Om Vores Rivaler IX

8 år 9 måneder siden #4633 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Barcelona spiller uden tilskuer mod Las Palmas på grund af uroligheder i Catalonien.

Helt sindssygt har det Spanske stat indsat statspoliti for at stoppe folk fra at stemme. Jeg ved ikke, hvad de tænker på. De har gjort situation langt værre.

Jeg har set nogle af billederne, hvor den lidt ældre befolkning også er blevet slået til blods. Det er sindssygt, at man ikke får lov til at protestere når det lige går imod ens egne holdninger.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #4634 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX

Faldt lige over denne her video med Benzemas afbrændere. Hold kæft mand haha. afbrænderen mod valencia er også med. Hold kæft det er en stor chance

8 år 9 måneder siden #4635 af Coach
Besvaret af Coach på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

madrid2000 skrev: Barcelona spiller uden tilskuer mod Las Palmas på grund af uroligheder i Catalonien.

Helt sindssygt har det Spanske stat indsat statspoliti for at stoppe folk fra at stemme. Jeg ved ikke, hvad de tænker på. De har gjort situation langt værre.

Jeg har set nogle af billederne, hvor den lidt ældre befolkning også er blevet slået til blods. Det er sindssygt, at man ikke får lov til at protestere når det lige går imod ens egne holdninger.

Ja det er lidt sindsygt det der sker dernede. Men jeg tvivler på at det kun er politiet skyld at der er kampe. På nogle videoer kan man tydeligt se at der bliver kastet med hegn og andre ting efter politiet. Der er næsten altid 2 sidder til sådan en tango.

Det jeg synes er mest sindsygt er at Catalonien gennemfører denne afstemning, når der har fået besked på det er ulovligt. Måske man skulle have prøvet med noget mere dialog, før man lavede en officiel afstemning.

Alt det forfærdelige der sker lige nu er med til at splitte landet endnu mere :(

8 år 9 måneder siden #4636 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

fiatten skrev:

Faldt lige over denne her video med Benzemas afbrændere. Hold kæft mand haha. afbrænderen mod valencia er også med. Hold kæft det er en stor chance

Er det en hentydning, at du har valgt at placere videoen i vores tråd om rivaler? Synes du ligefrem, at Benz er en rival ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 9 måneder siden #4637 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Luis Enrique ny cheftræner for FC Bayern München.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 9 måneder siden #4638 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Luis Enrique ny cheftræner for FC Bayern München.

Hvilken joke :-D
"Can someone please make us play like Barca? Anyone??"

8 år 9 måneder siden #4639 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev: Luis Enrique ny cheftræner for FC Bayern München.

Hvilken joke :-D
"Can someone please make us play like Barca? Anyone??"

Hvem skriver om Bayern og Enrigue?

Det jeg har læst, er at Heynckes er ved at blive trukket ud af stalden fra 4 års pension og er favorit til at blive ansat for resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

8 år 9 måneder siden #4640 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
De pip der kommer fra Bayern tegner ét billede af en forholdsvis inkompetent Ancelotti. Måske det var den samme manglende handlekraft under hans tid i Real Madrid der skabte ro i truppen... Og endte med at vælte hele korthuset... Jeg er mindre og mindre overbevist om, at han gjorde nogen væsentlig indsats andet end at stå i hjørnet og lege hyggeonkel med en smøg i kæften.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Zyconith.

8 år 9 måneder siden #4641 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Han har virkelig ødelagt en masse for Bayern ham ancelotti, groft sagt. Han kan ikke tilregnes alt skylden, men de ser på ingen måde ligeså farlige ud som tidligere. Den manglende generationsskifte har været alfa omega imo. Synes det ærgerligt da konkurrencen i Chl svækkes (Barcelona også medregnet), det "sjovere" at vinde den efter man har sat de historisk gode klubber til vægs, end når den sværeste modstander er en klub fra Paris grundlagt i 70'erne.

8 år 9 måneder siden #4642 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Det nye stadion i Valencia r sgu en kende kedeligt i forhold til de oprindelige planer: www.marca.com/futbol/valencia/2017/10/05...a474130218b45a2.html

Gamle idé til stadion:

www.deportevalenciano.com/2017/10/03/val...a-terminado-previsto

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #4643 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er spændt på at se Bayern under Jupp Heynckes igen, for sidst han var der var det virkelig fed fodbold, de spillede med en masse power og tempo. Han har endda stadig en del af den gamle garde i klubben, så hvis de skal finde tilbage til de gamle dyder, er det ikke nyt for alle spillerne. Måske det endda bliver sjovt at se Bayern spille igen.

8 år 9 måneder siden #4644 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev: Jeg er spændt på at se Bayern under Jupp Heynckes igen, for sidst han var der var det virkelig fed fodbold, de spillede med en masse power og tempo. Han har endda stadig en del af den gamle garde i klubben, så hvis de skal finde tilbage til de gamle dyder, er det ikke nyt for alle spillerne. Måske det endda bliver sjovt at se Bayern spille igen.

Det spil de leverede den sæson de vandt chl er nok de bedste spil jeg personligt har set overhovedet. De spillede virkelig helt fantastisk bold. Tror det er drømmetænking for dem at komme tilbage på det niveau, især når man kigger på truppen som er aldrende, plus meget af truppen er bygget op omkring possesionfodbold.

Leveret af Kunena Forum