Om Vores Rivaler IX

8 år 8 måneder siden #4669 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Kimbo skrev:

Sahinovic skrev: www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:

For et par måneder siden ville jeg være helt enig... Men... Hans attitude siden han er kommet til Paris (og til dels i Barca) bryder jeg mig slet ikke om. Han rager uklar med træner, medspillere, fans og staben... Jeg tænker det også sagtens kunne ske i Madrid.
Han er fantastisk fodboldspiller men synes faktisk han bliver mere og mere uudholdelig at se på.
Synes også jeg læste at han allerede har langt flere røde og gule kort end Pepe men det er måske en and, har ikke lige tjekket op på det.

I og med at jeg gerne ser ham i Real Madrid, så har jeg heller ikke just været begejstret over at læse alle de rygter omkring Neymars opførsel, men omvendt er det også svært at sætte en finger på, hvad der er sandt, da noget af det virker en anelse overdrevet for mig. Kommer han til Real Madrid, så tror jeg egentligt heller ikke, at han på noget tidspunkt vil sætte sig selv over klubben, der har Real Madrid en alt for stor status, modsat Paris.

Men, når det er sagt, er Neymar så ikke den eneste i verden der kan måle sig med de(n) aller bedste, altså Messi og måske Ronaldo? (måske Ronaldo, fordi jeg allerede ser Neymar som en bedre fodboldspiller). Hvis vi ser på de spillere der bliver betragtet som absolut topklasse, og som mulige transfermål for Real Madrid, så er der Griezmann, Hazard, Dybala og Mbappé, samtlige af disse spillere har langt til Neymar, altså virkeligt langt, og jeg tror egentligt heller aldrig de når ham. Når der så kun er én af disse type spillere tilbage, og han lige nu kun er 25 år, så må Real Madrid gerne strække sig langt for at hente ham.

Muligvis, men ville han fungere ind på et Real Madrid hold ? Grunden til at han blomstrer i PSG nu er hans frie rolle, han skal have den samme hos os. Der skal i hvert fald laves lidt om på systemet for at få plads til ham.
Men av han vil være vild hvis vi upper vores kontra game igen, som klart var verdens bedste et par sæsoner tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #4670 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: www.sport-english.com/en/news/barca/braz...aint-germain-6389576

Neymar skulle angiveligt have fortrudt sit skifte til Paris, og der har da - ifølge rygterne - også været en del ballade siden hans skifte. Håber Florentino holder øje med situationen, for så får vi da som minimum en spiller der kan holde et stabilt niveau hele året rundt (-:

Jeg ville nok være lidt varsom med at bruge det Barcelona baserede Sport som sandhedsvidne i et tilfælde som dette.
Jeg har ikke hænder og fødder nok til at tælle, hvor mange gange de har taget fejl i sager om transfers etc.

8 år 8 måneder siden #4671 af emilkm123
Besvaret af emilkm123 på emne Om Vores Rivaler IX
jeg tror ikke på det handler om penge i den her situation, men mere om Neymar tør at tage skiftet til real madrid, det kunne være rigtigt skønt, men chancen for det sker er godtnok ikke stor, og angående vores sæson, så tror jeg vidst vi skal til at håbe på at Messi begynder at spille dårlig, for lige nu afgør han da alle kampe, han spiller i. Det er fantastisk at se ham spille, men det er og irriterne at de bare vinder alle deres kampe, selvom deres spil heller ikke er flydene heletiden..
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved emilkm123.

8 år 8 måneder siden #4672 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Kratmus skrev:

Det er aftalt spil for at komme til RMA. Det er jeg vist ikke den første til at påstå ;)

Jeg håber det. Neymar i Real Madrid, er for mig som fan, den største drøm der kan gå i opfyldelse lige på nuværende tidspunkt. Men ligeså meget som jeg glæder mig over disse forhåbninger, ligeså meget ærgrer jeg mig på samme tid, da jeg inderst inde godt ved, at han nok aldrig kommer til Real Madrid, men ja lad os nu se (-;

Jeg kunne måske egentlig godt tænke mig, at Ronaldo blev solgt, hvis scenariet med et køb af Neymar udspiller sig. I samme omgang sælges Benzema sikkert også, hvorfor der også skal hentes en erstatning til ham. Derudover skal vi have hentet endnu en angriber udover erstatningen for Benzema. Af disse to bør det være nogle forskellige typer - en boksspiller og hovedstødsstærk spiller som Ronaldo(men ikke Ronaldo, da det ikke er FM, og man ikke bare kan sætte ham på bænken), samtidig også en kombinationsspiller som Dybala eller lignende. Dermed har vi flere tangenter at spille på. Jeg kunne godt tænke mig Griezmann sammen med Neymar og Dybala som en fronttrio, med Bale og et andet stort muskelbundt/hovedstødsstærk spiller som indgår i en rotation. Åh drømme. Det blev lidt for Fifa Manager agtigt alligevel. Men det ville være et godt angreb ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 8 måneder siden #4673 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om Vores Rivaler IX
Om det er på en billig baggrund eller ej. 4 kampe, 12 point og 17-0 i målscore til PSG - det ser lidt skræmmende ud.

8 år 8 måneder siden #4674 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Tilgengæld er Atletico stort set ude af Champions League. Pinligt for dem og spansk fodbold generelt.

8 år 8 måneder siden #4675 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev: Tilgengæld er Atletico stort set ude af Champions League. Pinligt for dem og spansk fodbold generelt.

8 år 8 måneder siden #4676 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Lars1991 skrev: Tilgengæld er Atletico stort set ude af Champions League. Pinligt for dem og spansk fodbold generelt.

Nu er de jo ikke definitiv ude :)

8 år 8 måneder siden #4677 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #4678 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 8 måneder siden #4679 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Hvad tænker du?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Zyconith.

8 år 8 måneder siden #4680 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Sådan nogle spørgsmål bør slet ik eksistere, synes jeg

Leveret af Kunena Forum