Om Vores Rivaler IX
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg negligerer ikke Juves forsvar, Juves kollektiv eller Juves taktiske fordel i form af Higuaín, Alves, Khedira og Allegri. Jeg føler mig bare overbevist om at vi nok skal vinde finalen i sidste ende.
Hvis man skal gå ned til sin lokale bookmaker og oddse, så spiller man på et resultat man skal være 100 % sikker på. Man mister sine penge, hvis man tager fejl. Her giver jeg den trods alt 90/10. Hos bookmakeren kan man ikke sige "Aaah. Jeg gav den 90/10 så jeg vil gerne have nogle af mine penge tilbage." Nej det er enten eller. Folk der giver den 50/50 helgarderer sig helt vildt, fordi så får de jo ret uanset hvad.
Jeg tror kampen bliver tæt.
Jeg tror Juve spiller godt.
Jeg tror Real Madrid får et klodset opspil og at ikke alle vores spillere rammer dagen, men...
Jeg tror stadig at vi vinder i sidste ende.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men jeg er enig i det sidste - vi vinder. (Og nej - jeg troller stadig IKKE).
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Kassow - jeg fatter ikke din odds-forklaring. :-)
Du troller, når du siger, at Juve ikke har mødt gode hold. De slog det hold ud, som har givet os flest dårlige oplevelser i løbet af de sidste 10 år.
Det er decideret useriøst at sige, at de ikke har mødt gode hold. Længere er den ikke.
P.S - det svarer lidt til de tosser, der mener, at vores CL triumfer kom på baggrund af heldige lodtrækninger.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og nej, jeg troller stadig ikke.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis du skal oddse, skal du lægge dine penge på et gæt. Det gæt kunne f.eks være hvem der går videre til Champions League finalen 2017.
Hvis du gætter korrekt, vinder du flere penge end du spillede. Hvis du gætter forkert, får du ikke dine penge tilbage.
Det er 100-0 eller 0-100 om du vinder penge eller taber penge. Enten får du ret eller også tager du fejl.
Hvis man siger 50-50 så er der ingen, der bagefter kan pege fingre efter en og sige at man tog fejl. Fordi man 'played it safe'. Jeg spiller aldrig safe :) Jeg ved ikke hvor han fik det fra. Jeg siger 90-10 fordi jeg føler mig helt overbevist. Jeg kunne også have sagt 100-0 men så ville folk være endnu mere efter mig.
Angående Barcelona så har de, som mange gange før under Messis regi spillet kampe, hvor alle hold kunne slå dem og spillet kampe, hvor ingen hold i verden kunne slå dem. De er som nat og dag. Dog mest som formiddag ;) Med et over-middel niveau. Paris og Juve mødte Barcelona på en af deres off-dage.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kan vi ikke snart gøre op med den der: "Det er useriøst", "Det er patetisk", "Det er snotdumt" osv. mentalitet, som der hersker på siden hver gang man er uenig? Skriv at du er uenig, hvis du er uenig, men du behøver ikke forsøge at fremstille dig selv som en klogere person end modparten blot fordi du ikke kan fremskaffe de fornødne argumenter. Hvis du kan argumentere, så argumenter løs. Du behøver ikke gå efter manden i samme omfang.
Dette er ikke rettet mod en bestemt. Mere blot en opsang til mig og resten af forum. Lad os samles om det vi er gode til i stedet.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
Hvis du skal oddse, skal du lægge dine penge på et gæt. Det gæt kunne f.eks være hvem der går videre til Champions League finalen 2017.
Hvis du gætter korrekt, vinder du flere penge end du spillede. Hvis du gætter forkert, får du ikke dine penge tilbage.
Det er 100-0 eller 0-100 om du vinder penge eller taber penge. Enten får du ret eller også tager du fejl.
Hvis man siger 50-50 så er der ingen, der bagefter kan pege fingre efter en og sige at man tog fejl. Fordi man 'played it safe'. Jeg spiller aldrig safe :) Jeg ved ikke hvor han fik det fra. Jeg siger 90-10 fordi jeg føler mig helt overbevist. Jeg kunne også have sagt 100-0 men så ville folk være endnu mere efter mig.
Angående Barcelona så har de, som mange gange før under Messis regi spillet kampe, hvor alle hold kunne slå dem og spillet kampe, hvor ingen hold i verden kunne slå dem. De er som nat og dag. Dog mest som formiddag ;) Med et over-middel niveau. Paris og Juve mødte Barcelona på en af deres off-dage.
Arh, jeg tror ikke, at du kommer til at arbejde som bookmaker i fremtiden ;)
Skal du sætte et odds, er det jo nødvendigvis også at opstille en sandsynlighed for det ene udfald overfor det andet. Det er jo ikke at helgardere sig. Det er næppe størstedelen af brugerne på Bet365, der satser deres penge på kampe, som de mener er sikre, eller som de er overbevist om udfaldet af.
En evt finale mellem Juve og RM er følgelig svær at forudsige noget som helst om. Men man "ved" trods alt;
Taktik: Allegri > Zidane
Spiller for spiller: RM > Juve
Mål: RM > Juve
Defensiv: Juve > RM
X-faktor (uforudsigelighed): RM > Juve
Europæisk erfaring i nuværende spillertrup: RM > Juve
Vi er bedre end Juve. I hvert fald lige nu, men vi skal ikke mere end en måned eller to tilbage i tiden, før det så ganske anderledes ud.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Så hvornår må man skrive, at man sætter os til at vinde 90-10? Jeg spørger ærlig talt, fordi jeg begynder at få på fornemmelsen, at hvis vi vinder, så var det stadig forkert af mig at sætte den til 90-10 selvom Real Madrid endte med at vinde.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pelle skrev:
Du troller, når du siger, at Juve ikke har mødt gode hold. De slog det hold ud, som har givet os flest dårlige oplevelser i løbet af de sidste 10 år.
Det er decideret useriøst at sige, at de ikke har mødt gode hold. Længere er den ikke.
P.S - det svarer lidt til de tosser, der mener, at vores CL triumfer kom på baggrund af heldige lodtrækninger.
Jeg har intet problem med at blive kaldt useriøs, hvis det altså kommer fra folk, jeg selv anser, som havende bare en vis grad af substans i deres indlæg.
Overraskende nok er du ikke at finde på den liste ...
DarioGomez skrev:
Pelle skrev:
Jeg har intet problem med at blive kaldt useriøs, hvis det altså kommer fra folk, jeg selv anser, som havende bare en vis grad af substans i deres indlæg.
Overraskende nok er du ikke at finde på den liste ...
Overraskende nok er du stadig at finde i administrationen på trods af, at du ikke kan dy dig for at svine andre brugere til gang på gang.
Barcelona vandt CL for 2 år siden. Barcelona har vundet ligaen utallige gange de sidste mange år. At du ikke kan anerkende dem som et verdensklasse hold - som lige har slået os på Bernabeu - det er fucking useriøst. Også selv om Kassow ikke mener, jeg skal bruge det ord.
Det er rent til grin at komme med sådan en påstand, som du naturligvis ikke kan mene i ramme alvor.
Kassow-Rossing skrev: Og så lige en hurtig en:
Kan vi ikke snart gøre op med den der: "Det er useriøst", "Det er patetisk", "Det er snotdumt" osv. mentalitet, som der hersker på siden hver gang man er uenig? Skriv at du er uenig, hvis du er uenig, men du behøver ikke forsøge at fremstille dig selv som en klogere person end modparten blot fordi du ikke kan fremskaffe de fornødne argumenter. Hvis du kan argumentere, så argumenter løs. Du behøver ikke gå efter manden i samme omfang.
Dette er ikke rettet mod en bestemt. Mere blot en opsang til mig og resten af forum. Lad os samles om det vi er gode til i stedet.
Jeg synes ikke det er svært at argumentere for, hvorfor Barcelona ikke er et godt hold. Tværtimod kan jeg finde de første 100 argumenter for, hvorfor de er.
Og tag så den glorie af hovedet, det er da ikke til at holde ud..