Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #4885 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?


Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4886 af Nord
Besvaret af Nord på emne Om Vores Rivaler IX
Well, de vinder deres kampe. Især når modstanderen dummer sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4887 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
De har det samme held som City i år. Lige meget hvor dårlig de spiller, får de skrabet nogle point med hjem (ligesom vi gjorde sidste sæson).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4888 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Nord skrev: Well, de vinder deres kampe. Især når modstanderen dummer sig.


Og Busquets reagere som om han har mistet sit ben.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4889 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Nord skrev: Well, de vinder deres kampe. Især når modstanderen dummer sig.


Og Busquets reagere som om han har mistet sit ben.


De der dramatiske smidninger og fald...det har taget års træning og de mestrer det til UG
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4890 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Vil da mene, at det røde kort er korrekt, omend det er set mange gange, at en sådan tackling kun udløser gult kort. Generelt en lige kamp, med lidt spilovertag til Barcas side, mens Villareal dog også har haft sit spil :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4891 af Ramos93
Besvaret af Ramos93 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er så irriterende. Havde lige taget popcorn frem, og så scorer Barcelona! Og så igen.

I forhold til diskussionen om hvem vi helst vil trække, så ser jeg City som det dårligste udfald for os. United eller Liverpool vil være en god lodtrækning.

Jo, City er begunstiget af held, men det er tydeligt, at Pep har fået skabt et helstøbt hold, som har mange strenge at spille på.

City vil være den dårligste lodtrækning for os!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4892 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX
Raba er da helt blank at lave sådan en hazarderet tackling et ligegyldigt sted på banen. Jeg overtager Villarreal i manager og sender spilleren til laveste række i DAI.

Hazarderet fordi jeg elsker Hazard!
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4893 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?


Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.


Det kan næsten ikke passe, at det hold så også skulle vinde mesterskabet foran et RM-mandskab, der for første gang i, ja, et årti vel har en helstøbt sindssyg talentfuld grobund... Nå, en sejr d.23, så må man jo håbe, at vi vinder lidt point på dem i en hård januar/februar med så mange kampe, hvor deres manglende bredde forhåbentlig udstilles...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4894 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Fondo_Sur skrev:

ChrillRM14 skrev: Barca ser virkelig ikke gode ud. De er godt organiseret, men deres midtbane er flad og uden kreativt input, intet reelt drive, og ingen offensiv, der sprudler. Vi kan godt slå dem d.23, og kunne vi så ikke lige få en adventsgave i dag også?


Problemet er dog bare, selvfølgeligt, at de er så meget foran pointmæssigt. Det irriterer mig gevaldigt, da det jo er noget af det mest ringe barca mandskab siden 00'erne.


Det kan næsten ikke passe, at det hold så også skulle vinde mesterskabet foran et RM-mandskab, der for første gang i, ja, et årti vel har en helstøbt sindssyg talentfuld grobund... Nå, en sejr d.23, så må man jo håbe, at vi vinder lidt point på dem i en hård januar/februar med så mange kampe, hvor deres manglende bredde forhåbentlig udstilles...


Nu er det jo ikke kun Barcelonas såkaldt "manglende" bredde som kommer på prøve i januar/februar (og resten af foråret for den sags skyld). Real Madrid skal ligeledes kunne stå distancen på den front... Så må vi se hvem der egentlig har en manglende bredde. Selv om det i sidste ende først opgøres i maj og sæsonen fortsat er lang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4895 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Apropros bredde, city er et hold med enorm bredde. Hvis vi trækker dem tidligt, bliver de nemmest at slå ud(hvis vi selv skal slå dem ud), fordi vi så ikke er ramt af trætheden endnu, hvilket de nok ikke bliver i løbet af sæsonen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4896 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skal møde PSG i CL slutspillet. Lige præcis det jeg ønskede!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum