Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2737 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.

Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(

Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!

Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????

For at fjerne presset efter fem kampe uden sejr?

Ville det virkelig være det, du følte i så fald, hvis du var spiller? :D Han behøvedes jo ikke at sige det.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2738 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Sampaolis udtalelse er noget af det mest groteske jeg har læst i lang tid. Jeg håber, at Barcelona vinder med tenniscifre i dag. Det ligner slet ikke Sampaoli, jeg kan ikke forstå at de ord kom ud af munden på ham..
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Steen.

9 år 2 måneder siden #2739 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.

Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(

Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!

Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????

For at fjerne presset efter fem kampe uden sejr?

Og sikke en gevinst, de får :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 2 måneder siden #2740 af Pelle

Steen skrev: Sampaolis udtalelse er noget af det mest groteske jeg har læst i lang tid. Jeg håber, at Barcelona vinder med tenniscifre i dag. Det ligner slet ikke Sampaoli, jeg kan ikke forstå at de ord kom ud af munden på ham..

Han er jo bare skuffet over ikke at være blevet tilbudt jobbet som træner i Barcelona.

9 år 2 måneder siden #2741 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Igen må man bare sige, at Suarez og hans jungle-instinkter står bag det meste.

9 år 2 måneder siden #2742 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Leo Messi ligner en kommende Balon d'Or vinder.

Yes I said it. Det er tidligt. Det er faktisk nogenlunde på det her tidspunkt, at vi kårede Ronaldo sidste år. Helt præcist efter næste CHL runde.

Ronaldos chancer røg, da Barcelona slog PSG ud.

Jeg ved godt at disse titler ikke betyder noget for klubben og for os fans, men det betyder helt sikkert en hel del for Messi og Ronaldo, der formentlig bygger halvdelen af deres motivation på konkurrentens modstand.

Jeg håber personligt (naturligvis) på en Ronaldo, der hæver sit niveau, men selv med en Ronaldo i topform resten af sæsonen, er ræset kørt.

Så er spørgsmålet bare om Balon d'Or er den 'rette' titel at vinde, hvis man skal være verdens bedste fodboldspiller :P Det plejer at afhænge af hvilke titler Messi vinder.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #2743 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Leo Messi ligner en kommende Balon d'Or vinder.

Yes I said it. Det er tidligt. Det er faktisk nogenlunde på det her tidspunkt, at vi kårede Ronaldo sidste år. Helt præcist efter næste CHL runde.

Ronaldos chancer røg, da Barcelona slog PSG ud.

Jeg ved godt at disse titler ikke betyder noget for klubben og for os fans, men det betyder helt sikkert en hel del for Messi og Ronaldo, der formentlig bygger halvdelen af deres motivation på konkurrentens modstand.

Jeg håber personligt (naturligvis) på en Ronaldo, der hæver sit niveau, men selv med en Ronaldo i topform resten af sæsonen, er ræset kørt.

Så er spørgsmålet bare om Balon d'Or er den 'rette' titel at vinde, hvis man skal være verdens bedste fodboldspiller :P Det plejer at afhænge af hvilke titler Messi vinder.

Stop! Vi kan tage den når han igen er begyndt at præstere kontinuerligt og det samtidig smitter af på holdet og deres titelhøst/dominans. Ikke et sekund før. Du behøver ikke give Messi berettigelse til at vinde Guldbolden på baggrund af enkeltstående kampe. Det er det vi har Per Frimann til at gøre - og det burde være nok med ham ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Jakobsif555

9 år 2 måneder siden #2744 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Har Bernd Schuster gemt sig indeni Sampaoli?! Al hype omkring Sampaoli led et knæk da Sevilla røg ud af CL mod Leicester. Her til aften døde hypen så endegyldigt. Et 5-mandsforsvar... Jøsses altså... Må Sevilla tabe resten af deres kampe - stort.

9 år 2 måneder siden #2745 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Om Vores Rivaler IX

Er du troldmand eller spåmand? Måske begge dele?
Uanset udfaldet af El Clasico, vil Real Madrid ligge lunt i svinget ift. at vinde mesterskabet.

9 år 2 måneder siden #2746 af Pelle

Halamadrid1411 skrev:

Uanset udfaldet af El Clasico, vil Real Madrid ligge lunt i svinget ift. at vinde mesterskabet.

Tja, det er jeg ikke enig i. Det er naturligvis gisninger, men det bygger mange af diskussionerne herinde trods alt på.

Jeg ser El Clásico som helt afgørende. Både rent pointmæssigt. Men også i forhold til mentalitet.

9 år 2 måneder siden #2747 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Halamadrid1411 skrev:

Tja, det er jeg ikke enig i. Det er naturligvis gisninger, men det bygger mange af diskussionerne herinde trods alt på.

Jeg ser El Clásico som helt afgørende. Både rent pointmæssigt. Men også i forhold til mentalitet.

Jeg medgiver gerne, at El Clasico bliver ekstrem vigtig - men ligefrem at gøre sig til talsmand for, at vinderen af kampen vinder mesterskabet.. Det er jeg uenig i.

9 år 2 måneder siden #2748 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det er ret underordnet for os som følger mægtige Real Madrid C.F., men stærke Alaves har lige formået at tabe hjemme imod Osasuna, som dermed vinder deres kun 2 (!) kamp i denne sæson.

Leveret af Kunena Forum