Om Vores Rivaler IX
NEYMAR’S CANCELLED TRIP
You couldn't make it up...
Chinese online travel agency Ctrip have confirmed they have cancelled a fans’ day with Neymar next week because he is “dealing with transfer business”.
Ctrip said the event was scheduled for Shanghai next Monday and that anyone who had bought tickets would be refunded.
This comes after Neymar stormed out of a Barcelona training session in Miami following a clash with new Barcelona signing Nelson Semedo.
Neymar has been strongly linked with a move to Paris Saint-Germain.
NEYMAR BUST-UP
Sky Sports News have footage of an argument between Neymar and another Barcelona player in Miami.
The bust-up seems to start after a challenge in training, with Neymar visibly upset before eventually walking off the pitch.
The Barcelona forward has been strongly linked with a move to PSG this summer.
BARCA'S COUTINHO PLAN
Barcelona will offer Ivan Rakitic as part of a deal to sign Philippe Coutinho, reports the Daily Mirror.
Liverpool want to keep the Brazilian and have no intention of selling.
But Sky sources understand Barca believe they can get a deal done for something in the region of €100 (£89m).
Skulle Coutinho forlade Liverpool til fordel for Barcelona, så vil Liverpool angiveligt satte alt ind på RB Leipzigs Naby Keita (som de i forvejen er ude efter og endda har fået afvist et par bud på) og West Hams Manuel Lanzini.
Yderligere nyt fra det engelske er at Chelsea jagter Bayern Münchens Renato Sanches. Bayern har endnu ikke besluttet sig omkring Sanches' fremtid. De udelukker ikke en et-årig lejeaftale til en klub hvor han kan få mere spilletid. AC Milan meldes også fortsat interesserede i den unge portugiser.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BALAGUE ON BARCELONA
Sky Sports Spanish football expert Guillem Balague has tweeted on the current situation regarding Neymar and Barcelona.
"On Neymar: deal with PSG only slowed down due to its complexities. FCB think he made his mind up to leave. So, what of Coutinho/Mbappe? 1/2"
His next tweet - following the one above - read: "Barcelona contacted Mbappe and have an agreement with Coutinho’s agent. But Liverpool are determined not to sell. Barca need Neymar’s money for anything."
“Everything Barca are doing now smells of desperation. They have been reactive (not proactive) for too long. Even Mbappe contact arrives late.
"The offer Barca took to Liverpool for Coutinho (€80m) is something they cannot pay if in an unexpected twist Neymar decides to stay.”
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ville hade at se ham i Barcelona, men omvendt er han i min optik alt, alt for dyr ...!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid er hans favoritklub
- Cristiano Ronaldo er hans idol
- Zidane, en franskmand, og legende, er træner
- Andre franske spillere i forskellige aldersgrupper
- Vores særdeles ambitiøse ungdomssprogram, hvor Mbappe kan se frem til at føre Real Madrid fremad det næste årti med spillere som Asensio, Isco, Vallejo, Ceballos, Theo, m.fl. Vi er en klub på vej opad, og han kan se frem til at vinde samtlige trofæer, individuelle som klubmæssige.
Barcelona kommer sent ind i processen og det er vel mere af desperation, pga. situationen omkring Neymar, at de går efter Mbappe. Vi har været i løbende kontakt med spilleren og hans familie siden han var 14 år.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Lad os da bare håbe, at Real Madrid henter den unge franskmand "for sikkerheds skyld".
Sahinovic skrev: Lige på nuværende tidspunkt er Ronaldo den bedste, det tror jeg ikke der kan være nogen tvivl om. Jeg kan dog ikke helt se hvem der skulle være bedre end Neymar, og mener derfor han lige nu er den tredje bedste.
Hazard i topform kunne være en bejler til 3. Pladsen som verdens bedste måske?? Personligt ville jeg nok stadigvæk vælge Neymar hvis jeg fik valget. Men jeg syntes Hazard er en fantastisk fodboldspiller. Og han kunne godt være en kandidat til "verdens bedste" om nogen år.
De har ikke en rød reje at handle for, derfor er de afhængige af et Neymar-salg. Neymar virker selv opsat på at skifte. Og samtidig virker PSG måske ikke helt så villige til at betale frikøbsklausulen, særligt ikke velvidende at spilleren selv gerne vil væk og er villig til at presse på, hvorfor jeg forestiller mig de (Barca-lejren) nok er lidt trætte af at skulle til at sætte sig ned og forhandle med PSG.
Samtidig er der Liverpool som ikke rigtig har lyst til at sælge Coutinho, mens Barcelona ikke kan betale for ham med mindre de får solgt Neymar. Det stiller virkelig PSG og Liverpool i en noget bedre forhandlingssituation end Barcelona.
Og så er der Mbappé... Amen altså... Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at han og hans følge gider bruge særlig meget tid på Barcelona. Det må stå mellem Monaco, Real Madrid og Manchester City.
I min verden står det kun mellem Monaco og Real Madrid. Manchester City er en europæisk parentes. Jeg føler mig overbevist om, at Mbappé til hver en tid ville vælge Monaco og Manchester City.
Real Madrid er Mbappés forudbestemte destination, når han vil videre.
Zyconith skrev:
SR4 skrev: Messi var helt væk hele sæsonen når det gjaldt de svære og afgørende kampe, pånær en enkelt clasico. .
Har du et bud på hvorfor det var tilfældet?
Det var jo det helt modsatte vi oplevede med vores kære Ronaldo.
Altså det var ingen hemmelighed at Ronaldo startede sæsonen dårligt rent fysisk, hvilket højst sandsynligt påvirkede ham.
Men jeg har ikke noget bud omkring Messi, andet end at det egentlig er meget normalt for ham at falde ud i de store kampe af og til. Ikke alle kan levere hver gang.
Dios skrev: @DarioGomez.
Det er jo hvad man vurdere efter. Det officielle hedder jo titler og hvor afgørende man er, og her vinder Ronaldo helt klart. Hvis den var møntet på mig, så syntes jeg også Ronaldo skal kåres som den bedste dette kalenderår og er helt fortjent han på nuværende tidspunkt kan kalde sig verdens bedste. All time, så er Ronaldo ikke engang i top 3 hos mig, men det er Messi tilgengæld. Ligegyldig debat, så lad det ikke komme derud :)
@SR4.
Du nævnte ikke sidste sæson, og det gjorde jeg heller ikke :) Jeg talte generelt, da der skal det helt vilde til før Ronaldo, Messi og Neymar ikke er at finde i top 3 over de bedste. Suarez er den eneste som kan true (som jeg også skrev), men igen, så er han angriber og kun det.
De 3 andre er bare meget mere end bare en midtbanespiller eller angriber. De er begge dele :)
Som sagt så var min eneste hage at du sagde det ikke kan diskuteres. Sådan en kommentar ville betyde at Neymar var milevendt foran alle andre, hvilket bare ikke er tilfældet :)
Ellers er han mere end velkommen til at blive. Dette kan heller ikke gavne dem. Win-win.