Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3685 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis det passer med Neymar, er det en sensation og gamechanger der vil noget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3686 af REAList
Besvaret af REAList på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Det tror jeg ikke på.. men hvis neymar skifter så kommer mbappe til Madrid. Psg køber Ikke begge.

Tror du ikke på at PSG kan finde på at lægge det beløb for ham, eller tror du ikke at Neymar kunne finde på at skifte?

¡Hasta la Victoria Siempre!

8 år 11 måneder siden #3687 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

El_Juan skrev: Chelsea har angiveligt fået afvist et bud på £88 mio. for Higuaín. Så er de eftersigende også ude efter Agüero. En interesse som skulle være lidt mere reel end interessen for Higuaín.

Og så ser Perisic langt om længe ud til at skifte fra Inter til Manchester United.

Hvordan bliver det mere reelt end et konkret bud på 88 mio euro? :-D

Det var med en undertone af, at jeg tvivlede på om Higuaín-historien var god nok eller blot et rygte... :-D

Det er i øvrigt ikke euro men pund. 88 millioner britiske pund. Det svarer til 100 millioner euro. Hvis historien er sand og der har været et konkret bud, så ved jeg ikke hvem der er dummest. Chelsea for at byde €100 mio. for en snart 30-årig, småbuttet argentinsk angriber, eller Juventus for at afvise €100 mio. for selv samme. Det virker simpelthen for dumt til at det kan være sandt, at der er blevet afgivet et konkret bud :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Pelle, Neye, Kimbo

8 år 11 måneder siden #3688 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Burde man frygte Milan eller er det bare et håbløst forsøg på, at få noget hype om klubben og prøve at, genskabe det de var engang. Fordi det virker sgu seriøst det de er i gang med, meeeeeen lad os nu se hvad der sker. Fordi når man henter Calhanoglu, Bonucci, Lucas Biglia, Mussachio og Andre Silva tegner der sig et billede - Milan vil på toppen igen, men det er alligevel ikke de bedste af de bedste spillere de køber.

Det bliver spændende, at følge deres udvikling.

8 år 11 måneder siden #3689 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Hahaha hvor er det vildt, hvis Juventus har afvist et bud på 100 mio EURO! Det er jo skørt. Det må være en and.

Jeg håber virkelig, at Neymar skifter til PSG. Det kunne vende rigtig mange ting på hovedet, og de stinkende rige Abu Dhabi folk har utvivlsomt råd til det.

Jeg bliver bare nødt til at spørge om noget.
Hvornår bliver klubberne ramt af Financial Fair Play? Både PSG, United og AC Milan er ude at bruge virkelig mange penge, uden at sælge specielt meget ud. Der må da være nogle regulativer omkring det økonomiske aspekt?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3690 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

REAList skrev: 222 Mio € for 25 årige Neymar som er på toppen, og allerede anses for arvetageren af ballon d'or efter Ronaldo og Messi.
Det vil jeg egentlig mene er en god pris hvis spillere som Lukaku, Morata Belloti osv koster omkring de 100 mio.

Det vil være svært for Barcelona at finde en ligeså god erstatning.

De finder ikke en ligeså god erstatning og det vil også svække resten af MSN, som er deres varemærke.

Hvis de får 222 og har 100 i forvejen til køb af spillere, så kan man købe en sjat for 322 mio euro.

70-80 til Dembele - Giga talent, der kan blive en af verdens bedste.
130-150 for Mbappe
Og så måske Verrati for resten.

Jeg tror mest det bare er payback fra PSG's side for Verrati.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved madrid2000.

8 år 11 måneder siden #3691 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Hvornår bliver klubberne ramt af Financial Fair Play? Både PSG, United og AC Milan er ude at bruge virkelig mange penge, uden at sælge specielt meget ud. Der må da være nogle regulativer omkring det økonomiske aspekt?

Jeg tør nærmest ikke svare i frygt for at en eller anden kan finde et eller andet at brokke sig over, but here it goes.

Financial Fair Play eller FFP arbejder over en 3-årig periode og tager alle indtægter og udgifter med i beregningerne.
Klubbens samlede udgifter må ikke overstige klubbens samlede indtægter. Dvs. man kigger ikke kun på indkøb af spillere og salg af spillere.

Fra UEFAs hjemmeside: "To be exact, clubs can spend up to €5million more than they earn per assessment period (three years). However it can exceed this level to a certain limit, if it is entirely covered by a direct contribution/payment from the club owner(s) or a related party. This prevents the build-up of unsustainable debt.

The limits are:
• €45m for assessment periods 2013/14 and 2014/15
• €30m for assessment periods 2015/16, 2016/17 and 2017/18"

Link:
www.uefa.com/community/news/newsid=2064391.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #3692 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Tak for svar. Selv om jeg stadig ikke fatter, hvordan eksempelvis Milans indtægt kan overstige de enorme summer, de har spenderet. Det samme gør sig gældende, hvis PSG bruger 1,6 mia på Neymar. Det er jo ikke ligefrem fordi tv-indtægterne eller præmiepengene er kæmpe indkomster for de to klubber :-)

Jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på det uden at kende de nøjagtige regnskaber, men det lyder voldsomt, synes jeg.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Pelle.

8 år 11 måneder siden #3693 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Hmmm ja. Jeg er enig, men måske det hænger sammen med at Milan ikke har brugt mange penge de seneste to somre.

I øvrigt har det altid undret mig at UEFA har valgt en 3-årig periode til FFP når de vælger 5-årige perioder til deres koefficientlister. Både dem for klubberne og dem for landeforbundene.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

8 år 11 måneder siden #3694 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Milan har lavet de fleste aftaler således at beløbene afdrages i rater over de næste 3 år, samt enkelte spillere herunder Kessie og Renato Sánches (hvis den går igennem) som lejeaftaler med tvunget køb efter endt leje. På den måde spreder man udgifterne ud over 3 år, men vil naturligvis være alvorligt hæmmet de næste vinduer, hvis indtægterne ikke følger med.

Det er en ekstremt risikabel fremgangsmåde, som bl.a. Inter også har benyttet sig af. De satsede også på at Kondogbia, Shaqiri, Perisic, Mario, Candreva, Jovetic, Miranda, Banega, Eder m.fl. kunne få dem i CL, men flere af dem er allerede væk, sammen med Kovacic, og man er formentlig også nødt til at sælge Perisic, for at inddække nogle af de over 150 mio € man brugte sidste sæson, for ikke at stå med et kæmpe problem hvis man taber kampen om CL til Juve, Napoli, Roma, Milan eller Lazio, igen.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, El_Juan, Pelle

8 år 11 måneder siden #3695 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Paris Saint-Germains sættes nu også i forbindelse med Arsenals Alexis Sánchez. Mon de snupper ham eller Neymar?

AC Milans højreback, Mattia De Sciglio, er til lægetjek i Juventus. Et skifte der har været ventet. Dermed ser det ud til, at Juventus har fundet deres erstatning for Dani Alves, mens vi så nok godt kan afskrive Danilo til Juventus. Ham løber Chelsea (eller City) nok med (hvis han forlader Real Madrid). Apropos Juventus, så har de også så godt som sikret sig Arsenal-keeperen Wojciech Szczesny. Szczesny tager i første omgang over som reservemålmand i stedet for Neto, som er skiftet til Valencia. På sigt er han udset som Buffons afløser.

Det er ikke kun De Sciglio som Milan vinker farvel til. Også den italienske angriber, Gianluca Lapadula, forlader klubben. 27-årige Lapadula skifter til Genoa, i første omgang på en lejeaftale, efter blot en enkelt sæson i Milan. Genoa betaler €2 mio. for at leje ham i den kommende sæson, hvorefter de betaler €11 mio. for at sikre ham permanent.

Disse spillere har Milan dermed vinket farvel til: Mattia De Sciglio (Juventus - ikke bekræftet endnu), Gianluca Lapadula (Genoa - Lejeaftale med købsoption (€2 + €11 mio.)), Juraj Kucka (Trabzonspor - €5 mio.), Keisuke Honda (Pachuca - Fri transfer), Andrea Poli (Bologna - Fri transfer), Andrea Bertolacci (Genoa - Lejeaftale), Diego López (Espanyol - €1 mio.), Matteo Pessina (Atalanta - €1 mio.), Luca Vido (Atalanta - €1 mio.). Mens de har vinket farvel til de lejede spillere: Gerard Deulofeu (Retur til Everton - skiftet videre til Barcelona), Matías Fernández (Retur til Fiorentina), Mario Pasalic (Retur til Chelsea) og Lucas Ocamps (Retur til Genoa).

Madrid777 skrev: Burde man frygte Milan eller er det bare et håbløst forsøg på, at få noget hype om klubben og prøve at, genskabe det de var engang. Fordi det virker sgu seriøst det de er i gang med, meeeeeen lad os nu se hvad der sker. Fordi når man henter Calhanoglu, Bonucci, Lucas Biglia, Mussachio og Andre Silva tegner der sig et billede - Milan vil på toppen igen, men det er alligevel ikke de bedste af de bedste spillere de køber.

Det bliver spændende, at følge deres udvikling.

Nu er der ingen grund til at frygte dem til den kommende sæson. Måske de igen på sigt kan blive en magtfaktor i europæisk topfodbold. Det er tydeligvis det de stræber efter. Men det har været en nødvendighed for dem, at investere kraftigt i truppen, for deres hold har simpelthen ikke være godt nok de sidste par sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin, Madrid777

8 år 11 måneder siden #3696 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Milans projekt er sgu da dømt til døden allerede nu... Man køber ikke bare en start-11'er... Det er jo ikke FIFA det her :D

Måske på sigt vil det give gevinst, men jeg tipper ikke Milan til at blive mere end blot nr. 5-6-stykker i Serie A. Det er lidt det samme, man så med Monaco, da de for nogle år siden rykkede op i Ligue 1 igen. De købte stort ind, og det virkede selvfølgelig til en vis grad, men det var først sidste år, da de lagde strategien om og satsede på et bestemt spilsystem med helt unge og lidt ælde erfarne spillere, at de vandt ligaen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Leveret af Kunena Forum