Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev:
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.
Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(
Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!
Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????
For at fjerne presset efter fem kampe uden sejr?
Ville det virkelig være det, du følte i så fald, hvis du var spiller? :D Han behøvedes jo ikke at sige det.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev:
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev:
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.
Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(
Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!
Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????
For at fjerne presset efter fem kampe uden sejr?
Og sikke en gevinst, de får :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Steen skrev: Sampaolis udtalelse er noget af det mest groteske jeg har læst i lang tid. Jeg håber, at Barcelona vinder med tenniscifre i dag. Det ligner slet ikke Sampaoli, jeg kan ikke forstå at de ord kom ud af munden på ham..
Han er jo bare skuffet over ikke at være blevet tilbudt jobbet som træner i Barcelona.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Yes I said it. Det er tidligt. Det er faktisk nogenlunde på det her tidspunkt, at vi kårede Ronaldo sidste år. Helt præcist efter næste CHL runde.
Ronaldos chancer røg, da Barcelona slog PSG ud.
Jeg ved godt at disse titler ikke betyder noget for klubben og for os fans, men det betyder helt sikkert en hel del for Messi og Ronaldo, der formentlig bygger halvdelen af deres motivation på konkurrentens modstand.
Jeg håber personligt (naturligvis) på en Ronaldo, der hæver sit niveau, men selv med en Ronaldo i topform resten af sæsonen, er ræset kørt.
Så er spørgsmålet bare om Balon d'Or er den 'rette' titel at vinde, hvis man skal være verdens bedste fodboldspiller :P Det plejer at afhænge af hvilke titler Messi vinder.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Leo Messi ligner en kommende Balon d'Or vinder.
Yes I said it. Det er tidligt. Det er faktisk nogenlunde på det her tidspunkt, at vi kårede Ronaldo sidste år. Helt præcist efter næste CHL runde.
Ronaldos chancer røg, da Barcelona slog PSG ud.
Jeg ved godt at disse titler ikke betyder noget for klubben og for os fans, men det betyder helt sikkert en hel del for Messi og Ronaldo, der formentlig bygger halvdelen af deres motivation på konkurrentens modstand.
Jeg håber personligt (naturligvis) på en Ronaldo, der hæver sit niveau, men selv med en Ronaldo i topform resten af sæsonen, er ræset kørt.
Så er spørgsmålet bare om Balon d'Or er den 'rette' titel at vinde, hvis man skal være verdens bedste fodboldspiller :P Det plejer at afhænge af hvilke titler Messi vinder.
Stop! Vi kan tage den når han igen er begyndt at præstere kontinuerligt og det samtidig smitter af på holdet og deres titelhøst/dominans. Ikke et sekund før. Du behøver ikke give Messi berettigelse til at vinde Guldbolden på baggrund af enkeltstående kampe. Det er det vi har Per Frimann til at gøre - og det burde være nok med ham ;-)
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Er du troldmand eller spåmand? Måske begge dele?
Uanset udfaldet af El Clasico, vil Real Madrid ligge lunt i svinget ift. at vinde mesterskabet.
Halamadrid1411 skrev:
Uanset udfaldet af El Clasico, vil Real Madrid ligge lunt i svinget ift. at vinde mesterskabet.
Tja, det er jeg ikke enig i. Det er naturligvis gisninger, men det bygger mange af diskussionerne herinde trods alt på.
Jeg ser El Clásico som helt afgørende. Både rent pointmæssigt. Men også i forhold til mentalitet.
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Pelle skrev:
Halamadrid1411 skrev:
Tja, det er jeg ikke enig i. Det er naturligvis gisninger, men det bygger mange af diskussionerne herinde trods alt på.
Jeg ser El Clásico som helt afgørende. Både rent pointmæssigt. Men også i forhold til mentalitet.
Jeg medgiver gerne, at El Clasico bliver ekstrem vigtig - men ligefrem at gøre sig til talsmand for, at vinderen af kampen vinder mesterskabet.. Det er jeg uenig i.