Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Endvidere læser jeg også derinde, at Nice efter sigende er irriterede over Barcelonas ageren i transferen vedr. Seri, hvorfor franskmændene ligeledes tøver.
Det virker fuldstændig absurd, det der foregår bag kulisserne i Barcelona.
Daniel skrev: Jeg læser på barcelona.dk's forum, at Dortmund angiveligt har afvist 100 millioner euro + 30 millioner euro i variabler. Tyskerne forlanger angiveligt 150 millioner euro.
Endvidere læser jeg også derinde, at Nice efter sigende er irriterede over Barcelonas ageren i transferen vedr. Seri, hvorfor franskmændene ligeledes tøver.
Ja samtidig med at Coutinho virker tabt for alvor og at man slet ikke prøver på sådan nogle som Dybala, Hazard osv.
Transfervinduet kunne meget vel ende med at den sidste signing for dem var Paulinho, hvilket bare virker endnu mere absurd.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Daniel skrev: Jeg læser på barcelona.dk's forum, at Dortmund angiveligt har afvist 100 millioner euro + 30 millioner euro i variabler. Tyskerne forlanger angiveligt 150 millioner euro.
Angående Seri:
BARCA NEAR €40M SERI DEAL
Barcelona are one step closer to signing Nice midfielder Jean Michael Seri, reports RAC-1.
The Ivory Coast international’s agent is already in Barcelona negotiating the player’s contract with the Catalans. The two parties have all but finalised an agreement over a four-year deal.
Barca must now look to strike a deal with Nice, who are expected to part ways with the 26-year-old for a fee of €40m.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Er løbet ved at være kørt for den spanske model? Selvom det for Madrids vedkommende udadtil meldes, at man ikke køber på grund af tilfredshed over truppen, så kan man vel godt spørge sig selv, om det måske i virkeligheden er et dække over, at man ikke har pengene?
Mest en løs tanke, men er jeg den eneste som har tænkt det?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Dog synes jeg personligt mere, at det ligner, at...:
Barcelona bliver presset - urimeligt - meget på priserne pga Neymar-salget. (De har jo pengene)
Atlético fordi de ikke må handle
Os, fordi vi rent faktisk, er tilfredse. Omend jeg tror på, at vi henter en striker af en art.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
DarioGomez skrev: Nu skal man huske på, at de blot skal overholde FFP over en tre-årig periode. Den nye er lige startet (2017-2020), så de har tre år til at bringe orden i tingene.
Men tror egentlig gerne de vil af med Angelito. Trods alt.
Pep ville ikke afvise et City-move for Messi. Også selvom han på pressemødet i går blot sagde "nogle" kunne jo godt udløse Messis klausul.
Du er sikker på at perioden ikke dækker de seneste 3 år og ikke en fast 3 årig periode?
El_Juan skrev: Messi-snakken må stoppe nu. 50/50 om han bliver eller ej? Hold nu op altså... Barcelona har tilbudt ham en kontraktforlængelse som blot mangler hans underskrift - det hele er klappet og klar - og der er alt andet end lige væsentlig større chance for, at han forlænger med Barca end at han bliver solgt...
Jeg er nu ikke sikker på han skriver under. Barca er i en elendig situation nu. Hvis hans klausul virkelig kun er på 300 mio, så vil han nok have han fortsæt kan slippe til den pris om et år, hvis han ser at klubben stadig er i det forfald.
Han har ikke Neymar længere og suarez er i en alder, hvor han ikke kan spille alle kampe fysisk og hvor formdykkene bliver mere og mere forventlige.
Og uanset hvad Messi har prøvet at bilde folk ind da tingene gik hans vej, så accepterer han i hvert fald på ingen måde at tabe til Ronaldo om at være verdens bedste.
DarioGomez skrev: Haha...
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/barcelona-...ilbagebetale-70-mio/
Jeg er ikke advokat men jeg forklarer dem da gerne at en loyalitetsbonus ikke dækker over at man er loyal til man er 50 år :D Nøj hvor er det egentlig sjovt at deres juraafdeling gang på gang er så inkompetent. Det er præcis som da de fik transferkarantænen. De satser på følelser frem for fakta.
DarioGomez skrev: Haha...
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/barcelona-...9lbagebetale-70-mio/
jaja i Catalonien findes fæstebønder og stavnsbåndet stadigvæk.
raul7=kongen skrev: Jeg er måske pessimist og egentlig tror jeg heller ikke det er årsagen. Men det bekymrer mig en anelse at Barca ikke kaster om sig med større beløb på trods af Neymar-gate. At Madrid stort set sparer og Atletico selvfølgelig heller ikke bruger penge.
Er løbet ved at være kørt for den spanske model? Selvom det for Madrids vedkommende udadtil meldes, at man ikke køber på grund af tilfredshed over truppen, så kan man vel godt spørge sig selv, om det måske i virkeligheden er et dække over, at man ikke har pengene?
Mest en løs tanke, men er jeg den eneste som har tænkt det?
Jeg tænker præcis det samme. Jeg har tidligere skrevet at det er lang tid siden at Real har købt en spiller som vækker opsigt. Vi skal vel tilbage til James og VM 14? Jeg tror at der er stor fokus på økonomien i alle tre klubber og at der ikke er ligeså mange penge at gøre godt med som mange fans tror. Den spanske økonomi har været svækket i mange år - hvorfor skulle dette ikke gå ud over klubberne.
Det virker ikke til at RM er indstillet på at lave 100mo euro handler mere.