Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Totalt omvendt verden fra for 7-10 år siden, hvor vi købte alt og de hev talenter frem fra rækkerne.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Men jeg må indrømme at det bliver sgu lidt ærgerligt, at ikke man ikke kan se Neymars lækre tekniske detaljer i la liga. Er faktisk ekstremt overrasket over Neymars ambitionsniveau. At verdens næstbedste spillet (efter Messi) vil spille i den skod-franske liga...
Det vildeste ville være hvis Real solgte Ronaldo og gik ALL-IN på Neymar. Samtidige lavede en forhåndsaftale med Mbappe og Courtois gældende fra næste sæson :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Raul7-2880 skrev: Fuldstændig fantastisk for Real Madrid hvis Neymar forlader Barca.
Men jeg må indrømme at det bliver sgu lidt ærgerligt, at ikke man ikke kan se Neymars lækre tekniske detaljer i la liga. Er faktisk ekstremt overrasket over Neymars ambitionsniveau. At verdens næstbedste spillet (efter Messi) vil spille i den skod-franske liga...
Det vildeste ville være hvis Real solgte Ronaldo og gik ALL-IN på Neymar. Samtidige lavede en forhåndsaftale med Mbappe og Courtois gældende fra næste sæson :-)
Ro på :-D
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real HWL skrev: Marca: Monaco har prissat Mbappe til €190mill. Det er jo næsten for billigt ;)
Det er ulempen for Barca, hvis Neymar ryger for 220 mio euro. Priser er totalt forskruet. Hvor vi for 8 år siden fik Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso og Granda Arbeloa for omkring 220, så kan man næsten ikke får ret meget for det længere.
- R.Carlos
- Gæst
-
Neymar er mine øjne overvurderet... Sandt nok at han kan enormt meget og har fremragende teknik, men jeg synes han får for lidt ud af det... Frygter faktisk lidt hvad Barca kan købe for pengene, som også kan styrke deres bredde...
- R.Carlos
- Gæst
-
madrid2000 skrev:
Real HWL skrev: Marca: Monaco har prissat Mbappe til €190mill. Det er jo næsten for billigt ;)
Det er ulempen for Barca, hvis Neymar ryger for 220 mio euro. Priser er totalt forskruet. Hvor vi for 8 år siden fik Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso og Granda Arbeloa for omkring 220, så kan man næsten ikke får ret meget for det længere.
Jeg er enig, de priser høre jo ingen steder hjemme. Den hopper Real ikke med på.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men nå .. det handler vist for meget om os, og ikke om 'vores rivaler', som tråden jo hedder.
Hvis nu Neymar smutter, hvordan tænker I så, at det stiller Barcelona ift. at handle på transfermarkedet?
Mig bekendt har de så cirka 200 mio. (inkl. deres budget for i år) til at handle for. Hvordan mon de bruger dem?