Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
FanOfMagicalTeams skrev: Jeg forstår simpelthen heller ikke at Neymar ikke lader Suarez skyde?/At Suarez ikke insistere på at skyde. Begge (Neymar & Suarez) har været elendige i de første kampe men Suarez med selvtillid er bare altid farlig. (Han havde fået hattrick såfremt han havde scoret på straffet).
Det giver vel god mening. De fleste Barcelona fans har indrømmet at Messi er dårlig til straffe og at de synes at deres næststørste stjerne bør tage straffe. Du siger selv at Suarez er hot i øjeblikket, så når man fører 2-0 plejer man at prioritere at få sine største stjerner op i gear. Neymar fik et skulderklap og lidt hjælp til at få formen tilbage.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
FanOfMagicalTeams skrev: Jeg forstår simpelthen heller ikke at Neymar ikke lader Suarez skyde?/At Suarez ikke insistere på at skyde. Begge (Neymar & Suarez) har været elendige i de første kampe men Suarez med selvtillid er bare altid farlig. (Han havde fået hattrick såfremt han havde scoret på straffet).
Det giver vel god mening. De fleste Barcelona fans har indrømmet at Messi er dårlig til straffe og at de synes at deres næststørste stjerne bør tage straffe. Du siger selv at Suarez er hot i øjeblikket, så når man fører 2-0 plejer man at prioritere at få sine største stjerner op i gear. Neymar fik et skulderklap og lidt hjælp til at få formen tilbage.
Ja ok, det er også en måde at se på det. Jeg syntes dog lidt mere det lugtede af at Neymar gerne ville bevise/manifestere sig som nr.1 skytte…. Indtil han brændte… Så overvejede jeg om han alligevel var FOR sympatisk ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Brændte han ikke også sidste gang han blev sat til at skyde?
Jo, Mener endda han skød over også
Edit: Video
Ok ikke over. Men ubeslutsomt tilløb som til den idag også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
FanOfMagicalTeams skrev:
Kassow-Rossing skrev: Brændte han ikke også sidste gang han blev sat til at skyde?
Jo, Mener endda han skød over også
Edit: Video
Ok ikke over. Men ubeslutsomt tilløb som til den idag også.
Hehe, og så gav Neymars udtalelse om Messis dygtighed fra 11-meter pletten pludselig meget bedre mening :)
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
vi har set ham flere gang komme tilbage og går helt amok
tværtimod jeg er bange for at de næste 7 uger bliver brugt for at hvile og fokusere mentalt på el clasico
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tobiasillas skrev: tror ikke at kamptræning er så vigtig i messis tilfælde
vi har set ham flere gang komme tilbage og går helt amok
tværtimod jeg er bange for at de næste 7 uger bliver brugt for at hvile og fokusere mentalt på el clasico
Ja ok måske han ikke behøver kamptræning og får hvilet, men resten af deres trup er så tynd at de skal spille 24/7 med samme spillere så resten af truppen bliver slidt ned. Tror ikke på man kan klare CL kval sammen med Laliga uden at smide en del point med så smal en trup, men nu må vi se.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Villareal vandt 1-0 hjemme over Atlético - de er virkelig startet stærkt og indtager en umiddelbar 1. Plads, nu hvor Celta Vigo er bagud mod Eibar.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: På en håbløs aften som Madridista, må man vel godt glæde sig lidt over, at Sevilla har fået sæsonens første sejr. Den kom hjemme over Rayo, og de var ved at smide det med en 2-0 føring, der blev til 2-2, for så at slutte 3-2 efter et rødt kort til Rayo. Det kan forhåbentlig sparke dem igang, så de kan byde Barca op til dans.
Villareal vandt 1-0 hjemme over Atlético - de er virkelig startet stærkt og indtager en umiddelbar 1. Plads, nu hvor Celta Vigo er bagud mod Eibar.
Tak for dit lyse sind.
Jeg er dog også ved komme mig over den mest frustrerende kamp i langt tid i dag.
Jeg forudsiger dog et anderledes La Liga i år, hvor der bliver flere pointtab til topholdene end vi er vant til. Dels fordi jeg aner et kvalitetsløft blandt en del af holdene i ligaen og dels fordi topholdene lige pt. virker svækkede. Det er uheldigt at vi har så mange skader, for det eneste vi skal er, at spille stabilt og undgå dumme pointtab - så skulle denne sæsons La Liga gerne være tilbage i (den rette ende af) Madrid. Det er indlysende for enhver, men klarere i denne sæson med mange udfordringer såsom vores store profilers skader og senest: Messis skade.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Pelle skrev: På en håbløs aften som Madridista, må man vel godt glæde sig lidt over, at Sevilla har fået sæsonens første sejr. Den kom hjemme over Rayo, og de var ved at smide det med en 2-0 føring, der blev til 2-2, for så at slutte 3-2 efter et rødt kort til Rayo. Det kan forhåbentlig sparke dem igang, så de kan byde Barca op til dans.
Villareal vandt 1-0 hjemme over Atlético - de er virkelig startet stærkt og indtager en umiddelbar 1. Plads, nu hvor Celta Vigo er bagud mod Eibar.
Tak for dit lyse sind.
Jeg er dog også ved komme mig over den mest frustrerende kamp i langt tid i dag.
Jeg forudsiger dog et anderledes La Liga i år, hvor der bliver flere pointtab til topholdene end vi er vant til. Dels fordi jeg aner et kvalitetsløft blandt en del af holdene i ligaen og dels fordi topholdene lige pt. virker svækkede. Det er uheldigt at vi har så mange skader, for det eneste vi skal er, at spille stabilt og undgå dumme pointtab - så skulle denne sæsons La Liga gerne være tilbage i (den rette ende af) Madrid. Det er indlysende for enhver, men klarere i denne sæson med mange udfordringer såsom vores store profilers skader og senest: Messis skade.
Det er rent objektivt en fantastisk La Liga sæson indtil videre - flere hold nye hold gør entre i den øverste del af tabellen, andre tophold flopper, og RM og Barca ser begge menneskelige ud :)
Jeg tror, at RM står med mesterskabet til sidst dog, HVIS altså man holder momentum. Netop manglen på momentum har kostet 2 titler de sidste to år, da vi er faldet helt sammen i foråret begge gange grundet skader og generelt kvalitetsfald. At vi taber 2 point mod Malaga er peanuts i forhold til de point, der er virkelig afgørende til foråret, hvor vi forhåbentlig gør bedre figur end i Ancelotti-æraen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
