Om Vores Rivaler IX
Steen skrev: Neymar var oppe at tottes med Semedo i dag. www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...raining-bust-up.html
Ligeledes er hans event i Shanghai aflyst, da han, ifølge virksomheden bag eventet, er i gang med at arbejde på en transfer.
Det ligner sgu, at PSG fuldfører historiens største (og bedste) transfer!
Ok, nu tror jeg også på den.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Neymar var oppe at tottes med Semedo i dag. www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...raining-bust-up.html
Ligeledes er hans event i Shanghai aflyst, da han, ifølge virksomheden bag eventet, er i gang med at arbejde på en transfer.
Det ligner sgu, at PSG fuldfører historiens største(og bedste) transfer!
De kan købe Bale (80 mio euro), Sanchez (85 mio euro) og Ousmane Dembele (60 mio euro) for den frikøbs-klausul.
Areoa
Alves - T. Silva - Marquinhos - Kurosawa
Veratti Matuidi Di Maria
Bale Dembele
Cavani.
Med en bænk der tæller: Julain Draxler, Hatem Ben Arfa, Adrien Rabiot, Jese, Lucas Moura and Javier Pastore. Ej, jeg kan altså ikke se at PSG får max value for money.
Higuain99 skrev: Verdens dyreste transfer bliver det ja, men verdens bedste bliver det ihvertfald aldrig. De kunne have fået 2 gange Ronaldo for det beløb og stadig have penge tilovers. Neymar får aldrig den samme status i PSG, som Ronaldo har skabt sig hos os.
Du bliver jo nødt til at forholde dig til det nuværende marked. Lige nu får du ikke bedre spillere end Neymar på markedet, udover Messi og måske Ronaldo.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Higuain99 skrev: Verdens dyreste transfer bliver det ja, men verdens bedste bliver det ihvertfald aldrig. De kunne have fået 2 gange Ronaldo for det beløb og stadig have penge tilovers. Neymar får aldrig den samme status i PSG, som Ronaldo har skabt sig hos os.
Du bliver jo nødt til at forholde dig til det nuværende marked. Lige nu får du ikke bedre spillere end Neymar på markedet, udover Messi og måske Ronaldo.
Ronaldo var næppe gået til 750m hvis han var 24 idag.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Men er da godt klar over at priserne er anderledes idag, fatter dog stadig ikke, at man mener han er det værd. Ville ihvertfald selv bruge pengene anderledes, når vi taler et beløb så stort.
Higuain99 skrev: Om Ronaldo blev købt i et andet marked ændrer ikke på, at jeg ikke ser Neymars transfer som nogensinde komme i nærheden af at være lige så god som hans. Så kunne Ronaldo sådan set havr kostet det dobbelte og jeg havde stadig sagt det samme.
Men er da godt klar over at priserne er anderledes idag, fatter dog stadig ikke, at man mener han er det værd. Ville ihvertfald selv bruge pengene anderledes, når vi taler et beløb så stort.
Budskabet ved at købe Neymar betyder ligeså meget som sportsligt. Dvs. at Psg er gået fra kun, at kunne hente 2/3. rangs spillere til, at kunne hente eliten, og det betyder flere store spillere til klubben. De kan på sigt skabe sig et ry som Bayern, hvor ligaen ikke er den mest tiltrækkende, men holdet via status og sportslige resultater gør, at de bedste spillere vil dertil.
Neymar er den 3. bedste spiller i verden, og det kan vel ikke diskuteres. Han kan assistere, scorer mål og hans spil er attraktivt. Han har x-faktor og falder ikke ud i de store kampe. Du kan måske få utrolig mange talenter for den pris, men se hvad Morata, Higuain, Lukaku koster idag. De kan stadig ikke konkurrere med de aller største i Spanien og England, fordi ligaen ikke er attraktiv nok. Det er ihvertfald 3 angribere som jeg på ingen måder betragter som de aller bedste i verden. Higuain tæt på, men han er typen som falder ud når det gælder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men jeg har aldrig påstået at det ikke skaber gode til med sig for PSG, at de køber ham. Selvfølig, han er en verdensklasse spiller som alle gerne ville have på sit hold. Jeg synes bare det er for mange penge og at det aldrig bliver den bedste transfer, hvilket reelt var det jeg regerede på :)
Kan du nævne en handel som ville være bedre? Du har bare ikke at nævne Mbappé, Dembele eller hvad de andre talenter hedder. Mbappé er jo stort set samme beløb som Neymar, og Dembele er vi alligevel op i noget der minder om €100.
Higuain99 skrev: Når Greizmann angiveligt har en frikøbsklausul, der siger 100 mio, så ventede jeg gerne et år for at kunne gå efter ham i stedet. Halvdelen af prisen, langt nemmere personlighed og du kunne købe endnu en klassespiller for de samme penge som du smider efter Neymar. Og nej ville aldrig sammenligne Neymar med talenterne, som du nævner (dog to talenter, der er uhørt interessante).
Nu er jeg meget forvirret. Taler vi nu om et køb til Real Madrid? For det gør jeg ikke!