Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 6 dage siden #4657

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Neye skrev:
Det forlyder nu, at Barcelona vil forsøge at gå efter Thiago fra Bayern. Det ville jeg faktisk ikke bryde mig om, da han ville forstærke deres hold signifikant

www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/mandagens...hente-gammel-kending

Ja, han er ret god. Men at hente ham til januar? I så fald vil de nok udnytte, at der er træner-uro i Bayern.

Retfærdigvis vil Heynckes nok også ændre Bayerns spillestil væk fra Thiagos.
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.
The administrator has disabled public write access.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 5 dage siden #4658

James kunne ligeså godt sidde på vores bænk i stedet for at sidde på en bænk, hvor han ikke engang kan hyggesnakke med holdkammeraterne. Hold kæft en dum beslutning.
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, mohbar, Fondo_Sur

Om Vores Rivaler IX 1 måned 5 dage siden #4659

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Ja og min ikke James ville kunne styrke vores angreb i højere grad end f de andre vi har på bænken.

Om Vores Rivaler IX 1 måned 5 dage siden #4660

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Hvis James vil det, og det ikke vil komme til at koste os penge, som det vil gøre, hvis vi selv bryder lejekontrakten, så er jeg faktisk frisk på ideen med, at hente James hjem til januar. James skal selvfølgelig være indforstået med, at han kun er en breddespiller til at starte med, og hans niveau efterfølgende vil afgøre om han kommer tættere eller længere væk fra en plads i start 11'eren.
Som jeg skrev i sommers, så mener jeg ikke Asensio er klar nok endnu til at få den kæmpe rolle han har fået denne sæson. Derfor så jeg egentlig helst man sikrede sig Hazard etc.. James vil komme med noget kvalitet og målfarlighed til bredden, som Lucas mangler, og som Asensio har vist i glimt, men alligevel er langt fra et stabilt niveau.

Det lader ihvertfald ikke til James stortrives, og skal vi bare have lidt penge for ham, eller beholde ham selv, så er det en virkelig afgørende fase han er inde i. Som 26 årig skal du levere kontinuerligt, ellers bliver karrieren skyllet ud i kloaken.
Nu har jeg egentlig aldrig ment, at James har et højt nok niveau til Real Madrid. Ihvertfald ikke som fast starter, men det er vigtigt med spillere på bænken, som besidder en vis form for kvalitet, og det har han trods alt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 3 dage siden #4661

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Man kan sgu ikke undgå at savne Higuian når han spiller som han gør.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Om Vores Rivaler IX 3 uger 3 dage siden #4662

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Grazie mille, Carlos Bacca. ATM 1-1 VIL.
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 3 dage siden #4663

Hvor ville et uafgjort resultat på San Mames varme..... Det er måske ikke mod et dårligt spillende Bilbao-hold, at man skal kigge :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Om Vores Rivaler IX 3 uger 3 dage siden #4664

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Forum begynder
Desværre. Så længe Messi er der, så gør de rent bord. Han er simpelthen bare så irriterende god.
Messi VED at der ikke er andre, der kan skabe kampen på holdet, derfor er han også mere på og tændt hele tiden.
Sidste sæson kunne han overlade det til Neymar, når han ikke lige "orkede" haha.
Når Messi vil, så gør han det.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 2 dage siden #4665

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Guedes og Zaza spiller forrygende for Valencia i denne sæson. Særligt Guedes kunne jeg sagtens se som en arvetager for Ronaldo på venstrefløjen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Om Vores Rivaler IX 3 uger 2 dage siden #4666

• Sahinovic
  • Sahinovic's profilbillede
  • Platin bruger
www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:
Mágico
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden af Sahinovic.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 1 dag siden #4667

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Guld bruger
Sahinovic skrev:

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:
For et par måneder siden ville jeg være helt enig... Men... Hans attitude siden han er kommet til Paris (og til dels i Barca) bryder jeg mig slet ikke om. Han rager uklar med træner, medspillere, fans og staben... Jeg tænker det også sagtens kunne ske i Madrid.
Han er fantastisk fodboldspiller men synes faktisk han bliver mere og mere uudholdelig at se på.
Synes også jeg læste at han allerede har langt flere røde og gule kort end Pepe men det er måske en and, har ikke lige tjekket op på det.
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden af Kimbo.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 1 dag siden #4668

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:

Det er aftalt spil for at komme til RMA. Det er jeg vist ikke den første til at påstå ;)
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.