Om Vores Rivaler IX
After weeks of negotiations Barcelona have reached a deal for Ousmane Dembele from Borussia Dortmund, according to Sky Sources.
Club President Josep Maria Bartomeu is in Monaco for today’s Champions League draw where we understand talks have concluded on a five-year contract.
We understand the transfer could be worth as much as £110million.
Barcelona are unlikely to confirm the deal until it is signed, but we are told the move is agreed in principle.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
De tager jo alle kneb k brug for at straffe dem for deres tilnærmelser og konstante medie-snak om Verratti. Perfekt straf for at være så gennemført usympatiske ift transfers.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det kan vist roligt bringe dem tilbage i eliten og give os mere end kamp til stregen:
Ter Stegen
Alba, Pique, Umtiti, Semedo
Busquets
Messi, Rakitic/Coutinho, Dembele/Iniesta
Suarez
Helt skidt ser det vel ikke ud?
Deres store udfordring er naturligvis stadig bredden, hvor de i den grad har en hel del mangler:
Arda Turan
Paulinho
Andre Gomes
Paco Alcacer
Det lugter ikke ligefrem af noget ift. Asensio, Bale, Kovacic og Lucas Vazquez.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Får Valverde Barcas kontraspil igang igen kan han godt blive en farlig herre.
Svært at se hvor god han vil være I Barcas tiki taka spil hvor de presser hele modstander holdet ned i eget felt og der ingen rum er at løbe i.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Nå mens vi har haft travlt med at grine af Barcelona melder enig tysk og spansk presse, at Dembelé-købet er på plads, mens de også ventes at være meget tæt på at hente Coutinho.
Det kan vist roligt bringe dem tilbage i eliten og give os mere end kamp til stregen:
Ter Stegen
Busquets
Suarez
Deres store udfordring er naturligvis stadig bredden, hvor de i den grad har en hel del mangler:
Arda Turan
Paulinho
Andre Gomes
Paco Alcacer
Måske stadig lidt skidt hvis de kun vil have 10 mand på banen ;-)
Kimbo skrev: Må erkende jeg ikke har fulgt meget med i Dembeles karriere, men har så lige set nogle klip med ham. Av han er hurtig, og meget mere direkte end Neymar.
Får Valverde Barcas kontraspil igang igen kan han godt blive en farlig herre.
Svært at se hvor god han vil være I Barcas tiki taka spil hvor de presser hele modstander holdet ned i eget felt og der ingen rum er at løbe i.
Hans pasningsspil skulle ikke være imponerende så hvis han skal shine skal det være på omstillinger tror jeg, men han er ung han kan vel lære meget i Barca hvis man insisterer på at han skal spille tiki-taka
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Barcelona are said to be closing in on a deal for Angel Di Maria. A €50m transfer fee plus variables is believed to be enough for PSG to sell, while the player has been offered a four-year contract. (Diario AS)
Serge Aurier is set to join Tottenham. The Premier League side have agreed a deal with PSG for the right back, while they have also agreed personal terms with the player. (L'Equipe)
Juventus are believed to have held talks with Andre Gomes, but are yet to agree a deal with Barca for the Portuguese midfielder. The Italian champions would prefer a loan agreement with an option to buy, but the Catalans want a loan with an obligation to buy or a permanent transfer. (Tuttosport)
With Ousmane Dembele set to join Barcelona, Dortmund have lined up Bordeaux's Malcom as his replacement in attack. The Brazilian is thought to be a more viable target than PSG's Julian Draxler, with a valuation of €40m. (Bild)
COUTINHO STILL WANTS BARCA MOVE
Philippe Coutinho is hoping Barcelona signing Ousmane Dembele from Borussia Dortmund does not mean they have given up on signing him.
The Brazilian's position has not changed – he still wants to leave Liverpool and sign for Barca.
We are told his “mood is very low at the moment”.
Jurgen Klopp says Coutinho won’t play against Arsenal on Sunday because he is still injured (back).
MBAPPE SET FOR €155M PSG MOVE
Monaco striker Kylian Mbappe is set to join PSG for about €155m at some point this afternoon, according to Sky Italy.
The France international, 18, is contracted to the Ligue 1 club until the summer of 2019.
PSG REJECT BARCA'S DI MARIA BID
PSG have turned down an offer from Barcelona for Angel Di Maria, reports AS.
Di Maria, 29, is a long-term target for Barca and has been linked heavily with a move to the Nou Camp since Neymar left the Catalans for PSG.
According to AS, Barca offered PSG €35m for the Argentinian, but it was rejected. The player is keen to move to Barca.
'MESSI IS STAYING'
Manchester City director of football Txiki Begiristain has ruled out signing Barcelona playmaker Lionel Messi.
The Argentina international has less than 12 months left to run on his current deal at the Nou Camp.
"Messi is staying at Barcelona, for sure," Begiristain said.
CITY: WE'RE OUT OF MBAPPE RACE
Man City have admitted they are “out of the race” to sign Kylian Mbappe from Monaco.
City were one of a number of top-flight European clubs to have confirmed their interest in the France striker this summer, with PSG and Real Madrid fighting to sign the 18-year-old.
But City director of football Txiki Begiristain conceded the club have ruled themselves out of a deal for the teenager's signature.
"We are out of the race," Begiristain said.
"It is impossible to do it with the timing remaining."
Min umiddelbare holdning: Det er glædeligt, at Barcelona lykkedes med at forstærke sig in mente det kønsløse udtryk catalanerne spillede med mod Real Madrid i de to Super Cup-kampe. Nu bliver der en lille smule spænding om det spanske mesterskab. Barcelona mangler dog stadig en masse kvalitet på bredden for at være relevante i Copa del Rey, La Liga OG Champions League. Det bliver interessant at se, om de når at lukke en handel eller to mere inden vinduet smækker i.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Lange ranglede arme og ben og hans driblinger er da i hovedparten mere held end kvalitet.
Med andre ord virker det til, at fjolserne lige har betalt 900 mio for en anorektisk-udseende, teenage-fornærmet udgave af Paul Onoachu. #goodluck
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
JesperThomsen skrev:
DarioGomez skrev: Nå mens vi har haft travlt med at grine af Barcelona melder enig tysk og spansk presse, at Dembelé-købet er på plads, mens de også ventes at være meget tæt på at hente Coutinho.
Ter Stegen
Busquets
Suarez
Arda Turan
Paulinho
Andre Gomes
Paco Alcacer
Måske stadig lidt skidt hvis de kun vil have 10 mand på banen ;-)
11. (Du har glemt dommeren...)
DarioGomez skrev: Nu så jeg lige nogle Youtube-vids med ham det Dembele-fyren, og selvom Youtube kan snyde mange, så virker han da godt nok enormt klodset.
Lange ranglede arme og ben og hans driblinger er da i hovedparten mere held end kvalitet.
Med andre ord virker det til, at fjolserne lige har betalt 900 mio for en anorektisk-udseende, teenage-fornærmet udgave af Paul Onoachu. #goodluck
Han er desværre ikke så slem som Paul Onoachu haha. Virkeligt godt touch af det jeg har set.
Ethvert storindkøb er dog et sats. Specielt med en så ung spiller. Jeg håber selvfølgeligt at han bliver et fejlcast, da han:
1) Messis position er der, hvor han trives bedst (men der kommer han indlysende nok ikke til at spille).
2) Han minder om en kontra-spiller. Det er måske en dum sammenligning, men hvis han viser sig at minde om Di Maria, så er det i hvert fald ikke et indkøb, der passer godt til deres fodbold.