Om Vores Rivaler IX

8 år 5 måneder siden #4981 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Ja, og de har Messi.


:-D......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4982 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Som flåede Celta fra hinanden og driblede ud på bænken efter knap 60 min.
Lad os endeligt trække alle andre i pokalen i næste runde, orker ikke flere ydmygelser lige nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4983 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Som flåede Celta fra hinanden og driblede ud på bænken efter knap 60 min.
Lad os endeligt trække alle andre i pokalen i næste runde, orker ikke flere ydmygelser lige nu.


Bare rolig, Messi spiller jo altid - jeg vælger at bruge det udtryk der bliver brugt herinde - rædselsfuldt mod Real Madrid, vi så det jo i forrige kamp, han kunne intet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4984 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Kimbo skrev: Som flåede Celta fra hinanden og driblede ud på bænken efter knap 60 min.
Lad os endeligt trække alle andre i pokalen i næste runde, orker ikke flere ydmygelser lige nu.


Bare rolig, Messi spiller jo altid - jeg vælger at bruge det udtryk der bliver brugt herinde - rædselsfuldt mod Real Madrid, vi så det jo i forrige kamp, han kunne intet.


Jeg tæller fire tap-ins ud af fem mål. Som vi alle ved, så tæller tap-ins ikke som rigtige mål, så de vandt en heldig 1-0 sejr i de døende minutter mod Celta.

Jeg er ikke imponeret! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4985 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Kimbo skrev: Som flåede Celta fra hinanden og driblede ud på bænken efter knap 60 min.
Lad os endeligt trække alle andre i pokalen i næste runde, orker ikke flere ydmygelser lige nu.


Bare rolig, Messi spiller jo altid - jeg vælger at bruge det udtryk der bliver brugt herinde - rædselsfuldt mod Real Madrid, vi så det jo i forrige kamp, han kunne intet.


Jeg begriber simpelthen ikke hvorfor du, som Real Madrid fan, paa et Real Madrid forum, har et konstant behov for at hype Messi. Du synes han er en fantastisk fodboldspiller og det er fair nok. Det synes jeg ogsaa.

Men husker du ikke, at han havde en alvorlig scoringstoerke og adskillige daarlige praestationer i traek mod os forud for det, du vaelger at naevne?
Det er jo det, mange brugere henviser til.

Det er her jeg fuldstaendig staar af. Jeg forstaar ikke hvordan du som Real Madrid mand vaelger at overse Messi's problemer og kun fokusere paa det gode han goer, mens du samtidig goer det dimentralt modsatte i Ronaldo's tilfaelde. Og inden du bringer op hvem der er bedst pt.: Det er Messi. Ingen tvivl om det. Det aendrer barer ikke paa ovenstaaende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4986 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
R7CR7GB11 skrev:

Jeg begriber simpelthen ikke hvorfor du, som Real Madrid fan, paa et Real Madrid forum, har et konstant behov for at hype Messi. Du synes han er en fantastisk fodboldspiller og det er fair nok. Det synes jeg ogsaa.


Det er en gammel diskussion du vil have op at køre igen.

Ført og fremmest er vi inde på en tråd som omhandler vores rivaler, så om der bliver talt om Messi (positivt/negativ) er egentligt fuldstændigt ligegyldigt, og samtidig er der tale om et særtilfælde som aldrig nogensinde kommer igen, så når han engang stiller støvlerne, så er jeg færdig med at 'hype' FC Barcelona spillere. Hvis administrationen synes jeg bevæger mig udenfor nogle retningslinjer, som jeg lige umiddelbart ikke kender til, så må der en bandlysning/advarsel til. Jeg har svært ved at forstå, at man kan blive irriteret over dette – hvorfor ikke bare scrolle videre, jeg gør det selv ofte herinde.

R7CR7GB11 skrev:

Men husker du ikke, at han havde en alvorlig scoringstoerke og adskillige daarlige praestationer i traek mod os forud for det, du vaelger at naevne?


Hvordan en scoringstørke er lig med dårlige præstationer er mig en gåde i visse tilfælde, når der bliver talt om en spiller der kan en helvedes masse andet.

R7CR7GB11 skrev:

Det er jo det, mange brugere henviser til.


Nej, der blev efter forrige El Clásico skrevet, at Messi spillede en rædselsfuld kamp, om han gjorde det eller ej behøves jeg egentligt ikke have nogen mening om, de faktuelle data samt videoer der viser at han spillede en helt igennem guddommelig florere rundt på nettet.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4987 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX


Hvordan er det egentlig med den James lejeaftale der er mellem Bayern og Real...? Kan vi kræve ham tilbage igen, feks. allerede inden januar udløb??

Ikke nok er han en eminent midbanespiller og spilfordeler, men husker også at han var god når han blev brugt oppe i front (i den yderst begrænsede spilletid Zidane gav ham).

Med det spil han leverer for Bayern vil hans pris i nuv. marked ihvertfald overgå 100 mio euro!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4988 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:



Hvordan er det egentlig med den James lejeaftale der er mellem Bayern og Real...? Kan vi kræve ham tilbage igen, feks. allerede inden januar udløb??

Ikke nok er han en eminent midbanespiller og spilfordeler, men husker også at han var god når han blev brugt oppe i front (i den yderst begrænsede spilletid Zidane gav ham).

Med det spil han leverer for Bayern vil hans pris i nuv. marked ihvertfald overgå 100 mio euro!


Jeg er fuldstændig sikker på at aftalen er 2-årig og vi ka IKKE hente ham tilbage (med mindre alle tre parter går med til det). Det ville også være højst usædvanligt hvis en storklub som Bayern satte sig i en så dårlig situation at hvis han gør det rigtig godt, så plukker Real ham bare tilbage

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4989 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: R7CR7GB11 skrev:

Det er jo det, mange brugere henviser til.


Nej, der blev efter forrige El Clásico skrevet, at Messi spillede en rædselsfuld kamp, om han gjorde det eller ej behøves jeg egentligt ikke have nogen mening om, de faktuelle data samt videoer der viser at han spillede en helt igennem guddommelig florere rundt på nettet.


Taler vi december eller super cups? Han spillede jo ikke guddommeligt i nogen af de kampe. Her er det vigtigt, at vi husker at alt kan se godt ud på Youtube pånær Vinicius jr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4990 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Sahinovic skrev: R7CR7GB11 skrev:

Det er jo det, mange brugere henviser til.


Nej, der blev efter forrige El Clásico skrevet, at Messi spillede en rædselsfuld kamp, om han gjorde det eller ej behøves jeg egentligt ikke have nogen mening om, de faktuelle data samt videoer der viser at han spillede en helt igennem guddommelig florere rundt på nettet.


Taler vi december eller super cups? Han spillede jo ikke guddommeligt i nogen af de kampe. Her er det vigtigt, at vi husker at alt kan se godt ud på Youtube pånær Vinicius jr.

Han spillede aldeles fremragende i sidste kamp mod os. Der er andet i fodbold end assists og mål

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4991 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Guedes ville være en vild signing. lige nu både 1 mål og 1 assist for Valencia....når nej geniale zidane mener jo holdet er komplet !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4992 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Sahinovic skrev: R7CR7GB11 skrev:

Det er jo det, mange brugere henviser til.


Nej, der blev efter forrige El Clásico skrevet, at Messi spillede en rædselsfuld kamp, om han gjorde det eller ej behøves jeg egentligt ikke have nogen mening om, de faktuelle data samt videoer der viser at han spillede en helt igennem guddommelig florere rundt på nettet.


Taler vi december eller super cups? Han spillede jo ikke guddommeligt i nogen af de kampe. Her er det vigtigt, at vi husker at alt kan se godt ud på Youtube pånær Vinicius jr.


Så vidt jeg ved så blev den forrige El Clásico - som jeg også skrev - spillet i december, og det er i denne kamp Messi - all-time topscorer i El Clásico - igen viste et guddommeligt niveau.

Ifølge Marca brugte han 83,1% af kampen på at gå rundt, og 10,8% på at lunte rundt, men for ham skal der åbenbart ikke mere til for at slå Real Madrid. Selvom han valgte at gå langt størstedelen af tiden formåede han, at præstere følgende i kampen:

- 1 mål, godt nok på et straffe, men det er nu ham der i hele to omgange skaber den farlige situation. (se evt. link 2)
- 1 assist, rundbarbere Marcelo som – igen – forsøger at nedlægge ham, han får dog hans støvle.
- og så til det jeg er allermest imponeret over, hele 9! key passes, hvor blandt dem var at finde disse afleveringer (se links) som skaber en 100% chance ud af absolut ingenting - kun Messi viser at han kan slå dem kamp efter kamp – senest mod Celta Vigo.

streamable.com/fiqmb
streamable.com/pil5p

Han fik f.eks. også som den eneste FC Barcelona spiller topkarakter inde på WhoScored, så jeg er åbenbart ikke den eneste der synes at han præsterede i kampen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Marcisco

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum