Om Vores Rivaler IX

6 år 8 måneder siden #3733 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Kan i ikke stoppe med at skabe den her dårlige stemning eller i det mindste tage den privat. Så kan vi også begynde at snakke om noget mere relevant som fx hvordan Barcelona og Atletico Madrid's trup ser ud til næste sæson - fortsat god dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, Kassow-Rossing, El_Juan, larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3734 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/futbol/barcelona/2017/07/2...a474157688b45bf.html

Er der en af de spansk talene her på siden der kan bekrafte at Bartomeu hyler over brud på "finansiel fairplay" hvis PSG henter Neymar?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3735 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: www.marca.com/futbol/barcelona/2017/07/2...a474157688b45bf.html

Er der en af de spansk talene her på siden der kan bekrafte at Bartomeu hyler over brud på "finansiel fairplay" hvis PSG henter Neymar?


Der er hvert fald et eller andet på spil :-) AS mener at vide, at Barca er oprigtig urolige for Neymars tavshed, selv om han åbent har udtalt, at han er glad i Barca.
Samtidig melder brasilianske medier, at han har fortalt til de brasilianere, der spiller i PSG, at han kommer til at spille med dem i næste sæson.

Med Unai Emerys udtalelser tidligere i dag, virker det altså til, at der er noget under opsejling. Det kan blive en virkelig interessant sommer :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3736 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Real HWL skrev: www.marca.com/futbol/barcelona/2017/07/2...a474157688b45bf.html

Er der en af de spansk talene her på siden der kan bekrafte at Bartomeu hyler over brud på "finansiel fairplay" hvis PSG henter Neymar?


Der er hvert fald et eller andet på spil :-) AS mener at vide, at Barca er oprigtig urolige for Neymars tavshed, selv om han åbent har udtalt, at han er glad i Barca.
Samtidig melder brasilianske medier, at han har fortalt til de brasilianere, der spiller i PSG, at han kommer til at spille med dem i næste sæson.

Med Unai Emerys udtalelser tidligere i dag, virker det altså til, at der er noget under opsejling. Det kan blive en virkelig interessant sommer :-)


Han må være en presset man den kære Bartomeu ;)

Jeg tror han skifter :) Neymar har jo som såden heller ikke nogen aktier i Barca. Kan han få en tårn høj løn i PSG plus han kommer til at spille sammen med en masse af sine landsmænd, så gør han da det. Jeg kunne bare godt være bange for at Barca ville sætte alle sejl ind på Mbappe hvis de mister Neymar. Det er min eneste bekrymring omkring det her.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3737 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Kan vi ikke bare købe Neymar?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3738 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Kan vi ikke bare købe Neymar?


Ud fra et sportsligt perspektiv kunne det være det vildeste.
Ud fra et romantisk perspektiv, med tanke på at han valgte os fra, må det blive et kæmpe nej.

Jeg ville dog til enhver tid gå med det sportslige. Det er formentlig den kommende The Best vinder de næste mange år.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3739 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Hellere ham end Mbappe ... trods alt. Og udgangen af et køb bliver jo det samme.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3740 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Er det egentlig forkert at gøre sig tanker om Neymars alder? Han er efterhånden 25 år. Det er jo ikke en Raul, der kan gøre forskellen for os de næste 10 år.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3741 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Er det egentlig forkert at gøre sig tanker om Neymars alder? Han er efterhånden 25 år. Det er jo ikke en Raul, der kan gøre forskellen for os de næste 10 år.


Ja ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3742 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Hellere ham end Mbappe ... trods alt. Og udgangen af et køb bliver jo det samme.


Så vil jeg hellere have Mbappe :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3743 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis man bygger et hold op omkring Neymar, så er brasilianeren på niveau med Ronaldo og Messi. Eller meget tæt på, i hvert fald. Jeg vil langt hellere have at man købte Neymar end nogen anden. Det sker ikke i år, men hvis han skifter til PSG denne sommer, så mener jeg ikke at det er så usandsynligt at klubben forsøger at hente ham om et par år.

NOTÍCIA. Neymar, al PSG: fet en un 95%. Tots els detalls al @ClubMitjanit, a partir de les 23h @CatalunyaRadio.


Flere troværdige medier skriver at han er tæt på PSG. Jeg har stadig min tvivl, men hold kæft hvor ville det være lækkert hvis det skete!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3744 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogle der har et indblik i, hvorfor Neymar skulle vælge at skifte fra FC Barcelona? Det kommer lidt som et chok for mig at rygterne har taget til, troede han var fuldt ud tilfreds i det spanske.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce