Om Vores Rivaler IX
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sahinovic skrev: Piqué har delt et billede sammen med Neymar, hvortil han skriver ''han bliver'', så er den vidst lukket.
Og odds er i 1.20......
raul7=kongen skrev:
Sahinovic skrev: Piqué har delt et billede sammen med Neymar, hvortil han skriver ''han bliver'', så er den vidst lukket.
Og odds er i 1.20......
Hvornår i himlens navn har man nogen sinde skulle lytte til hvad Pique sagde. Den mand er inhabil som rigtig menneske.
Jeg er her stadig XOXO
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
JimmyBroe skrev:
raul7=kongen skrev:
Og odds er i 1.20......
Hvornår i himlens navn har man nogen sinde skulle lytte til hvad Pique sagde. Den mand er inhabil som rigtig menneske.
Netop pointen. Oddsene på de her markeder er så vanvittigt følsomme overfor en masse irrationelle ting.
JimmyBroe skrev:
raul7=kongen skrev:
Og odds er i 1.20......
Der er trods alt tale om en af Neymars holdkammerater, så derfor vælger jeg at tro på det fremfor diverse rygter fra forskellige aviser. Når man deler sådan et billede så er man vel sikker i sin sag, medmindre Piqué har en ustyrlig tang til at fremstå som komplet idiot, hvis Neymar alligevel skulle vælge at skifte.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Nu har de brugt mere end 200 millioner pund og de er sikkert ikke engang færdige.
Kyle Walker, Mendy, Danilo, Ederson, Douglas Luiz og Bernardo Silva.
Jeg tror de skal nok vinde ligaen, men bliver nok ikke en trussel i CL denne sæson.
madrid2000 skrev: City har nu offentliggjort købene af Mendy og Danilo.
Nu har de brugt mere end 200 millioner pund og de er sikkert ikke engang færdige.
Kyle Walker, Mendy, Danilo, Ederson, Douglas Luiz og Bernardo Silva.
Jeg tror de skal nok vinde ligaen, men bliver nok ikke en trussel i CL denne sæson.
Jeg vil stadig sige at der er mange kandidater til at vinde ligaen, city blive ikke favoritter af de transfers der. United, Chelsea og Tottenham har stadig lige så gode chancer. Men jeg tror generelt ikke vi skal kigge mod Premier League for CL konkurrenter næste sæson, serie a og bundesliga plus PSG er stadig før PL i min optik. Men de største konkurrenter er selvfølgelig at finde hjemme i vores egen liga.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Sahinovic skrev:
JimmyBroe skrev:
raul7=kongen skrev:
Og odds er i 1.20......
Der er trods alt tale om en af Neymars holdkammerater, så derfor vælger jeg at tro på det fremfor diverse rygter fra forskellige aviser. Når man deler sådan et billede så er man vel sikker i sin sag, medmindre Piqué har en ustyrlig tang til at fremstå som komplet idiot, hvis Neymar alligevel skulle vælge at skifte.
Arh hold nu op Sahinovic :) Man har vitterligt tabt, hvis man bruger den sætning som argument :D Ja selvfølgelig har Pique en kæmpe trang til, at fremstå som en kæmpe idiot. Hans problem er bare, at han ikke selv synes han er en idiot for hans utallige af idiotiske kommentarer :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Sahinovic skrev:
JimmyBroe skrev:
raul7=kongen skrev:
Og odds er i 1.20......
Arh hold nu op Sahinovic :) Man har vitterligt tabt, hvis man bruger den sætning som argument :D Ja selvfølgelig har Pique en kæmpe trang til, at fremstå som en kæmpe idiot. Hans problem er bare, at han ikke selv synes han er en idiot for hans utallige af idiotiske kommentarer :D
Jeg vidste den ville komme (-;
Ja, jeg synes selv Piqué fremstår som en kæmpe idiot hver gang han udtaler sig om f.eks. Real Madrid, men lige i denne omgang kan jeg ikke se hvorfor han har brug for at dele sådan et billede, medmindre han er sikker på at han bliver? Hvis Neymar har givet udtryk for andet, så ville det da også være en smule respektløst at udtale sig på hans vegne med løgn.
Florentino Pérez
Meget har der været at sige i denne sag, men jeg føler, at alt blev sat på plads med det billede og den sætning. Det skulle undre mig gevaldigt, hvis Pique blot skrev det der i sjov.
Den lå vel også lidt for godt til ikke at komme med en kommentar :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Monaco har ligeledes tjent £150M på deres salg til England, hvilket er ganske pænt for tre spillere, men mon ikke en lille milliard ekstra, for en hvis nr. 10, kunne lune for dem :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.