Om Vores Rivaler IX
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
"Messi er stjernen her i Barca og det er ham der tager sig af straffesparkene. Når han tillader det, vil jeg være klar til at skyde. Messi er en fantastisk straffesparksskytte og har scoret masser af mål for Barca"
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Jeg må indrømme at jeg altid har syntes at Neymar lyder yderst fornuftig i pressen. Han opfører sig helt modsat af hvad man ser på banen. Jeg studsede dog alligevel over denne her lidt spøjse udtalelse:
"Messi er stjernen her i Barca og det er ham der tager sig af straffesparkene. Når han tillader det, vil jeg være klar til at skyde. Messi er en fantastisk straffesparksskytte og har scoret masser af mål for Barca"
Han snakker altid fornuftigt, også om rivalerne, hvilket gør jeg ikke kan hade ham, selvom han til tider er irreterende at se på, på banen. Men ja han har aldrig holdt tilbage med at rose Messi og han har altid sagt at han ser sig selv, som manden der skal gøre Messi bedre og at kun Messi er stjernen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Men at sige at Messi er en "fantastisk straffesparksskytte" er vidst lige at presse citronen lidt :P
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Og det har han vel ret i :) Den største stjerne i Barcelona er Messi og sådan forbliver det vil indtil Messi vælger at lade det være anderledes :P
Messi er den største stjerne i Barcelona, fordi han er en af verdens bedste fodboldspillere nogensinde. Tror såmænd ikke der er noget valg involveret ;)
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: At Messi stadig sparker straffespark, når man har en Neymar, er vel ligeså dumt som når Ronaldo sparker frispark, når vi har Bale og James. Men han skal da endeligt bare fortsætte med at skyde dem, kan være det bider dem i røven oven på en El Clásico.
Nu er det faktisk sjældent Barcelona får straffe imod os, men sidst det skete der bankede han da fint 2 kasser ind på straffespark. Det var kampen som endte 3-4 til dem på Bernabeú.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Zizou1981
- Gæst
-
Fint for vores mesterskabschancer og Ronaldos topscore drømme:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad er der sket?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Messi udgået med en skade efter 7 minutter.
Fint for vores mesterskabschancer og Ronaldos topscore drømme:)
Det kommer ikke til påvirke noget. De sætter jo bare Munir eller Sandro ind ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Juzizu
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.
Mener du det der lige så usympatisk som det læses?
Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.
Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
