Om Vores Rivaler IX
DarioGomez skrev: Som jeg ser det, så passer Veratti perfekt ind i Valverdes filosofi med presspil, hurtigt spil frem i banen og hjerte i tacklingerne.
Omvendt så passer han vist ikke rigtigt ind i den elegantier rolle, som Verratti vel egentligt er tiltænkt at skulle overtage for Iniesta. Det er han så langt fra - og det er kun Thiago, Isco og Iniesta selv, der kan udfylde den rolle. Så reelt set så er Verratti et godt køb for Valverde, men måske knap så godt for Barcelonas selvforståelse.
Meget enig. Men kunne man ikke se ham som afløseren for Rakitic, som virkelig faldt igennem sidste sæson?
Jeg tror dog ikke et Verratti-køb forhindrer Barca i at gå efter en afløser for Iniesta næste sommer, for jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at man i Barcas ledelse mener, at Verratti skal udfylde hullet efter Iniesta, det er jo slet ikke de samme kompetencer, de besidder.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Verratti skal man også passe på med at hype alt for meget - han spiller i den franske liga og en profil, det ville selv jeg være, og når det kommer til CL, så falder han oftest sammen. Se blot kampen mod Barcelona, det var ikke ham, der gjorde, at de vandt 4-0 - men langt mere Matuidi, Rabiot og Dí María.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det bliver hvert fald interessant at se, hvad Mino Raiola kommer til at betyde for Verrattis fremtid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Real HWL skrev:
Pelle skrev:
El_Juan skrev: Åh Gud. Verratti har fået nyt agent. Og det er selvfølgelig selveste Mino Raiola. Nu håber jeg virkelig Manchester United køber ham for €100 mio. næste sommer!
Det kunne vel også betyde, at Verratti hopper til Barcelona denne sommer? Ærligt, jeg vil være noget så trist over at se ham i den hæslige trøje. Jeg vil være endnu mere trist over at se, hvad han kan tilføre deres slidte midtbane.
Ved du hvad grunden til agent-skiftet skyldes, El_Juan?
Hans tidligere agent kom for noget tid siden med nogen uheldige udtalelser til pressen. Han mente at PSG holdt Verratti som gidsel.
Det er rigtigt, ja. Det havde jeg allerede svedt ud :-)
Mino Raiola er desværre bare kendt som en agent, der kan føre nogle kæmpe handler igennem. Jeg vil være nervøs for et Verratti-skifte frem til d. 31 august.
Tror ikke Raiola kan gøre så meget mere for Verratti i dette transfervindue. Det virker til at Al-Khelaifi er is-hamrende kold med hensyn til at slippe Verratti. Og hvis han skulle ende i Barca, bliver det forhåbentlig på bekostning af Neymar.
Sebberg skrev: El_Juanovich:
Ren nysgerrighed. Er du egentligt Milan-fan? Det lyder lidt sådan. Hvis ja - hvordan ser du så på hele transfervinduet som stor fan? Spændt? Glad? Overrasket?
Haha. Altså, jeg havde godt nok en langærmet AC Milan-trøje dengang jeg var knægt og så faktisk en del Serie A på det tidspunkt, ligesom jeg havde sådan en bog med alle Serie A-hold og spillere, som man kunne sætte klistermærker i med billeder af spillerne! Det var i midt-halvfemserne, omkring 10-års alderen, at jeg sådan rigtig begyndte at se fodbold. Primært Champions League og Serie A. Det var dengang italienerne stod stærkt i Europa. Lige indtil Mijatovic knækkede Juve i 1998. Så var jeg solgt!
Så svaret er nej! Jeg er ikke AC Milan-fan. Det bunder nok mere i en generel interesse for europæisk topfodbold. Og en svaghed for byen Milano. Hvordan jeg ser på deres transfervindue? Det har jeg vist udpenslet rigeligt i tidligere indlæg omkring dem :-D
Jeg ser på det som neutral fodboldelsker. Og så følger jeg, som de fleste neutrale fodboldelskere, spændt med i klubbens nuværende udvikling. Milan er trods alt et af største hold i verden historisk set (det gør sig i øvrigt gældende for begge Milano-klubber). Overrasket? Nej. Som jeg har skrevet, så har det været nødvendigt for Milan at investere voldsomt i deres spillertrup, eftersom deres spillere ganske enkelt ikke har været gode nok. Og med de nye ejeres ankomst ser jeg det som en logisk og naturlig konsekvens, at de skifter voldsomt ud denne sommer og får lagt et nyt fundament (med mere kvalitet), som de fortsat kan bygge videre på. Det er en proces.
Jeg sammenligner det stadig lidt med det Florentino gjorde i 2009. I den forstand, at han over én sommer investerede det samme, som man ellers normalt vil investere over 2-3 somre. Det var en netop en større og nødvendig udrensning. Det er måske lidt mere markant nu, fordi det trods alt ikke var et helt hold som Real skiftede ud i 2009, som det nærmest er tilfældet nu med Milan.
Kassow-Rossing skrev:
Brylle skrev: Dårlig stil at skyde efter folks forståelse af situationerne. Det minder bare mest af alt om det Kassow hopper ud i og bliver banned for her og der. Lad være at gå ned på det niveau.
Til Administrationen, Daniel, Kongen og de andre fra ledelsen: Hvordan kan det være at denne bruger bliver ved med at få lov til at udstille mit navn på den måde? I siger vi har anmeld knappen, men der sker jo ikke noget, når jeg anmelder brugeren for misbrug af mit navn.
Det kan da godt være at han har sådan en opfattelse af mig, men det giver ham vel ikke ret til at poste sådanne indlæg om mig og at nedgøre mig på den måde ved at drage mig ind i samtaler, som jeg ikke har deltaget i.
Personen bliver naturligvis anmeldt for brud på reglen om personangreb så snart jeg får adgang til en PC. Morgenen startede ellers så fint indtil jeg kom halvvejs ind i samtalen om AC Milan.
Jeg læser, hvad du skriver, Kassow!
Jeg har i baglokalerne foreslået, at anmeld-funktionen bliver droppet, da jeg finder det lettere patetisk, at op til flere brugere ikke fatter talemåden: man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus..... og I ved, hvem I er, så jeg vil ikke smide brugernavne på bordet.
Fremover vil det givetvis blive sådan, at jeg svinger pisken herinde. Det bliver et diktatur, men med en vis rimelighed. Jeg kommer til at styre stridighederne brugerne imellem. Det har jeg valgt, da jeg mener at kende jer rimelig godt, da jeg er den fra baglokalerne der mest aktiv herinde og læser mest med. Endvidere har jeg haft mine ture med mange af jer, hvorfor jeg kender jeres grænse og jeres væremåde bag et tastatur til UG.
Derfor vil det formentlig blive sådan, at jeg går videre til Kongen, når jeg finder et indlæg upassende eller i uoverensstemmelse med husreglerne på madridista.dk. Længere er den bare ikke. Jeg synes FANDEME, at niveauet herinde på det seneste har været katastrofalt lavt, om end I nok mener noget andet. Administrationen har sendt to indlæg ud denne uge, hvor man har henvist til ro og orden, men det virker sgu lidt som om, at det bliver skidt højt og helligt på dette, hvorfor denne løsning.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Måske man kunne indføre et advarselssystem? Evt et privat besked fra en af personerne fra ledelsen med beskeden om at stikke piben ind.
Det ville formentlig føre mindre arbejde med sig en anmeld-knappen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Det bliver et diktatur, men med en vis rimelighed".
Jeg mener, du bør slette den del, der kommer efter kommaet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Kassow-Rossing skrev: Tak.
Måske man kunne indføre et advarselssystem? Evt et privat besked fra en af personerne fra ledelsen med beskeden om at stikke piben ind.
Ellers er du vel også snart gammel nok til at vide hvornår du skal lukke? Dette er ikke et privatangreb på din person, hvis du skulle være i tvivl. Hvis du ikke selv ved hvornår du er for meget, så kan du læse dine debatter igennem og se hvor meget der er debat, og hvor meget der er personfnidder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev:
Ellers er du vel også snart gammel nok til at vide hvornår du skal lukke? Dette er ikke et privatangreb på din person, hvis du skulle være i tvivl. Hvis du ikke selv ved hvornår du er for meget, så kan du læse dine debatter igennem og se hvor meget der er debat, og hvor meget der er personfnidder.
Det var da noget mærkeligt noget at skrive. "Gammel nok"?
Jeg håber det stadig er tilladt at komme med forslag til forbedringer af siden. Det her var et forslag til ledelsen af hjemmesiden til hvordan de måske kan optimere. Det er jo bare et råd, og de kan selv bestemme om de vil lytte til det eller ej.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Dios skrev:
Nu er vi vist ude i noget der kandiderer til mobning. Det gælder også ift. Hugol. Hvis man mener de er så langt ude så må man også være stor nok til at selv "at lukke".
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos