Om Vores Rivaler IX
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Måske misser jeg noget her. Men manden er 26, har aldrig optrådt i CL. Var sidste sæson en katastrofe i sine få internationale optrædener og blot sit holds 4. Bedste (ifølge Whoscored - det kan selvfølgelig diskuteres, men vidner trods alt om at det ikke er en altdominerende spiller for sit hold) i fantastiske Ligue 1.
Er jeg skør, hvis jeg synes det CV lugter mere af Graversen end Kroos?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev: Og imens I fjoller rundt herinde, så fjoller den (om muligt ;) ) mindre begavede Barca-ledelse rundt på transfermarkedet og er tilsyneladende tæt på Seri fra Nice.
Måske misser jeg noget her. Men manden er 26, har aldrig optrådt i CL. Var sidste sæson en katastrofe i sine få internationale optrædener og blot sit holds 4. Bedste (ifølge Whoscored - det kan selvfølgelig diskuteres, men vidner trods alt om at det ikke er en altdominerende spiller for sit hold) i fantastiske Ligue 1.
Er jeg skør, hvis jeg synes det CV lugter mere af Graversen end Kroos?
Man bliver næsten lidt bekymret. Jeg under ikke mine værste fjende årene med organisationsmæssigt kaos og sportsligt dødvande.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
At de 2 træner så ikke står med problemet af de samme årsager er jo så en anden ting.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Men jeg tvivler også lidt - 26 år og ikke spillet på et højere niveau end den franske liga. Skal han virkelig kunne gøre en forskel for Barcelona i deres nuværende forfatning? Og så de vel også snart oppe på 11 midtbanespillere. Alena og Samper kan selvfølgelig lånes ud, men ellers har de da snart travlt med at komme af med nogen. Og det ved de andre klubber vel også, så de får vel heller ikke så meget for dem?
Lars1991 skrev: De sammenligner ham vist lidt med Xavi i Barca. Her er der blandt andet end diagram der skulle være med til at bevise den påstand www.reddit.com/r/soccer/comments/6roc3v/..._201011_compared_to/ .
Men jeg tvivler også lidt - 26 år og ikke spillet på et højere niveau end den franske liga. Skal han virkelig kunne gøre en forskel for Barcelona i deres nuværende forfatning? Og så de vel også snart oppe på 11 midtbanespillere. Alena og Samper kan selvfølgelig lånes ud, men ellers har de da snart travlt med at komme af med nogen. Og det ved de andre klubber vel også, så de får vel heller ikke så meget for dem?
Tænker bare at han er 26, spiller for Nice, ingen andre storklubber har været ude efter ham(hva man ved i hvert fald) og de er villige til at smide ham afsted for omkring de 40-50€, det kan ikke være meget Xavi der er over ham. Ud fra hva man ved ville de kunne finde lige så meget Xavi i egne rækker gratis
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev:
Lars1991 skrev: De sammenligner ham vist lidt med Xavi i Barca. Her er der blandt andet end diagram der skulle være med til at bevise den påstand www.reddit.com/r/soccer/comments/6roc3v/..._201011_compared_to/ .
Tænker bare at han er 26, spiller for Nice, ingen andre storklubber har været ude efter ham(hva man ved i hvert fald) og de er villige til at smide ham afsted for omkring de 40-50€, det kan ikke være meget Xavi der er over ham. Ud fra hva man ved ville de kunne finde lige så meget Xavi i egne rækker gratis
Manchester United troede også at de kunne erstatte Sir Alex med David Moyes fordi begge: spillede 4-4-2, er fra Skotland, er ældre herrer med PL-erfaring, har Liverpool som den største rival mm.
Seri er ingen Xavi det er jeg helt sikker på. I hvert fald ikke i de store kampe. La Liga er meget mere teknisk krævende, hvor Ligue 1 er mere fysisk. Et godt match for Barca? Jeg er personligt skeptisk...
Så til aftenens/nattens helt store nyhed omkring Mbappé. Her følger overskrifterne fra Sky Sports:
PSG CLOSE TO MBAPPE DEAL
Paris Saint-Germain are close to agreeing a £128m deal to sign Monaco star Kylian Mbappe, according to Sky in Italy.
FABINHO, MOURA INVOLVED IN DEAL
So a huge developing story here... Sky in Italy are reporting that PSG close to agreeing £128m plus Lucas Moura deal for Monaco's Kylian Mbappe.
They also say PSG also looking to sign Fabinho from Monaco - and the total deal for him and Mbappe would be worth an incredible £201m!
THE SECOND BIGGEST DEAL EVER?
Wow. Blockbuster news late on this Monday evening.
Kylian Mbappe has been the subject of intense transfer speculation all summer, with interest from a string of top clubs including Real Madrid, Barcelona, Manchester City, Liverpool and Arsenal.
But now it looks like he could be staying in France - and PSG could controversially follow-up the biggest transfer fee of all time (Neymar) with the second biggest within a few weeks.
NEYMAR A KEY FACTOR?
It's our understanding Kylian Mbappe wants to join Paris Saint Germain to join up with Neymar.
Both PSG and Monaco are yet to comment on the proposed deal.
SKY SOURCES: LOAN MOVE INITIALLY
The Mbappe news keeps coming...
According to Sky sources, PSG have made initial loan move for Kylian Mbappe, which includes Lucas Moura moving in the other direction.
We also understand the deal is with an agreement to buy next summer. PSG are mindful of meeting UEFA’s Financial Fair Play rules following the world record signing of Neymar.
We understand Monaco and PSG are far from an agreement at this stage.
El_Juan skrev: Barcelona har angiveligt opgivet at hente Coutinho. I stedet går de nu ifølge Guillem Balague efter Dembele, Seri og Di María.
Hvis Barca går efter Dí María, så ender Messi i PSG. Don't poke the bear!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men tror egentlig gerne de vil af med Angelito. Trods alt.
Pep ville ikke afvise et City-move for Messi. Også selvom han på pressemødet i går blot sagde "nogle" kunne jo godt udløse Messis klausul.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
1) Messi er meget utilfreds med situationen i Barcelona (10%)
2) City har bedre spillere end Barcelona (10%)
3) City har en træner Messi kan lide (10%)
4) City kan sagtens matche og betale mere end hvad Barca kan tilbyde ham (10%)
5) Han har bedre chance for at vinde ballon D´or i City fremfor i Barca med den forfatning spillertruppen er i pt. (10%)
1) Han vil aldrig blive tilgivet for sit skifte fra Barca (10%)
2) Hans ”autisme” tillader ikke at han pludselig skal leve i et andet land med en anden kultur, sprog, klima etc. (20%)
3) Han risikerer at de spillere hårdere imod ham= skader/færre dommerkendelser for ham (10%)
4) Guardiola, hvis hjerte banker for Barca kan ”hindre” et skifte til City (10%)