Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #3745 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror ikke, man skal undervurdere Messi i det her.

Neymar er en kæmpestjerne, men han vil ALTID stå i skyggen af Messi i Barcelona, og hvorfor skal man det, når man er god nok til at bære et hold alene?

Derudover så skal man nok heller ikke frisige sig indflydelsen af ting som penge og landsholdsvenner.

PS: Jeg tror ikke, at dette åbner en ladeport for et Verratti-salg den anden vej. Paris vil være med i toppen, og det behøver de italieneren (og Neymar) for.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #3746 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
PSG behøver vel ikke aktivere Neymars frikøbsklausul, som der hele tiden snakkes om. Hvis manden vitterligt gerne vil væk fra Barcelona er der vel ikke meget ledelsen i Barcelona kan stille op overfor en spiller af hans kaliber og de to klubber kan mødes et sted lidt mindre vanvittigt end €222M.

Desuden så jeg en udregning der viste at det vil koste dem, inkl. lønning og skatter, en lille halv milliard euro i alt. Det er jo helt absurd.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 10 måneder siden #3747 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: PSG behøver vel ikke aktivere Neymars frikøbsklausul, som der hele tiden snakkes om. Hvis manden vitterligt gerne vil væk fra Barcelona er der vel ikke meget ledelsen i Barcelona kan stille op overfor en spiller af hans kaliber og de to klubber kan mødes et sted lidt mindre vanvittigt end €222M.

Desuden så jeg en udregning der viste at det vil koste dem, inkl. lønning og skatter, en lille halv milliard euro i alt. Det er jo helt absurd.

Når spillere underskriver kontrakter acceptere de også en frikøbsklausul. Synes det er råddent h is de bare kan forcere sig selv ud når de har lyst. De har fået flere penge ved kontraktforlængelse ellers bør de ikke skrive under. Barcelona har desperat brug for pengene og jeg tror at hvis handelen endelig sker så bliver det til fuld pris.

8 år 10 måneder siden #3748 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Det sker ikke.
PSG ender nok med at købe Alexis Sanchez.

8 år 10 måneder siden #3749 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev:

El Siete skrev: PSG behøver vel ikke aktivere Neymars frikøbsklausul, som der hele tiden snakkes om. Hvis manden vitterligt gerne vil væk fra Barcelona er der vel ikke meget ledelsen i Barcelona kan stille op overfor en spiller af hans kaliber og de to klubber kan mødes et sted lidt mindre vanvittigt end €222M.

Når spillere underskriver kontrakter acceptere de også en frikøbsklausul. Synes det er råddent h is de bare kan forcere sig selv ud når de har lyst. De har fået flere penge ved kontraktforlængelse ellers bør de ikke skrive under. Barcelona har desperat brug for pengene og jeg tror at hvis handelen endelig sker så bliver det til fuld pris.

Jamen helt enig. Men tror nu hellere Barcelona vil have lidt mindre end 222M end en utilfreds spiller der givetvis ikke leverer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 10 måneder siden #3750 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Hvordan mon denne købssum indvirker på det samlede FFP regnskab? Altså, hvis nu er klub får sprøjtet milliarder i kassen fra sponsorer (der ejer klubben), tæller det så med i regnskabet og udligner det hele? Hvor er MMM eller hvem der nu i denne sammenhæng er vores FFP ekspert?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #3751 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Hvordan mon denne købssum indvirker på det samlede FFP regnskab? Altså, hvis nu er klub får sprøjtet milliarder i kassen fra sponsorer (der ejer klubben), tæller det så med i regnskabet og udligner det hele? Hvor er MMM eller hvem der nu i denne sammenhæng er vores FFP ekspert?

Nu kan du selv blive ekspert ;)

www.uefa.com/community/news/newsid=2064391.html

8 år 10 måneder siden #3752 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Nu kan du selv blive ekspert ;)

www.uefa.com/community/news/newsid=2064391.html

Det var jo netop det her jeg ville undgå at skulle ud i! :D

Nå, men...

5) Are owners allowed to inject money into their club as they like or through sponsorship?

If a club's owner injects money into the club through a sponsorship deal with a company to which he is related, then UEFA's competent bodies will investigate and, if necessary, adapt the calculations of the break-even result for the sponsorship revenues to the level which is appropriate ('fair value') according to market prices.

Under the updated regulations, any entity that, alone or in aggregate together with other entities which are linked to the same owner or government, represent more than 30% of the club's total revenues is automatically considered a related party.

Ja, det i fed åbner op for lidt fortolkning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 10 måneder siden #3753 af DarioGomez
Men det her bringer vel Barcelona ind i jagten på Hazard, Dembele eller Mbappe?

Vi ender da med en vis konkurrence om spillerne... ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 10 måneder siden #3754 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Men det her bringer vel Barcelona ind i jagten på Hazard, Dembele eller Mbappe?

Vi ender da med en vis konkurrence om spillerne... ;-)

Jeg tror sgu, at hvis Neymar smutter, så går Juventus hårdt efter Dybala. Men altså - de andre er også fine bud.

8 år 10 måneder siden #3755 af DarioGomez
Jeg er ikke uenig ... men jeg mener bare ikke, at Juventus er interesseret i at sælge deres bedste spiller, så ham holdt jeg bevidst ude af ligningen.
De andre derimod er mere sandsynlige transfermål. Derudover så han er for meget lig Messi og for lidt lig Neymar ift., hvad Barcelona har brug for.

Jeg mener dog også, at det kun er Mbappe, der er interessant for os ift. førnævnte navne, men det vil være klædeligt, at vi henter ham næste sommer.

Men det er sgu lidt vildt med Neymar, hvis det er sandt, at han rykker - den havde jeg godt nok ikke set komme.

8 år 10 måneder siden #3756 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Enig, men jeg håber det.

Ét er, at han er virkelig dygtig, men det vil også bare udstille Barcas forfatning. Alt er lagt op til, at Neymar er den næste konge af klubben, og nu vil klubben bare stå i endnu mere lort til halsen. Det er jo også et under, at de stadig ikke har hentet en mand til den midtbane, der sejler så sygt.

Leveret af Kunena Forum