Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #3373 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Som jeg skrev i en anden tråd for et par dage siden, har vi trukket os fra en handel. Keylors ''fantastiske redninger'' i de sidste par kampe, De Geas pris på €75M og fansenes enorme støtte til Keylor Navas har gjort, at Perez har trukket stikket. Det er en skandale at vi ikke henter ham, men det har jeg gentaget nok gange efterhånden.

Uanset hvor dygtig målmanden er, så er det fuldstændig sindsygt, at give 75 millioner euro for en målmand. Vi missede chancen sidste år med De Gea.
Der er rigeligt med målmand i vores eget akademi og så er der mange målmand ude i europa som viser høj klasse..

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #3374 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg må give Hugol ret i ovenstående. Jeg medgiver gerne, at De Gea er en smule bedre end Keylor, men han ikke så meget bedre, at klubben skal smide 75 milioner euro efter De Gea.

Keylor havde en skidt periode i sæsonen, men de perioder forekommer altså for stort set alle målmænd. Han er imidlertid i den grad kommet efter det med nogle fantastiske redninger, hvorfor jeg synes, at klubben skal beholde Keylor.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 2 måneder siden #3375 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Som jeg skrev i en anden tråd for et par dage siden, har vi trukket os fra en handel. Keylors ''fantastiske redninger'' i de sidste par kampe, De Geas pris på €75M og fansenes enorme støtte til Keylor Navas har gjort, at Perez har trukket stikket. Det er en skandale at vi ikke henter ham, men det har jeg gentaget nok gange efterhånden.

Kilde?

Hvis DDG droppes tvivler jeg på, at det har noget med Navas gode præstationer at gøre. Sidste sæson var han nærmest endnu bedre og der var DDG handelen jo dybest set på plads.

Navas' topniveau er absolut verdensklasse. Er det virkelig så skandaløst at have ham mellem stængerne?

9 år 2 måneder siden #3376 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig skal Navas ikke være førstemålmand i næste sæson. Han har sejlet rundt hele sæsonen, det ændrer en håndfuld gode kampe imod slutningen ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

9 år 2 måneder siden #3377 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Man kan selvfølgelig have sin holdning til hvorvidt vi køber De Gea og prisen, men at kalde det en skandale er en smule i overkanten.

9 år 2 måneder siden #3378 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Hugol skrev:

Uanset hvor dygtig målmanden er, så er det fuldstændig sindsygt, at give 75 millioner euro for en målmand. Vi missede chancen sidste år med De Gea.
Der er rigeligt med målmand i vores eget akademi og så er der mange målmand ude i europa som viser høj klasse..

Manchester City har budt 383 millioner på Ederson fra Benfica. Om man vil det eller ej, priserne i transfermarkedet er absurde og det bliver kun værre. 558 millioner på De Gea er et kup i dagens transfermarked.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Steen.

9 år 2 måneder siden #3379 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Alt andet end De Gea til sommer er en dårlig beslutning. Vi taler om en herre, der redder en del point som en Sergio Ramos ville gøre det. Vital i liga-sammenhæng.

9 år 2 måneder siden #3380 af Hugol

Fondo_Sur skrev: Alt andet end De Gea til sommer er en dårlig beslutning. Vi taler om en herre, der redder en del point som en Sergio Ramos ville gøre det. Vital i liga-sammenhæng.

Men Navas har jo ikke været årsagen til de tabte points alene, samt har han da også reddet os i vigtige situationer. Jeg ønsker gerne en bedre keeper end Navas som sagt tidligere, målmandsposten er dog ikke vores største sten i skoen. Jeg synes klart at vores spil har mangler, og vi har ikke været overlegne i en del kampe. Målscoreren har sagt 4-0 osv i ny og næ, men man har altid siddet med en bekymring for at det kunne gå galt inden kampen.

Nogle af de indkøb der er snakket om vil gøre os stærkere, hvilket måske kunne lette arbejdsbyrden lidt for Navas der har holdets vigtigste position.

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.

9 år 2 måneder siden #3381 af Hugol
Barcelona B fejlede i dag og skal ud i flere
Kvalifikationskampe. De tabte sammenlagt 4-1 mod Leonesa, dem som vi tævede 13-2 i pokalen denne sæson.

Barcelona B skal nu møde Cartagena og Lorca skal møde Cultural i to kampe om at blive mester i segunda B

Hvis Barcelona B slåe Cartagena skulle der gerne være 4 kampe mere som de skal vinde for at rykke op.

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #3382 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Hugol skrev:

Fondo_Sur skrev: Alt andet end De Gea til sommer er en dårlig beslutning. Vi taler om en herre, der redder en del point som en Sergio Ramos ville gøre det. Vital i liga-sammenhæng.

Men Navas har jo ikke været årsagen til de tabte points alene, samt har han da også reddet os i vigtige situationer. Jeg ønsker gerne en bedre keeper end Navas som sagt tidligere, målmandsposten er dog ikke vores største sten i skoen. Jeg synes klart at vores spil har mangler, og vi har ikke været overlegne i en del kampe. Målscoreren har sagt 4-0 osv i ny og næ, men man har altid siddet med en bekymring for at det kunne gå galt inden kampen.

Nogle af de indkøb der er snakket om vil gøre os stærkere, hvilket måske kunne lette arbejdsbyrden lidt for Navas der har holdets vigtigste position.

Det har han bestemt.
OptaJose

4 - Keylor Navas has made more errors leading to goals than any other La Liga player this season (all competitions). Strange.

Og det er kun i ligaen, han prøvede også at sende os ud af CL da han på mærkværdigvis lod Insigne score på Bernabeu.

En ny målmand bør være vores førsteprioritet. Og den målmand SKAL være De Gea. Du skal huske på, at vi sælger Morata og James, hvorfor der burde være rigeligt med penge.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 2 måneder siden #3383 af Hugol
@ Steen

jeg vil gerne have en ny målmand og spørgsmålet er ikke om vi har penge nok, men at man ikke skal bruge 75 millioner euro på en målmand. Det er ikke vores største problem, Navas har mulighed for at spille endnu en sæson, hvor man i stedet kan fixe spillet både offensivt og defensivt. Eksempelvis ved at blive bedre til at spille os ud af højt pres.
Jeg kender ikke klubbens rådighedsbeløb før og efter salg af spillere, men penge skal stadig bruges fornuftigt!

Der rygtes at De Gea er ved at skrive under på endnu en kontrakt der denne gang løber til 2020.

Jeg håber at vi får gang i hele transfer molevitten efter ChL festen.

9 år 2 måneder siden #3384 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Hugol

Jeg synes, du undervurderer målmandspositionens betydning. Du nævner selv, at vi skal blive bedre til at spille os ud af højt pres, og netop i det henseende er det vigtigt at få fat på netop De Gea.

Pt. er det opbyggende spil handicappet i den forstand, at holdet ikke kan bruge Keylor 100% grundet hans manglende teknik og evner som pasningsspiller. De Gea er derimod skolet efter moderne europæisk principper, så han vil falde rigtig godt ind med vores andre gode boldspillere i forsvaret.

Leveret af Kunena Forum