Om Vores Rivaler IX

8 år 10 måneder siden #4345 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg er måske pessimist og egentlig tror jeg heller ikke det er årsagen. Men det bekymrer mig en anelse at Barca ikke kaster om sig med større beløb på trods af Neymar-gate. At Madrid stort set sparer og Atletico selvfølgelig heller ikke bruger penge.

Er løbet ved at være kørt for den spanske model? Selvom det for Madrids vedkommende udadtil meldes, at man ikke køber på grund af tilfredshed over truppen, så kan man vel godt spørge sig selv, om det måske i virkeligheden er et dække over, at man ikke har pengene?

Mest en løs tanke, men er jeg den eneste som har tænkt det?

Jeg tænker præcis det samme. Jeg har tidligere skrevet at det er lang tid siden at Real har købt en spiller som vækker opsigt. Vi skal vel tilbage til James og VM 14? Jeg tror at der er stor fokus på økonomien i alle tre klubber og at der ikke er ligeså mange penge at gøre godt med som mange fans tror. Den spanske økonomi har været svækket i mange år - hvorfor skulle dette ikke gå ud over klubberne.
Det virker ikke til at RM er indstillet på at lave 100mo euro handler mere.

Nej ellers havde man jo lukket Mbappè for længst, lønkravet var man ikke gået med til, men havde man givet Monaco de 180 længe før PSG kom på banen var hans sindsyge lønkrav heller aldrig været aktuelt

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #4346 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Jeg tror på 50/50 chance mht Messi skifter fra Barca..

1) Messi er meget utilfreds med situationen i Barcelona (10%)
2) City har bedre spillere end Barcelona (10%)
3) City har en træner Messi kan lide (10%)
4) City kan sagtens matche og betale mere end hvad Barca kan tilbyde ham (10%)
5) Han har bedre chance for at vinde ballon D´or i City fremfor i Barca med den forfatning spillertruppen er i pt. (10%)

1) Han vil aldrig blive tilgivet for sit skifte fra Barca (10%)
2) Hans ”autisme” tillader ikke at han pludselig skal leve i et andet land med en anden kultur, sprog, klima etc.  (20%)
3) Han risikerer at de spillere hårdere imod ham= skader/færre dommerkendelser for ham (10%)
4) Guardiola, hvis hjerte banker for Barca kan ”hindre” et skifte til City (10%)

efter det her:
www.bt.dk/fodbold/barcelona-i-retten-eft...-forlanger-de-af-ham

ændres Messi farvel...60/40 for han skifter væk fra det cirkus.

8 år 10 måneder siden #4347 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev:

PMO skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg er måske pessimist og egentlig tror jeg heller ikke det er årsagen. Men det bekymrer mig en anelse at Barca ikke kaster om sig med større beløb på trods af Neymar-gate. At Madrid stort set sparer og Atletico selvfølgelig heller ikke bruger penge.

Er løbet ved at være kørt for den spanske model? Selvom det for Madrids vedkommende udadtil meldes, at man ikke køber på grund af tilfredshed over truppen, så kan man vel godt spørge sig selv, om det måske i virkeligheden er et dække over, at man ikke har pengene?

Jeg tænker præcis det samme. Jeg har tidligere skrevet at det er lang tid siden at Real har købt en spiller som vækker opsigt. Vi skal vel tilbage til James og VM 14? Jeg tror at der er stor fokus på økonomien i alle tre klubber og at der ikke er ligeså mange penge at gøre godt med som mange fans tror. Den spanske økonomi har været svækket i mange år - hvorfor skulle dette ikke gå ud over klubberne.

Nej ellers havde man jo lukket Mbappè for længst, lønkravet var man ikke gået med til, men havde man givet Monaco de 180 længe før PSG kom på banen var hans sindsyge lønkrav heller aldrig været aktuelt

Selvfølgelig skal Real Madrid ikke bare smide €180 efter Mbappé. Det er en latterlig høj pris, og man mangler jo realitetsans af værste skuffe, hvis man mener man bare skal kaste elendig mange millioner efter ham. Han er total uprøvet på højeste niveau, og mangler kontinuerlig niveau for at man kræver den pris. Potentiale er bare ikke alt!
Så hellere fange dem langt billigere som f.eks. med Vinicius, selvom hans pris ikke var den billigste.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Dios.

8 år 10 måneder siden #4348 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om Vores Rivaler IX
Lyder som en fornuftig spiller at hente ind for Barca:
indkast.dk/160059/sygdom-kan-sende-nice-spiller-til-barça

Han lider af en sjælen sygdom, som giver ham problemer med tæerne, når det er koldt. Den afrikanske Xavi eller ej, det er ikke helt holdbart.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

8 år 10 måneder siden #4349 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Apropos Seri, så starter han inde for Nice i deres CL-kval. kamp mod Napoli her til aften. Ved nærmere eftertanke giver det god mening, at de gerne ville vente med at slippe ham til efter de afgørende playoff-kampe. Lur mig om det ikke bliver hans sidste (eller næstsidste kamp for Nice).

Sevilla er i øvrigt også i kamp her til aften i returopgøret hjemme mod tyrkiske Istanbul Basaksehir. Sevilla vandt det første opgør i Tyrkiet med 2-1. De har i øvrigt ingen danskere med fra start i aftenens kamp. Krohn-Dehli er helt ude af truppen, mens Simon Kjær sidder på bænken (Rico; Mercado, Pareja, Lenglet, Escudero; Pizarro, N'Zonzi, Banega; Navas, Ben Yedder, Correa).
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 10 måneder siden #4350 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: Apropos Seri, så starter han inde for Nice i deres CL-kval. kamp mod Napoli her til aften. Ved nærmere eftertanke giver det god mening, at de gerne ville vente med at slippe ham til efter de afgørende playoff-kampe. Lur mig om det ikke bliver hans sidste (eller næstsidste kamp for Nice).

Betyder det så ikke han er låst i ChL regi til Nice? Eller gælder det ikke playoff-kampe?

Jeg er her stadig XOXO

8 år 10 måneder siden #4351 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

El_Juan skrev: Apropos Seri, så starter han inde for Nice i deres CL-kval. kamp mod Napoli her til aften. Ved nærmere eftertanke giver det god mening, at de gerne ville vente med at slippe ham til efter de afgørende playoff-kampe. Lur mig om det ikke bliver hans sidste (eller næstsidste kamp for Nice).

Betyder det så ikke han er låst i ChL regi til Nice? Eller gælder det ikke playoff-kampe?

Mener at den bliver nulstillet efter play-offs.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, JimmyBroe

8 år 10 måneder siden #4352 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Køb! Køb! Køb!

(Ovenstående er henvendt til Barcelona vedr Seri)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 10 måneder siden #4353 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Køb! Køb! Køb!

(Ovenstående er henvendt til Barcelona vedr Seri)

Hvad synes du om hans 1. halvleg? (såfremt du så den).

Jeg har set 20 minutter og der var han rigtig god boldflytter. Dog kan han intet ekstraordinært i spillets sidste fase. Det er sådan nogle ting, der går tabt i statistikkerne. En spiller som Xavi lavede jo assisten til assisten, hvis man kan sige det således.

8 år 10 måneder siden #4354 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Du siger det selv. Boldflytter. Meget lidt imponerende. Smider en del bolde under pres og er ikke en topklassespiller. Det kan han naturligvis blive med bedre spillere omkring sig, men pt ville det da være tåbeligt at være bange, hvis Barcelona satser på ham.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 10 måneder siden #4355 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Carlos3 skrev:

PMO skrev:

Selvfølgelig skal Real Madrid ikke bare smide €180 efter Mbappé. Det er en latterlig høj pris, og man mangler jo realitetsans af værste skuffe, hvis man mener man bare skal kaste elendig mange millioner efter ham. Han er total uprøvet på højeste niveau, og mangler kontinuerlig niveau for at man kræver den pris. Potentiale er bare ikke alt!
Så hellere fange dem langt billigere som f.eks. med Vinicius, selvom hans pris ikke var den billigste.

Jeg mente også bare mere at Perez før har brugt store summer på spillere uden at blinke, jeg mener langt fra at man skulle have købt ham til de penge, blot at man er blevet meget mere velovervejet i forhold til før i tiden, det var såmænd bare en bekræftelse af at man er mere påpasselig med pengene, det kom måske bare forkert ud.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 10 måneder siden #4356 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Sevillia får deres røv videre til CL. Nøj hvor var det tæt på en katastrofe. Emre(Spiller stadig) ramte stolpen få minutter før slutfløjt på frispark.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum