Om Vores Rivaler IX
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Bayern spiller med sindsyg temp. Man skulle tro det var CL kamp.
De skal have revanche efter at have tabt 4-0 til AC Milan.
Morata er på Bænken for Chelsea.
Så har Juventus forstærket offensiven med den alsidige offensive midtbanespiller, Federico Bernardeschi, som kommer til fra Fiorentina. Juventus betaler €40 mio. for den 23-årige italiener, som primært gør sig på højrekanten, om end han ligeledes kan bruges som 10'er eller på venstrekanten. Det ser i højere grad ud til, at Allegri vil satse endnu mere på en 4-2-3-1-formation i den kommende sæson, ligesom han ved flere lejligheder gjorde det i den overståede sæson.
Buffon/Szczesny/Pinsoglio; De Sciglio/Lichtsteiner, Barzagli/Benatia, Chiellini/Rugani, Alex Sandro/Asamoah; Khedira/Rincón, Pjanic/Marchisio; Bernardeschi/Cuadrado, Dybala/Betancur, Douglas Costa/Pjaca; Higuaín/Mandzukic/Moise Kean
Derudover har de den unge defensive midtbanespiller, Rolando Mandragora, samt yderligere to centrale midtbanespiller i Lemina (kan spille central defensiv midt, central offensiv midt og i højre side) og Sturaro (kan spille central defensiv midt, central offensiv midt og i venstre side). Førstnævnte, Lemina, rygtes dog fortsat på vej væk fra klubben. Jeg forstår altså ikke helt dem som mener, at Juventus ikke vil være lige så konkurrencedygtige i Champions League i den kommende sæson som tidligere. Trods tabet af Bonucci, så er det altså stadig et rigtig stærkt hold.
De sættes i øvrigt stadig i forbindelse med en defensiv central midtbanespiller, hvor Nemanja Matic (Chelsea) og Emre Can (Liverpool) bl.a. er blevet nævnt. Det må så være fordi de ikke har tiltro nok til dem de har. Derudover sættes deres venstreback, Alex Sandro, fortsat i forbindelse med Chelsea.
Real Sociedads stærke argentinske keeper, Gerónimo Rulli, rygtes på vej til Napoli.
Sebberg skrev: Helt enig, Sahinovic.
Meget har der været at sige i denne sag, men jeg føler, at alt blev sat på plads med det billede og den sætning. Det skulle undre mig gevaldigt, hvis Pique blot skrev det der i sjov.
Har så lige fundet ud af, at billedet på instagram åbenbart var hans egen mening, så manden er ikke kun komplet idiot når det kommer til Real Madrid. Han udtaler ihvertfald selv, ''Mit Instagram-billede var min personlige mening.'' www.bold.dk/fodbold/nyheder/pique-haaber...ymar-bliver-i-barca/
Han udtaler yderligere, ''Nu har han fået et tilbud på bordet, og det har fået ham til at tænke.''.
Jeg vidste ikke Neymar havde fået et tilbud på bordet fra Paris.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Sebberg skrev: Helt enig, Sahinovic.
Meget har der været at sige i denne sag, men jeg føler, at alt blev sat på plads med det billede og den sætning. Det skulle undre mig gevaldigt, hvis Pique blot skrev det der i sjov.
Har så lige fundet ud af, at billedet på instagram åbenbart var hans egen mening, så manden er ikke kun komplet idiot når det kommer til Real Madrid. Han udtaler ihvertfald selv, ''Mit Instagram-billede var min personlige mening.'' www.bold.dk/fodbold/nyheder/pique-haaber...ymar-bliver-i-barca/
Han udtaler yderligere, ''Nu har han fået et tilbud på bordet, og det har fået ham til at tænke.''.
Jeg vidste ikke Neymar havde fået et tilbud på bordet fra Paris.
Jeg har været alment kendt at Pique har været en idiot og respektløs over for rivalerne. Var det ikke også ham der lagde en Barca trøje over Fabregas, da han spillede i Arsenal efter Spaniens triumf?
Men det er sgu da langt over grænsen at vise så lidt respekt over for ens egen klubkammerat.
Guillem Balague @GuillemBalague 24. jul.
Twist of Neymar saga: @mundodeportivo says Ney has asked for Coutinho who was ONLY a target to replace him.
Oh, oh. Neymar ender i PSG og Coutinho i FC Barcelona.
El_Juan skrev:
Guillem Balague @GuillemBalague 24. jul.
Twist of Neymar saga: @mundodeportivo says Ney has asked for Coutinho who was ONLY a target to replace him.
Oh, oh. Neymar ender i PSG og Coutinho i FC Barcelona.
Usandsynligt... Lad os ikke give os selv for store forhåbninger.
Edit:
Der er helt sikkert noget om snakken omkring Neymar og PSG. Den virker bare så kompliceret. For det første skal Neymar tage det forholdsvise store spring fra Barca til Paris. Jeg tænker at han må være beæret over at Messi og resten af klubben virkeligt vil have ham til at blive. Måske er det selve anerkendelsen, der sagens kerne? Neymar er i hvert fald nu sikker på, at han bliver den helt centrale spiller i fremtidens Barca.
Men vil Neymar æde al den positive omtale, der pludseligt kredser sig om sig i Barcelona? Jeg forstår ham så langt, at det er meget tiltalende at prøve noget nyt og mere personligt. Barca er ikke Neymars klub. Det er Messis klub, selv årene efter argentineren stopper. I Paris kan han blive den helt centrale figur i disse års ambitiøse Paris Saint Germain. Allerede fra dag ét. Han passer perfekt i den rolle, og det er han bevidst om. I det henseende er det min opfattelse, at hans hjerte siger ja, mens hans hjerne og omgivelser siger bliv.
222 mio € er stadigt uhørt. Jeg tror dog de vil betale. Det er trods alt dem, der har startet snakken.
Meh, blot nogle tanker. Håber vi snart får svar.
Ligeledes er hans event i Shanghai aflyst, da han, ifølge virksomheden bag eventet, er i gang med at arbejde på en transfer.
Det ligner sgu, at PSG fuldfører historiens største (og bedste) transfer!
Steen skrev: Neymar var oppe at tottes med Semedo i dag. www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...raining-bust-up.html
Ligeledes er hans event i Shanghai aflyst, da han, ifølge virksomheden bag eventet, er i gang med at arbejde på en transfer.
Det er en mand med alt for mange nykker
Steen skrev: Neymar var oppe at tottes med Semedo i dag. www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...raining-bust-up.html
Hvor er det dejligt at se ;)