Om Vores Rivaler IX
Zyconith skrev:
Sahinovic skrev:
Hvad tænker du?
Den skulle oprindeligt have været i sjov og spas tråden, men kunne ikke finde den. Men det er jo ikke andet end tragikomisk, når man skal danne sig en mening på baggrund af ens nationalfølelser :-D
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
:-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Spørgsmålet er, hvor godt Valverde håndterer den.
Og nå ja. Messi. 90 minutter igen. Hvor længe bliver det ved med at gå med fuldtid i alle kampe?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Barcelona skal nok få deres krise. Det gør ALLE hold. Selv os.
Spørgsmålet er, hvor godt Valverde håndterer den.
Og nå ja. Messi. 90 minutter igen. Hvor længe bliver det ved med at gå med fuldtid i alle kampe?
Har lige tjekket deres liga-program ud, og de har kun for alvor et svært program til foråret. Jeg tvivler på at de snubler mod lettere modstandere, da holdet virker opsat og har marginalerne med sig. Men ja hvornår kunne de få en dårlig periode? I hvert fald ikke nu, hvor spillere som Messi får et hvil fra den fulde koncentration, da der er en forestående landsholdspause.
Jeg vil dog satse på et tidspunkt i Januar-Februar, da der simpelthen er så mange kampe på det tidspunkt. Det handler om at få stoppet deres rytme, som Valverde pt. nyder godt af. Real Madrid kunne passende gøre sit d. 23. December for at lægge presset. En dejlig tidlig form for finale (afhængigt af udfaldet lol). Kunne være så skønt af få dem på plads igen. Der er åbenlyst mange kampe, men har pt. svært ved at se, hvor det skal komme fra i den nære fremtid.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
De står i øvrigt for alt det Real ikke gør i den her sæson. Fart, uforudsigelighed, dynamik, variation, offensiven fordelt på flere spillere, sult, presspil...
Silva, De Bruyne, Jesus, Agüero, Sane, Eduardo, Fernandinho - jeg ville elske at se samtlige af dem i den hvide trøje.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: City og PSG kunne godt ende helt til slut i CL i år, de ser skræmmende ud.
Jeg tror City vil rammes af trætheden til April-Maj. Men de ser godt nok gode ud.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Kevin De Bruyne så jeg meget gerne i Real Madrid fremfor Kroos, eller Modrić for den sags skyld. Det kan godt være, at han ikke rammer en ligegyldig afleveringspræcision på 99% i enkelte kampe, men hold op hvor han bidrager med en alverdens og fylder enormt meget på en bane.
Helt enig, Guardiolas darling er i mine øjne verdens bedste centrale midtbanespiller
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg tror ikke der går lang tid før den omvandrende joke bliver fyret, og tidligere på dagen læste jeg mig også frem til, at han vidst allerede er godt i gang med at lægge sig ud med Manchester United fansene, det næste må vel blive spillerne, det har vi jo set før.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Apropos Premier League, så er det godt nok grinagtigt at se, hvordan Real Madrids tidligere træner - José Mourinho(som jeg har beundret enormt meget før) - vælger at håndtere mesterskabsræset. Nu ser jeg ikke kampen mod Chelsea, men jeg kan udfra holdopstillingen og det, at de kun har haft ét skud inden for målrammen godt gætte mig frem til, at de igen spiller enormt kedeligt og defensivt, lidt ligesom de har gjort alle de gange de har mødt de andre 'top'-hold i Premier League i denne sæson. Han tør absolut ikke tage nogen former for chancer i de store kampe, og når man ikke har nosserne til dette, ja så løber de andre fra en, lidt ligesom Manchester City gør i dette tilfælde.
Jeg tror ikke der går lang tid før den omvandrende joke bliver fyret, og tidligere på dagen læste jeg mig også frem til, at han vidst allerede er godt i gang med at lægge sig ud med Manchester United fansene, det næste må vel blive spillerne, det har vi jo set før.
Jeg ser kampen, og det er nu ikke så galt som det plejer at være. Det er en ekstremt tempofyldt og underholdene kamp. Og så har Morata lige scoret et fremragende hovedstødsmål, meget kan man sige om ham, men hans hovedspil er simpelthen verdensklasse.
At se et engelsk holde spille så dominerende og teknisk possession fodbold er ganske imponerende.