Om Vores Rivaler IX
Dios skrev: Hvis man er i tvivl om hvem verdens absolut bedste keeper er, så skal man slå hen på 6'eren. Om man så propper 2x Courtois på mål, så vil det stadig ikke være bedre end 1 gang De Gea! Han er så overlegen, sikker og hjernedød god, at han simpelthen skal hentes til Real Madrid! Hvad fanden laver Spanien's målmand i det kolde England?
Han minder om Casillas på sine bedste dage, og sin bedste alder. Det er simpelthen grotesk, at vi ikke har hentet ham, eller har planer om at hente ham. Ingen er i nærheden af hans niveau.
Få rigtig gode redninger og derefter redninger, som forventes af målmænd på andre niveauer. Det er ikke denne kamp, som skal gøre udfaldet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev: Sidder og ser Bayern vs PSG. Den gode gamle Jupp har virkelig formået at få det bedste ud af James!
Han er virkelig imponerende. Talentet er ufornægteligt. Virker stadigvæk utroligt Real ikke kunne finde plads til ham.
I øvrigt fantasitsk taktisk forsvar af Bayern. En høj forsvarslinje med 5 på linje lige bag Lewan. Gør at PSGs forholdsvist tandløse midtbane ikke rigtig har noget at byde på
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
United
PSG
Roma
City
Besiktas
Liverpool/Sevilla
Jeg foretrækker helt klart alle andre hold end City og PSG. ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Nå spændende:
United
PSG
Roma
City
Besiktas
Liverpool/Sevilla
Jeg foretrækker helt klart alle andre hold end City og PSG. ;0)
Fællesnævneren for ovennævnte hold er, at de alle i fjor i knockoutfasen - ingen undtagelse - ville være en formsag. Det fandeme sket meget siden. Det kan blive noget skidt noget i år. Desværre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nord skrev: Andre der ser United - City? Spillede vi så røvsygt under Mourinho? Det her er jo helt slemt, har aldrig set United i så spillemæssig dårlig forfatning. De er blevet det kedeligste af det kedeligste. Og det siger ikke så lidt, når de befinder sig i samme liga som Newcastle, West Ham, Burnley, mv..
Vi spillede indianerbold imod de mindre modstandere, hvor man aldrig rigtig vidste hvad der kom til at ske, men imod de bedre mandskaber så spillede man præcis som vi ser jo United gør det.
Jeg er stadig en af de få, men Mourinho i klubben ødelagde for meget, og var i de 3 år en skændsel på og udenfor banen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Det var ikke kønt i hvert fald og han var her mindst et år for længe, men han fik brudt nogle forbandelser, hentet nogle titler og fik sat gang i nogle spillere, så Ancelotti ikke stod på bar bund da han overtog holdet. Så en skændsel synes jeg ikke, men der var helt bestemt nogle pinlige situationer.Dios skrev:
Nord skrev: Andre der ser United - City? Spillede vi så røvsygt under Mourinho? Det her er jo helt slemt, har aldrig set United i så spillemæssig dårlig forfatning. De er blevet det kedeligste af det kedeligste. Og det siger ikke så lidt, når de befinder sig i samme liga som Newcastle, West Ham, Burnley, mv..
Vi spillede indianerbold imod de mindre modstandere, hvor man aldrig rigtig vidste hvad der kom til at ske, men imod de bedre mandskaber så spillede man præcis som vi ser jo United gør det.
Jeg er stadig en af de få, men Mourinho i klubben ødelagde for meget, og var i de 3 år en skændsel på og udenfor banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nord skrev: Andre der ser United - City? Spillede vi så røvsygt under Mourinho? Det her er jo helt slemt, har aldrig set United i så spillemæssig dårlig forfatning. De er blevet det kedeligste af det kedeligste. Og det siger ikke så lidt, når de befinder sig i samme liga som Newcastle, West Ham, Burnley, mv..
Hvis man sammenligner startopstillingerne, så finder man forklaringen på, hvorfor de to hold spiller så forskelligt. City brugte milliarder, før Guardiola kom til, og de er fortsat i samme tempo siden. Det er ikke mange hold, der bruger en halv milliard på forsvarsspillere på et transfervindue.
United har også brugt mange penge siden Mourinho kom til, men den ene manager kom til et hold, som i en lang periode havde været gode, hvor den anden manager kom til et hold, der i en lang periode havde været en joke.
Og alligevel burde Mata og Lukaku have udlignet for et minut siden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
City er bestemt gode, men er klart under det niveau, som hans Bayern hold havde.
VAMOS MI MADRID
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
