Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?
Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Nord skrev: Well, de vinder deres kampe. Især når modstanderen dummer sig.
Og Busquets reagere som om han har mistet sit ben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raul7-2880 skrev:
Nord skrev: Well, de vinder deres kampe. Især når modstanderen dummer sig.
Og Busquets reagere som om han har mistet sit ben.
De der dramatiske smidninger og fald...det har taget års træning og de mestrer det til UG
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I forhold til diskussionen om hvem vi helst vil trække, så ser jeg City som det dårligste udfald for os. United eller Liverpool vil være en god lodtrækning.
Jo, City er begunstiget af held, men det er tydeligt, at Pep har fået skabt et helstøbt hold, som har mange strenge at spille på.
City vil være den dårligste lodtrækning for os!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Hazarderet fordi jeg elsker Hazard!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?
Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.
Det kan næsten ikke passe, at det hold så også skulle vinde mesterskabet foran et RM-mandskab, der for første gang i, ja, et årti vel har en helstøbt sindssyg talentfuld grobund... Nå, en sejr d.23, så må man jo håbe, at vi vinder lidt point på dem i en hård januar/februar med så mange kampe, hvor deres manglende bredde forhåbentlig udstilles...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev:
Fondo_Sur skrev:
ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?
Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.
Det kan næsten ikke passe, at det hold så også skulle vinde mesterskabet foran et RM-mandskab, der for første gang i, ja, et årti vel har en helstøbt sindssyg talentfuld grobund... Nå, en sejr d.23, så må man jo håbe, at vi vinder lidt point på dem i en hård januar/februar med så mange kampe, hvor deres manglende bredde forhåbentlig udstilles...
Nu er det jo ikke kun Barcelonas såkaldt "manglende" bredde som kommer på prøve i januar/februar (og resten af foråret for den sags skyld). Real Madrid skal ligeledes kunne stå distancen på den front... Så må vi se hvem der egentlig har en manglende bredde. Selv om det i sidste ende først opgøres i maj og sæsonen fortsat er lang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
