Om Vores Rivaler IX

8 år 8 måneder siden #4657 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Ja og min ikke James ville kunne styrke vores angreb i højere grad end f de andre vi har på bænken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #4658 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis James vil det, og det ikke vil komme til at koste os penge, som det vil gøre, hvis vi selv bryder lejekontrakten, så er jeg faktisk frisk på ideen med, at hente James hjem til januar. James skal selvfølgelig være indforstået med, at han kun er en breddespiller til at starte med, og hans niveau efterfølgende vil afgøre om han kommer tættere eller længere væk fra en plads i start 11'eren.
Som jeg skrev i sommers, så mener jeg ikke Asensio er klar nok endnu til at få den kæmpe rolle han har fået denne sæson. Derfor så jeg egentlig helst man sikrede sig Hazard etc.. James vil komme med noget kvalitet og målfarlighed til bredden, som Lucas mangler, og som Asensio har vist i glimt, men alligevel er langt fra et stabilt niveau.

Det lader ihvertfald ikke til James stortrives, og skal vi bare have lidt penge for ham, eller beholde ham selv, så er det en virkelig afgørende fase han er inde i. Som 26 årig skal du levere kontinuerligt, ellers bliver karrieren skyllet ud i kloaken.
Nu har jeg egentlig aldrig ment, at James har et højt nok niveau til Real Madrid. Ihvertfald ikke som fast starter, men det er vigtigt med spillere på bænken, som besidder en vis form for kvalitet, og det har han trods alt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 8 måneder siden #4659 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan sgu ikke undgå at savne Higuian når han spiller som han gør.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #4660 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Grazie mille, Carlos Bacca. ATM 1-1 VIL.

8 år 8 måneder siden #4661 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor ville et uafgjort resultat på San Mames varme..... Det er måske ikke mod et dårligt spillende Bilbao-hold, at man skal kigge :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 8 måneder siden #4662 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX
Desværre. Så længe Messi er der, så gør de rent bord. Han er simpelthen bare så irriterende god.
Messi VED at der ikke er andre, der kan skabe kampen på holdet, derfor er han også mere på og tændt hele tiden.
Sidste sæson kunne han overlade det til Neymar, når han ikke lige "orkede" haha.
Når Messi vil, så gør han det.

8 år 8 måneder siden #4663 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Guedes og Zaza spiller forrygende for Valencia i denne sæson. Særligt Guedes kunne jeg sagtens se som en arvetager for Ronaldo på venstrefløjen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #4664 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 8 måneder siden #4665 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:

For et par måneder siden ville jeg være helt enig... Men... Hans attitude siden han er kommet til Paris (og til dels i Barca) bryder jeg mig slet ikke om. Han rager uklar med træner, medspillere, fans og staben... Jeg tænker det også sagtens kunne ske i Madrid.
Han er fantastisk fodboldspiller men synes faktisk han bliver mere og mere uudholdelig at se på.
Synes også jeg læste at han allerede har langt flere røde og gule kort end Pepe men det er måske en and, har ikke lige tjekket op på det.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Kimbo.

8 år 8 måneder siden #4666 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Det er aftalt spil for at komme til RMA. Det er jeg vist ikke den første til at påstå ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 8 måneder siden #4667 af Sahinovic

Kimbo skrev:

For et par måneder siden ville jeg være helt enig... Men... Hans attitude siden han er kommet til Paris (og til dels i Barca) bryder jeg mig slet ikke om. Han rager uklar med træner, medspillere, fans og staben... Jeg tænker det også sagtens kunne ske i Madrid.
Han er fantastisk fodboldspiller men synes faktisk han bliver mere og mere uudholdelig at se på.
Synes også jeg læste at han allerede har langt flere røde og gule kort end Pepe men det er måske en and, har ikke lige tjekket op på det.

I og med at jeg gerne ser ham i Real Madrid, så har jeg heller ikke just været begejstret over at læse alle de rygter omkring Neymars opførsel, men omvendt er det også svært at sætte en finger på, hvad der er sandt, da noget af det virker en anelse overdrevet for mig. Kommer han til Real Madrid, så tror jeg egentligt heller ikke, at han på noget tidspunkt vil sætte sig selv over klubben, der har Real Madrid en alt for stor status, modsat Paris.

Men, når det er sagt, er Neymar så ikke den eneste i verden der kan måle sig med de(n) aller bedste, altså Messi og måske Ronaldo? (måske Ronaldo, fordi jeg allerede ser Neymar som en bedre fodboldspiller). Hvis vi ser på de spillere der bliver betragtet som absolut topklasse, og som mulige transfermål for Real Madrid, så er der Griezmann, Hazard, Dybala og Mbappé, samtlige af disse spillere har langt til Neymar, altså virkeligt langt, og jeg tror egentligt heller aldrig de når ham. Når der så kun er én af disse type spillere tilbage, og han lige nu kun er 25 år, så må Real Madrid gerne strække sig langt for at hente ham.

Florentino Pérez

8 år 8 måneder siden #4668 af Sahinovic

Kratmus skrev:

Det er aftalt spil for at komme til RMA. Det er jeg vist ikke den første til at påstå ;)

Jeg håber det. Neymar i Real Madrid, er for mig som fan, den største drøm der kan gå i opfyldelse lige på nuværende tidspunkt. Men ligeså meget som jeg glæder mig over disse forhåbninger, ligeså meget ærgrer jeg mig på samme tid, da jeg inderst inde godt ved, at han nok aldrig kommer til Real Madrid, men ja lad os nu se (-;

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum