Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #3757 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Ha! Det kan du sige, jeg kan dog godt forestille mig, at de går shopamok for at hente erstatninger.

Totalt omvendt verden fra for 7-10 år siden, hvor vi købte alt og de hev talenter frem fra rækkerne.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #3758 af DarioGomez
Nå, rygter vil vide, at deres erstatningsmål bliver Coutinho ... det forstærker dem i hvert fald ikke ift. Neymar!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 10 måneder siden #3759 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror at de vil gå All in på dembele da han er den letteste at få fat, men med Barcelonas forfatning ville de ligne dem ikke at formidle salget af Neymar til noget fornuftigt, a la Tottenham og Bale salg. Jeg tror de ville prøve på for meget, deres indkøbspolitik eller indslusning af la masia spillere har sejlet i mange år snart.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 10 måneder siden #3760 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Fuldstændig fantastisk for Real Madrid hvis Neymar forlader Barca.
Men jeg må indrømme at det bliver sgu lidt ærgerligt, at ikke man ikke kan se Neymars lækre tekniske detaljer i la liga. Er faktisk ekstremt overrasket over Neymars ambitionsniveau. At verdens næstbedste spillet (efter Messi) vil spille i den skod-franske liga...

Det vildeste ville være hvis Real solgte Ronaldo og gik ALL-IN på Neymar. Samtidige lavede en forhåndsaftale med Mbappe og Courtois gældende fra næste sæson :-)

8 år 10 måneder siden #3761 af DarioGomez

Raul7-2880 skrev: Fuldstændig fantastisk for Real Madrid hvis Neymar forlader Barca.
Men jeg må indrømme at det bliver sgu lidt ærgerligt, at ikke man ikke kan se Neymars lækre tekniske detaljer i la liga. Er faktisk ekstremt overrasket over Neymars ambitionsniveau. At verdens næstbedste spillet (efter Messi) vil spille i den skod-franske liga...

Det vildeste ville være hvis Real solgte Ronaldo og gik ALL-IN på Neymar. Samtidige lavede en forhåndsaftale med Mbappe og Courtois gældende fra næste sæson :-)

Ro på :-D

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

8 år 10 måneder siden #3762 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Marca: Monaco har prissat Mbappe til €190mill. Det er jo næsten for billigt ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

8 år 10 måneder siden #3763 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Marca: Monaco har prissat Mbappe til €190mill. Det er jo næsten for billigt ;)

Det er ulempen for Barca, hvis Neymar ryger for 220 mio euro. Priser er totalt forskruet. Hvor vi for 8 år siden fik Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso og Granda Arbeloa for omkring 220, så kan man næsten ikke får ret meget for det længere.

• R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #3764 af R.Carlos
Besvaret af R.Carlos på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil hellere betale 190 mio € for Mbappe end 222 mio € for Neymar...
Neymar er mine øjne overvurderet... Sandt nok at han kan enormt meget og har fremragende teknik, men jeg synes han får for lidt ud af det... Frygter faktisk lidt hvad Barca kan købe for pengene, som også kan styrke deres bredde...

• R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #3765 af R.Carlos
Besvaret af R.Carlos på emne Om Vores Rivaler IX
Men man skal huske at vi ikke ved hvor mange penge hver enkelt spiller evt. bidrager med i sponsorer....

8 år 10 måneder siden #3766 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Real HWL skrev: Marca: Monaco har prissat Mbappe til €190mill. Det er jo næsten for billigt ;)

Det er ulempen for Barca, hvis Neymar ryger for 220 mio euro. Priser er totalt forskruet. Hvor vi for 8 år siden fik Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso og Granda Arbeloa for omkring 220, så kan man næsten ikke får ret meget for det længere.

Jeg er enig, de priser høre jo ingen steder hjemme. Den hopper Real ikke med på.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Real HWL.

8 år 10 måneder siden #3767 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er en vild pris. Men vi bliver jo nødt til at få en "reserve" angriber (efter min mening). Vi kan lige så godt bare få det overstået og købe den med et største potentiale. Tror ikke lappeløsninger kommer til at gavne hvis man ser på den ualmindeligt hurtige stigning i priserne gennem de sidste par sæsoner, måske kan vi slet ikke være med i kampen om en spiller som Mbappe næste år. Det gælder bare om at få raget til sig af gode unge spillere nu, så fremtiden er sikret, hvorefter man kan håbe den spanske liga får sig en kæmpe tv-aftale i løbet af de næste 10 år så vi ikke bliver sat helt af. Der er ingen garanti for at vi bliver sat af, men det er nu stadig noget man bør gardere sig imod.

8 år 10 måneder siden #3768 af DarioGomez
Vi skulle have lejet Chicharito! ;0)

Men nå .. det handler vist for meget om os, og ikke om 'vores rivaler', som tråden jo hedder.

Hvis nu Neymar smutter, hvordan tænker I så, at det stiller Barcelona ift. at handle på transfermarkedet?

Mig bekendt har de så cirka 200 mio. (inkl. deres budget for i år) til at handle for. Hvordan mon de bruger dem?

Leveret af Kunena Forum