af et "stop" for derefter at skrive til andre som om de er dumme. Come on. Der er en grund til, at du altid bliver smidt ud. Lad være at rette på andre.Kassow-Rossing skrev: Jeg baserer det på spillet på banen og på antallet af scoringer.
En enkelt præstation giver ikke Ballon d'Or. Hvis vi tager de to titler, så får Messi den sgu nok ikke. Går vi omvendt helt ned og lader Barcelona løbe med ligaen, mens vi ikke tager CL, så får Ronaldo den sgu nok ikke. Det var vel ret beset efter EM, at der ikke var så meget at tale om.
Det er vel fair nok, at man synes, at en spiller som Messi ligger lunt i svinget indtil videre - og jeg kan - desværre - godt følge Kassow. Han spiller godt, og det er ikke én kamp, vi taler om.
Men som du også selv siger. Titlerne plejer jo som regel at være tungen på vægtskålen, så vi kan jo bare bede til, at det eneste, de får, er en Copa del Røv ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Kassow-Rossing skrev: Jeg føler mig helt overbevist om at Messi desværre løber med Balon d'Or. Jeg er faktisk lige så sikker som vi var på samme tidspunkt i 2016 at Ronaldo ville få den.
For præcist ét år siden - d. 06. april 2016 - tabte vi med 2-0 til Wolfsburg. Var vi dér sikre på at Ronaldo vandt Ballon d'Or? Var det i højere grad ikke først efter vi vandt CHL og Portugal vandt EM?
Lad nu være med at være så hysterisk. Der er masser af fodbold at spille og meget kan fortsat ske.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Kassow-Rossing skrev: Hvor mange point forventer I vores nærmeste konkurrent smider i det kommende program?
Málaga-Barcelona
Juventus-Barcelona
Barcelona-Sociedad
Barcelona-Juventus
Real Madrid-Barcelona
Jeg bliver verdens gladeste mand hvis vi ser Barca tabe mange dumme point, men jeg har desværre ingen tro på, at de faler i kadance i slutningen af sæsonen igen i år.
Kassow-Rossing skrev: Hvad siger mavefornemmelsen op til El Clásico?
Jeg tror på en sejr - upåagtet af udfaldet af kampene mod Bayern. Jeg frygter i højere grad for pointtab mod de mindre hold.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jaken skrev: For præcist ét år siden - d. 06. april 2016 - tabte vi med 2-0 til Wolfsburg. Var vi dér sikre på at Ronaldo vandt Ballon d'Or? Var det i højere grad ikke først efter vi vandt CHL og Portugal vandt EM?
Hah you got me :) Jo for præcis et år siden var vi ikke sikre. Hvis vi skal være ordkløvere så udspecificerede jeg tidligere at med 'for et år siden' mente jeg efter næste spillerunde af CHL. Dvs oversat til dansk: Efter Ronaldo spillede os videre og Atlético slog Barcelona ud.
Ja der er masser at spille om, og vi må da også håbe at Ronaldo ikke deler min taber-attitude og giver op. Jeg sidder jo sådan set blot bag en PC skærm og vurderer spillerne. Jeg føler mig helt overbevist men slaget er ikke tabt endnu.
Det er min fejl, hvis folk opfatter min holdning som værende slået fast i sten. Messi har ikke vundet endnu.