Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3229 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: Og så lige en hurtig en:

Kan vi ikke snart gøre op med den der: "Det er useriøst", "Det er patetisk", "Det er snotdumt" osv. mentalitet, som der hersker på siden hver gang man er uenig? Skriv at du er uenig, hvis du er uenig, men du behøver ikke forsøge at fremstille dig selv som en klogere person end modparten blot fordi du ikke kan fremskaffe de fornødne argumenter. Hvis du kan argumentere, så argumenter løs. Du behøver ikke gå efter manden i samme omfang.

Dette er ikke rettet mod en bestemt. Mere blot en opsang til mig og resten af forum. Lad os samles om det vi er gode til i stedet.

Jeg synes ikke det er svært at argumentere for, hvorfor Barcelona ikke er et godt hold. Tværtimod kan jeg finde de første 100 argumenter for, hvorfor de er.

Og tag så den glorie af hovedet, det er da ikke til at holde ud..

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3230 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Det er ved at være en del indlæg siden, at denne tråd var interessant at læse. Lad os vende tilbage til emnet og slå et slag for, at ordfnidder og flueknepperi kan tages privat. Der er ret så mange brugere, som er ligeglade med jeres indbyrdes holdninger til hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, madrid2000, Hugol, MadridistaPorVida, Madrid777

9 år 3 måneder siden #3231 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev:

Det er næppe størstedelen af brugerne på Bet365, der satser deres penge på kampe, som de mener er sikre, eller som de er overbevist om udfaldet af.

Jeg kan ihvertfald sige så meget, at hvis man ikke er smidt ud af Bet365, så er man ihvertfald ikke en spiller som tømmer kassen hos bookmaker :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #3232 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla har netop spillet 1-1 hjemme mod La Real. Det betyder, at Atlético kommer foran med 5 point, hvis de vinder hjemme over Eibar i morgen - med 6 point tilbage at spille om.

Jeg tør godt allerede nu spå, at Sevilla definitivt mistede chancen for 3. Pladsen her til aften, hvilket alt andet lige må lægge en dæmper på deres gejst, når de møder os i næste uge.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 3 måneder siden #3233 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Sevilla har netop spillet 1-1 hjemme mod La Real. Det betyder, at Atlético kommer foran med 5 point, hvis de vinder hjemme over Eibar i morgen - med 6 point tilbage at spille om.

Jeg tør godt allerede nu spå, at Sevilla definitivt mistede chancen for 3. Pladsen her til aften, hvilket alt andet lige må lægge en dæmper på deres gejst, når de møder os i næste uge.

Hold kæft, hvor er det egentlig et vigtigere resultat, end man lige tror! :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #3234 af Tohmaldo
Besvaret af Tohmaldo på emne Om Vores Rivaler IX
Ja man kan sige tingene flasker sig på den front.

Men i det vilde tilfælde at Villarreal skulle vinde på Camp Nou i morgen - ville Sevillas indirekte CL-plads så ikke også kunne trues? Hvis vi så slår Sevilla på Bernabeu og Villarreal vinder de resterende- så er de lige med to 0-0'er indbyrdes og Villarreal med klart bedre målscore. Det kunne være lidt sjovt at smide sevilla ud af CL-pladserne som hævn for den 2-1 kamp... men det sker ikke.. Villarreal slår ikke Barca... desværre!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Tohmaldo.

9 år 3 måneder siden #3235 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes godt nok Sociedad har været gode ved os i år. Tak Illarramendi, Canales og Granero.

De har taget flere points mod vores rivaler

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hugol.

9 år 3 måneder siden #3236 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Tohmaldo skrev: Ja man kan sige tingene flasker sig på den front.

Men i det vilde tilfælde at Villarreal skulle vinde på Camp Nou i morgen - ville Sevillas indirekte CL-plads så ikke også kunne trues? Hvis vi så slår Sevilla på Bernabeu og Villarreal vinder de resterende- så er de lige med to 0-0'er indbyrdes og Villarreal med klart bedre målscore. Det kunne være lidt sjovt at smide sevilla ud af CL-pladserne som hævn for den 2-1 kamp... men det sker ikke.. Villarreal slår ikke Barca... desværre!

Enig, det kunne være fedt at slå Sevilla ud af en mulig CL - hader det hold.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Pelle.

9 år 3 måneder siden #3237 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Tohmaldo skrev: Ja man kan sige tingene flasker sig på den front.

Enig, det kunne være fedt at slå Sevilla ud af en mulig CL - hader det hold.

Real Betis er også bedre end Sevilla ;-)

De tog i hvert fald point fra Barka.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 3 måneder siden #3238 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Dejligt at ingen af vores sidste 4 modstandere har noget at spille om pånær Sevilla, som dog kun har en mikroskopisk chance for en 4.plads. Giv os en double!

9 år 3 måneder siden #3239 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Dejligt at ingen af vores sidste 4 modstandere har noget at spille om pånær Sevilla, som dog kun har en mikroskopisk chance for en 4.plads. Giv os en double!

Jeg er helt vildt bange for den sidste uge mellem d. 14 og d. 21... Selvom vi hjemme bør vinde over Sevilla med pistolen for panden, så er Baleidos og Malaga ude bare noget, der giver mig mareridt.... Måske er det mest angsten for at mislykkes end glæden ved at kunne lykkes, der tynger mig :P

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

9 år 3 måneder siden #3240 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

SR4 skrev: Dejligt at ingen af vores sidste 4 modstandere har noget at spille om pånær Sevilla, som dog kun har en mikroskopisk chance for en 4.plads. Giv os en double!

Jeg er helt vildt bange for den sidste uge mellem d. 14 og d. 21... Selvom vi hjemme bør vinde over Sevilla med pistolen for panden, så er Baleidos og Malaga ude bare noget, der giver mig mareridt.... Måske er det mest angsten for at mislykkes end glæden ved at kunne lykkes, der tynger mig :P

Man skal jo også lige huske på at Barca kan kvaje sig og tabe point, de møder i dag Villareal og næste spillerunde møder man Las Palmas. Villareal har lige nu alt, at spille for. Fordi, at hvis Sevilla taber til os og taber til Osasuna vil Villareal overhæle Sevilla på målscorer og de vil ende på 4 pladsen og har mulighed for at kvslificere sig til Champions League. Så man skal også være opmærksom på hvordan Barcas kampe forløber. Det bliver spændende, men jeg tror vi snupper sejren i år - HalaMadrid!!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Madrid777.

Leveret af Kunena Forum