Om Vores Rivaler IX

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #577 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Sidst Messi missede to måneder+, så lavede han to kasser på dagen, hvor han vendte tilbage. Det var dog især det ene mål der stjal al opmærksomheden dengang:


Skulle ikke undre mig, hvis han kommer tilbage stærkere end før, når El Clasico sættes igang. Og ja, jeg ved godt, at der er stor forskel på Getafe og Real Madrid CF. Pointen er dog, at Messi ikke lignede én der var mærket af manglende kamptræning på første kampen, som han vendte tilbage til. Samme scenarie kan derfor godt udspille sig igen d. 21 november.

Edit: Det var vist nok d. tredje kamp. Den først kamp var denne: Hust at gå til minut 3:36



Her lavede så to basser, der var knap så smukke som overstående. Men still.. hans første kamp i mere end to måneder.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #578 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Sidst Messi missede to måneder+, så lavede han to kasser på dagen, hvor han vendte tilbage. Det var dog især det ene mål der stjal al opmærksomheden dengang:



Skulle ikke undre mig, hvis han kommer tilbage stærkere end før, når El Clasico sættes igang. Og ja, jeg ved godt, at der er stor forskel på Getafe og Real Madrid CF. Pointen er dog, at Messi ikke lignede én der var mærket af manglende kamptræning på første kampen, som han vendte tilbage til. Samme scenarie kan derfor godt udspille sig igen d. 21 november.


Sandt, så sandt ;)

Personligt er jeg (næsten) ligeglad med, hvordan han kommer tilbage, så længe hans fravær skaber ustabilitet på deres hold, og at de taber point i oktober + november

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #579 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror dog ikke, at man skal forvente, at vi ender med et stort forspring i La Liga, i den tid, Messi er ude. Deres program ser faktisk relativt overkommeligt ud i den periode, argentineren er ude..
De har et Sevilla mandskab i næste weekend, som er i elendig form lige pt. der dog nok vil gøre alt hvad der står i deres magt for at slå Barcelona.
Derudover, har de Villareal lige inden Messi, angiveligt, skulle blive klar, som er La Ligas bedste hold lige pt. Men er det stadig om 7 uger? Og det er desuden på Camp Nou. Resten af holdene skal de nok slå uden Messi.
Så er der Champions League. På tirsdag har de Leverkusen hjemme, som jeg mener de bør kunne hive en snæver sejr imod. Derudover har de BATE Borrisow to gange. Her bør de heller ikke få problemer.

Ja, så spørgsmålet er, hvor store problemer det egentlig vil give for Barcelona, at de har Messi ude i 7-8 uger, når det kommer til stykket? Nu får et par af deres La Masia spillere også en chance for at bevise en smule i den periode; Munir og Sandro.

Jeg siger, at vi maksimalt er 4 point over Barcelona d. 21 november, hvilket egentlig også kan være godt, da, hvis vi så vinder El Clasico d. 21 november vil være 7 point over dem, hvilket er rigtig meget. Men lad os nu se. Vi skal også møde Atletico om en uge på Vicente Calderon, hvor de vil gøre alt hvad de kan for at sende os hjem med et nederlag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #580 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Sidst Messi missede to måneder+, så lavede han to kasser på dagen, hvor han vendte tilbage. Det var dog især det ene mål der stjal al opmærksomheden dengang:



Skulle ikke undre mig, hvis han kommer tilbage stærkere end før, når El Clasico sættes igang. Og ja, jeg ved godt, at der er stor forskel på Getafe og Real Madrid CF. Pointen er dog, at Messi ikke lignede én der var mærket af manglende kamptræning på første kampen, som han vendte tilbage til. Samme scenarie kan derfor godt udspille sig igen d. 21 november.

Edit: Det var vist nok d. tredje kamp. Den først kamp var denne: Hust at gå til minut 3:36



Her lavede så to basser, der var knap så smukke som overstående. Men still.. hans første kamp i mere end to måneder.


Har du så ligeledes statestik på, hvor mange point Barca tabte, i den periode han var ude? :)

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #581 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg finder det også interessant at gøre opmærksom på hvordan Messi spillede efter sin skade sidst :) Er han sådan et magisk væsen, der kopierer sig selv efter skader? Med andre ord: Hvad får dig til at tro at han spiller på samme måde hver gang efter en skade? ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #582 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Marcelo pakker ham til El Clasico alligevel ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #583 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Jeg tror dog ikke, at man skal forvente, at vi ender med et stort forspring i La Liga, i den tid, Messi er ude. Deres program ser faktisk relativt overkommeligt ud i den periode, argentineren er ude..
De har et Sevilla mandskab i næste weekend, som er i elendig form lige pt. der dog nok vil gøre alt hvad der står i deres magt for at slå Barcelona.
Derudover, har de Villareal lige inden Messi, angiveligt, skulle blive klar, som er La Ligas bedste hold lige pt. Men er det stadig om 7 uger? Og det er desuden på Camp Nou. Resten af holdene skal de nok slå uden Messi.
Så er der Champions League. På tirsdag har de Leverkusen hjemme, som jeg mener de bør kunne hive en snæver sejr imod. Derudover har de BATE Borrisow to gange. Her bør de heller ikke få problemer.

Ja, så spørgsmålet er, hvor store problemer det egentlig vil give for Barcelona, at de har Messi ude i 7-8 uger, når det kommer til stykket? Nu får et par af deres La Masia spillere også en chance for at bevise en smule i den periode; Munir og Sandro.

Jeg siger, at vi maksimalt er 4 point over Barcelona d. 21 november, hvilket egentlig også kan være godt, da, hvis vi så vinder El Clasico d. 21 november vil være 7 point over dem, hvilket er rigtig meget. Men lad os nu se. Vi skal også møde Atletico om en uge på Vicente Calderon, hvor de vil gøre alt hvad de kan for at sende os hjem med et nederlag.


Du siger vi ikke skal regne med at Messis skade får den store betydning og det ikke vil føre til et stort forspring. Du afslutter så med at sige at vi måske er foran med 4 point d 21 november.
Dvs vi henter 5 point på Barcelona i de næste 7 uger. Det vil jeg da kalde et ret markant forspring på så kort tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #584 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Higuaín spyr ild;

"He [Ronaldo] has a lot of ego. If you don't say he's the best, he's not your friend. Cristiano thinks he's the best but he's over-rated. I've shared a dresssing room with Messi, and one is nothing like the other. [Ronaldo kontra Messi]"

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #585 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Higuaín spyr ild;

"He [Ronaldo] has a lot of ego. If you don't say he's the best, he's not your friend. Cristiano thinks he's the best but he's over-rated. I've shared a dresssing room with Messi, and one is nothing like the other. [Ronaldo kontra Messi]"


Gode gamle Pipita. Han har sikkert ret i det meste.

Men som vi alle ved er Cristianos psykose også hans styrke, da hans iver efter at score bliver ved og ved.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #586 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX

Zizou1981 skrev:

Inspektøren skrev: Jeg tror dog ikke, at man skal forvente, at vi ender med et stort forspring i La Liga, i den tid, Messi er ude. Deres program ser faktisk relativt overkommeligt ud i den periode, argentineren er ude..
De har et Sevilla mandskab i næste weekend, som er i elendig form lige pt. der dog nok vil gøre alt hvad der står i deres magt for at slå Barcelona.
Derudover, har de Villareal lige inden Messi, angiveligt, skulle blive klar, som er La Ligas bedste hold lige pt. Men er det stadig om 7 uger? Og det er desuden på Camp Nou. Resten af holdene skal de nok slå uden Messi.
Så er der Champions League. På tirsdag har de Leverkusen hjemme, som jeg mener de bør kunne hive en snæver sejr imod. Derudover har de BATE Borrisow to gange. Her bør de heller ikke få problemer.

Ja, så spørgsmålet er, hvor store problemer det egentlig vil give for Barcelona, at de har Messi ude i 7-8 uger, når det kommer til stykket? Nu får et par af deres La Masia spillere også en chance for at bevise en smule i den periode; Munir og Sandro.

Jeg siger, at vi maksimalt er 4 point over Barcelona d. 21 november, hvilket egentlig også kan være godt, da, hvis vi så vinder El Clasico d. 21 november vil være 7 point over dem, hvilket er rigtig meget. Men lad os nu se. Vi skal også møde Atletico om en uge på Vicente Calderon, hvor de vil gøre alt hvad de kan for at sende os hjem med et nederlag.


Du siger vi ikke skal regne med at Messis skade får den store betydning og det ikke vil føre til et stort forspring. Du afslutter så med at sige at vi måske er foran med 4 point d 21 november.
Dvs vi henter 5 point på Barcelona i de næste 7 uger. Det vil jeg da kalde et ret markant forspring på så kort tid.


Når man snakker om, hvor meget folk i de fleste fora rundt i Europa gik amok over hans skade og snakkede om, at Real Madrid allerede har vundet mesterskabet, vil jeg da mene, at et forespring på maksimalt 4 point mens han er ude ikke får den store betydning.

Men jeg vil personligt foreslå, at fokuset øges markant på vores eget hold fra nu af, for det er da en joke af dimensioner, at vi er 1 point efter Barcelona på nuværende tidspunkt, taget de modstander som de og vi har mødt samt truppernes bredde og kvalitet, i betragtning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #587 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Cristiano må gerne være stjernen, men ja... det er et holdspil og man kommer længst, hvis man står sammen.

Ved ikke om at rygterne om at Bale er blevet voksen-mobbet af Cristiano er helt korrekte, men der er sikkert noget om det...

Vores hold skal under alle omstændigheder være mere end Cristiano. Det glæder mig fx at se Benzema score de afgørende mål, selvom det glippede i går.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #588 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: Higuaín spyr ild;

"He [Ronaldo] has a lot of ego. If you don't say he's the best, he's not your friend. Cristiano thinks he's the best but he's over-rated. I've shared a dresssing room with Messi, and one is nothing like the other. [Ronaldo kontra Messi]"


Tja, jeg stoler personligt lige så meget på rygterne om, at CR7 har sagt i omklædningsrummet, at alle skal hade Messi og at han er en motherfucker som jeg stoler på rygterne om, at Ikér skulle være muldvarpen.

Men det overrasker mig overhovedet ikke, at Higuain kommer med den melding vedrørende CR7. Magen til en egoist og narcissist skal man længe lede efter. Ferguson og Rooney har også været ud og sige, at han konstant glor sig på selv i spejlet som en eller anden Patrick Bateman. Folk der har læst The American Psycho, ved godt, hvem jeg snakker om. Hver eneste gang han scorer, så skal al opmærksomheden også bare absolut over på ham. Og da han vandt La Decima sammen med holdet vist han stort set ingen følelser. Da han vandt FIFA Ballon D'or og brød Messis stime begyndte han at græde og sønnen skulle med op på scenen og jeg ved ikke hvad. Det er mega ulækkert og der er intet holdspiller over det. Og her troede jeg, at fodbold var et holdspil? Hmm..


Jeg kan ærlig talt ikke finde ud af, om du mener det der sarkastisk eller om det er din holdning? Taget i betragtning hvad du tidligere har ytret dig om Ronaldo, så vælger jeg at tro på sidstnævnte. Og her må jeg bare erklære mig fuldstændig horribelt uenig i dit indlæg.

Jeg var lige ved at begynde at skrive en lang roman om, hvordan jeg ser Ronaldo. Men vi har jo haft den her debat 1000 gange før, og der er garanteret ikke meget ændret ved hverken din, min eller andres holdning siden da. Jeg forstår bare ikke, hvorfor du har behov for at ytre dig i så negative vendinger om Ronaldo. Det er - i min verden - en falliterklæring.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum