Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Carlos3 skrev:
JimmyBroe skrev: @Carlos3
Ja og sidste sæson var hans første rigtige sæson på toppen. Ja vel ikke engang en hel sæson. Og se hvor afgørende han var. Måske han endda kan bygge yderligere på sit spil deroppe? Så er det ikke utænkeligt at han kan være i top 3 i flere år endnu.
En ting er sikkert man skal aldrig afskrive Ronaldo før den fede dame har sunget
Eller før den gamle dame har tabt 4-1
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev:
Carlos3 skrev: Nå, den blev meldt for ikke så lang tid siden, men nu er der kommet lidt mere brænde på bålet.
Så hva siger i? hva er chancerne for at Messi smutter til city dette vindue eller i så fald ender med at gå på fri næste sommer?
Lige nu giver jeg det 10% chance, men for hver dag der er gået hvor de ikke signer nogle ordentlige spillere og han ikke har forlænget, så ryger den procentdel op
Jeg giver det 0% chance.
Narh den tror jeg ikke helt på. Jeg tror han er tættere på at smutte end slet ikke at smutte, hvis det giver mening? :D
Messi står i et kæmpe dilemma, hvor han åbenlyst kritiseret ledelsen for nogle år tilbage. Ledelsen har sparket Barca 5-10 år tilbage, og det er vel første gang siden Messi har taget Barcelona med storm, at Barcelona er så langt fra Real Madrid spillemæssigt og titelmæssigt.
Hvis Messi skal skifte og have karrieren på "rette køl" igen, så kræver det et skifte denne sommer, og alderen taler ikke til hans fordel, hvis han venter.
Jeg tror vi er oppe i 30-35% chance for et skifte denne sommer. Pep har et ekstremt godt forhold til Messi, og det er nu eller aldrig for Pep, og det ved han også godt. Får Pep held med at lokke Messi til City, så er der jo fri kærlighed og uendelig lang snor til hans arbejde, så et tabt mesterskab denne sæson er jo næsten ligegyldigt, hvis man har Messi på sit hold.
Jeg tror det handler meget om tryghed for Messi, og derfor tror jeg da også han bliver, og heldigvis for det, da Ronaldo har brug for Messi, og Real Madrid har brug for et konkurrencedygtigt Barcelona hold.
Alt i alt, så tror jeg sgu Messi er mere i tvivl end nogensinde før. Spørgsmålet er om han tør at sætte sin status på spil i klubben. Personligt håber jeg det sgu ikke, selvom jeg hader et Barcelona hold med Messi på holdet, for så kan alt ske.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Narh den tror jeg ikke helt på. Jeg tror han er tættere på at smutte end slet ikke at smutte, hvis det giver mening? :D
[...]
Jeg tror vi er oppe i 30-35% chance for et skifte denne sommer.
Hvor fanden har du lært matematik? :-D
BBB skrev:
Dios skrev: Narh den tror jeg ikke helt på. Jeg tror han er tættere på at smutte end slet ikke at smutte, hvis det giver mening? :D
[...]
Lad nu vær BBB. Manden har ikke gået i skole de første 6 år af sit liv. Han har meget at indhente...
Jeg er her stadig XOXO
BBB skrev:
[...]
Hahah :D Jeg skred i bad lige efter, og tænkte godt over at det ingen mening gav, og jeg tror også det var derfor jeg skrev om det gav mening haha :D
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
BBB skrev:
[...]
Tror du misforstår ham. Jeg bebrejder dig ikke, for det giver ikke meget mening det Dios skriver haha, men jeg tror dog godt jeg forstår ham.
Der er større chance for, at han skifter, end at han overhovedet ikke kunne finde på at skifte. Det vil sige der er stadig større chance for, at han bliver i Barca, men der er ikke så stor chance for, at han helt sikkert bliver.
Ja, jeg kan faktisk heller ikke rigtig forklare det, men er ret sikker på, at jeg har fanget pointen.
JimmyBroe skrev:
BBB skrev:
[...]
Lad nu vær BBB. Manden har ikke gået i skole de første 6 år af sit liv. Han har meget at indhente...
I det mindste giver jeg ikke andre skylden for at være en svagdrikker :D
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Carlos3 skrev:
JimmyBroe skrev:
Sebberg skrev: Kan man andet end at elske det her?
streamable.com/v8zcb
Her har i min spådom Neymar napper The Best prisen i 2019 altså for næste år.
Ronaldo vinder den næste, så står den 5-5 mellem ham og Messi, Neymar tager over efter det og Ronaldo og Messi vinder ikke flere Balon D'ors eller FIFA best
Synes faktisk det ligger lidt i kortene, at Ronaldo også godt kan ende på 6-5 i Ballon d'Or (mod Messi). Alle forventer, at Real Madrid går en stor sæson i møde, og Barcelona det modsatte. Neymar vinder kun Ballon d'Or, hvis PSG vinder Champions League 2018, ellers anses den fransk liga stadig for at være på en lavere hylde end de fire store. Zlatan har fx ikke været i nærheden af at komme i betragtning til podiet ved Ballon d'Or, selvom han har scoret mål på samlebånd i Frankrig (50 sæsonmål i hans sidste sæson). Vinder Real Madrid Champions League og ligaen, hvor Ronaldo bliver topscorer for Real Madrid, så har vi nok endnu en favorit til den gyldne bold i hvert fald. Sommeren 2018 er dog også et VM-år, så det kan selvfølgelig også ryste posen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
AmorMadrid skrev:
BBB skrev:
[...]
Tror du misforstår ham. Jeg bebrejder dig ikke, for det giver ikke meget mening det Dios skriver haha, men jeg tror dog godt jeg forstår ham.
Der er større chance for, at han skifter, end at han overhovedet ikke kunne finde på at skifte. Det vil sige der er stadig større chance for, at han bliver i Barca, men der er ikke så stor chance for, at han helt sikkert bliver.
Ja, jeg kan faktisk heller ikke rigtig forklare det, men er ret sikker på, at jeg har fanget pointen.
My nigga :D TAK!
Jeg fatter hat af hvad du skriver, men jeg forstår hvad du mener, og det var det jeg mente :D
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
BBB skrev:
[...]
Der er sket meget i mit liv siden jeg oprettede en bruger på Madridista.dk for mange år siden:
Jeg har fået mig tre børn
Mistede min mor
Købt mig en bondegård
Blevet gift
Ja listen er lang med store opture og nedture siden mine første spæde skridt på siden. Men den værste oplevelse i mit liv til dato, er uden nogen som helst tvivl mødet med dig og Søren til La Decima i Tivoli. I guder for en aften. Utrolig jeg stadig er i live. I er fandme bare pisse dårlig selskab:D
Edit: Listen er faktisk utrolig kort kan jeg se:'D
Jeg er her stadig XOXO
Dios skrev:
AmorMadrid skrev:
BBB skrev:
[...]
My nigga :D TAK!
Jeg fatter hat af hvad du skriver, men jeg forstår hvad du mener, og det var det jeg mente :D
Ååh, den her tråd...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
JimmyBroe skrev:
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
BBB skrev:
[...]
Der er sket meget i mit liv siden jeg oprettede en bruger på Madridista.dk for mange år siden:
Jeg har fået mig tre børn
Mistede min mor
Købt mig en bondegård
Blevet gift
Ja listen er lang med store opture og nedture siden mine første spæde skridt på siden. Men den værste oplevelse i mit liv til dato, er uden nogen som helst tvivl mødet med dig og Søren til La Decima i Tivoli. I guder for en aften. Utrolig jeg stadig er i live. I er fandme bare pisse dårlig selskab:D
Edit: Listen er faktisk utrolig kort kan jeg se:'D
<3 Har skrevet til dig privat, så vi ikke gør folk mere utilpasse og rundtosset :D
BTW: Hvem fanden har gået i skole de første 6 år af sit liv? :D Den sætning er næsten dummere end min :D