Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PCBJ skrev: Det var den kamp.. Kæft hvor er det skuffende af Villarreal..!!!
Lol. Havde du forventet de ville lammetæve Barca på Camp Nou?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Edit: Medmindre de selvfølgelig vinder Europa League.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
United kan dog sagtens nå en plads i næste sæsons CHL, men man kan da håbe at manden har fornuft og ambitioner nok til at sige 'Det er ikke nok blot at være med. Jeg vil vinde.'
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sahinovic skrev: Nu må De Gea være en sikker signing til sommer, efter Manchesters nederlag idag til Arsenal.
Omvendt så spiller han heller ikke i Europa League, da det er Romero. Det er ganske vidst ligegyldigt, da en Champions League plads er en Champions League plads. Dog tror jeg ikke, at han vil føle den potentielle titel og triumf, som "sin egen". Jeg tror det handler meget om tilhørsforhold for De Gea.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Sahinovic skrev: Nu må De Gea være en sikker signing til sommer, efter Manchesters nederlag idag til Arsenal.
Omvendt så spiller han heller ikke i Europa League, da det er Romero. Det er ganske vidst ligegyldigt, da en Champions League plads er en Champions League plads. Dog tror jeg ikke, at han vil føle den potentielle titel og triumf, som "sin egen". Jeg tror det handler meget om tilhørsforhold for De Gea.
Hvis manden har bare en flig af ambitioner, så søger han væk fra United til sommer. Nu har han været der, bliver anset som top3 på sin position, men så er der vist heller ikke mere at komme efter i England... Det ville faktisk undre mig gevaldigt, hvis han ikke tog til Real nu.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Diego Simeone har som optakt til onsdagens kamp kaldt Real Madrid for verdens bedste hold men har også sagt, at han tror på videre avancement.
Det var da en mærkelig udtale, men Simeone er også en underlig mand på mange punkter. Jeg kan dog ikke i min vildeste fantasi tro på, at Atletico vinder over os. RealMadrid vil stille sig mere defensivt end normalt, men de vil stadig prøve, at komme frem og score et mål. Jeg tror også, at de vil køre på omstillinger. Hvis vi scorer bare et mål skal Atletico op og score 5 mål. Det sker ikke, vi er jo ikke et hold, som PSG når de spiller mod Barca. Vi kommer i finalen og så slår vi Juventus med en kneben 1-0 sejr. HalaMadrid!! Road To DuoLaDecima!
Der var vi ved at smide en komfortabel 0-2 udesejr!!!!! Nu møder vi Atletico! Med al respekt for Schalke, er Atletico en HELT anden kaliber! Jeg håber ikke, at spillerne er lige så sikre på at gå videre, som fans generelt er, for så kan vi ende ud i en gyser. Jeg håber ikke det sker, men jeg giver det en lille og tilstedeværende sandsynlighed for at ske, hvis ikke vi formår at score.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Jeg var engang på bytur en hverdag med en gruppe venner. Og den hverdag spillede Real Madrid returkamp mod Schalke i CHL. Jeg kan faktisk ikke huske, hvorfor jeg var i byen en hverdag, men det var i hvert fald ikke for at se fodbold, for den kamp var jo "sikker". Men jeg blev i hvert fald væk fra de andre sammen med en anden RM-fan, fordi der var en bar med tv, der viste kampen og stillingen 1-2 til Schalke. Ergo var Schalke kun 1 mål fra det umulige - nemlig at vende 0-2 hjemme til videre avancement mod mægtige RM. Jeg er sikker på, at mange andre kan huske lige netop den kamp, der på et tidspunkt efter halvlegen viste stillingen 3-2, hvor vi igen var trygge og skulle til at lede efter de andre. Men ak, inden længe stod der 3-3. Mod slutningen af kampen var vi sikre på, at nu måtte den være hjemme ved stillingen 3-3, hvor vi bestilte en taxa.. Kort efter stod der 3-4, og 1 minut senere holdte vores taxa uden for. Men spændingen fortsatte foran TV'et - der er vigtigere ting i livet end en bytur med vennerne.
Der var vi ved at smide en komfortabel 0-2 udesejr!!!!! Nu møder vi Atletico! Med al respekt for Schalke, er Atletico en HELT anden kaliber! Jeg håber ikke, at spillerne er lige så sikre på at gå videre, som fans generelt er, for så kan vi ende ud i en gyser. Jeg håber ikke det sker, men jeg giver det en lille og tilstedeværende sandsynlighed for at ske, hvis ikke vi formår at score.
Dén kamp er det bedste eksempel på Ancelottis fejlslagne afventende taktik. Nu har vi dog Zidane (og hans organisation), Casemiro og et endnu mere selvbevidst hold! Derudover kender holdet alt til Atletico.
1. halvleg bliver dog drabeligt...