Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #541 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


Mener du det der lige så usympatisk som det læses?

Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.

Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.


Tak!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #542 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Zizou1981 skrev: Messi udgået med en skade efter 7 minutter.

Fint for vores mesterskabschancer og Ronaldos topscore drømme:)


Der er andre steder på nettet, hvor dk kan lufte den slags dumheder, for det gider vi ikke her på Madridista.dk!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #543 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg mener slet ikke vi spiller noget attraktivt overhovedet
Indtil vider har vi banket mangel mål ind, og i sig selv er jeg bange for at det er camouflage når det virkelig gælder vil vil blive overrasket over den elendig måde at spille bold på

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #544 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg gider ikke lade som om, at jeg er dybt ulykkelig over en evt. skade til Messi - for selvfølgelig kan det også gavne Real Madrid. Skader er en del af fodbold. En Barcelona-fan kunne vel også se noget positivt ved, at Real Madrid skulle til Bilbao uden tre-fire stamspillere(?).

Barcelona møder Sevilla om en uge, og deres chancer for at få point er større med Messi på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #545 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev:

Zizou1981 skrev: Messi udgået med en skade efter 7 minutter.

Fint for vores mesterskabschancer og Ronaldos topscore drømme:)


Der er andre steder på nettet, hvor dk kan lufte den slags dumheder, for det gider vi ikke her på Madridista.dk!


Jeg konstaterer blot det er faktum at det forbedrer vores mesterskabschancer. Hvis det er ordet fint der generer dig, så fred være med det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #546 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


''Jeg er spændt på Messis skade'', jeg ved ærgerligt talt ikke hvordan jeg skal tolke dette, men det kan vidst ikke betragtes som andet end en vanvittig og totalt klam udtalelse.

God bedring til Messi ihvertfald, det er aldrig sjovt med knæet.

Jeg kan heller ikke forstå det sidste du skriver, for er det ikke meget federe at slå et FC Barcelona mandskab i stærkeste form?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #547 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


Mener du det der lige så usympatisk som det læses?

Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.

Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.


Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.

Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, madrid2000, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #548 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


''Jeg er spændt på Messis skade'', jeg ved ærgerligt talt ikke hvordan jeg skal tolke dette, men det kan vidst ikke betragtes som andet end en vanvittig og totalt klam udtalelse.

God bedring til Messi ihvertfald, det er aldrig sjovt med knæet.

Jeg kan heller ikke forstå det sidste du skriver, for er det ikke meget federe at slå et FC Barcelona mandskab i stærkeste form?


For mig er en sejr over Barcelona en sejr over Barcelona. Hvilket spiller de stiller op med er deres problem. Vi skal bekymre os om vores eget hold.

Nu er Messi Heldigvis ikke død eller brækket begge ben, så han aldrig kommer til at spille bold igen, men blot en skade, som er en del af gamet. Så jeg kan ikke forstår, hvorfor nogle bliver tøsefornærmet over, at nogle herinde konstater, at det er godt for vores chancer for at vinde mesterskab, hvilket på ingen måde er urigtigt.

Vi har også fået skader til vigtige spiller seneste sæsoner, som er kommet de andre hold til gode.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #549 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


''Jeg er spændt på Messis skade'', jeg ved ærgerligt talt ikke hvordan jeg skal tolke dette, men det kan vidst ikke betragtes som andet end en vanvittig og totalt klam udtalelse.

God bedring til Messi ihvertfald, det er aldrig sjovt med knæet.

Jeg kan heller ikke forstå det sidste du skriver, for er det ikke meget federe at slå et FC Barcelona mandskab i stærkeste form?


Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvordan vi slår Barca. Bare vi slår dem. Nu er Messi nok kommet sig over denne lille skade, når de skal møde os. Så gider du pakke dit hellige vrøvl væk?!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #550 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan vel godt ønske at modstanderen mangler spillere til de vigtige opgør pga skader, uden man ønsker at de mister en hånd? Som folk siger så det ud fra et sportsligt perspektiv og man håber selvfølgelig ikke det går ud over fodboldspillerens privatliv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #551 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: For mig er en sejr over Barcelona en sejr over Barcelona. Hvilket spiller de stiller op med er deres problem. Vi skal bekymre os om vores eget hold.


Lige præcis.

God bedring til Messi.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #552 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.


Mener du det der lige så usympatisk som det læses?

Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.

Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.


Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.

Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!


Ok jeg samler handsken op.

Du skriver simpelthen så overdramatisk og nedladende til andre på det her forum at det halve kunne være nok. Lad mig komme med eksempler herpå:
"Ulækkert, hellige pis, hahaha gider du da stoppe dig selv, latterlige". Pluk gerne selv flere ud fra 6 linjer lange indlæg

Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv. Lad mig også komme med eksempler herpå:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!"

Hvem er I? Er du sikker på at alle "i" har samme mening/holdning/tilgang til hvordan man skal agere i livet og har samme mening/holdning/tilgang til hvad der er vigtigt for dem, i det her tilfælde i forhold til deres fodboldhold? Da du med dit indlæg inkludere undertegnede i "i" vil jeg svare på egne vegne:

For mig er det vigtigt at det hold jeg holder med fremstår sympatisk. Det er vigtigt at der er en form for gentleman ageren fra dem. Det er også vigtigt at de spiller smukt fodbold angrebsivrig fodbold og har en filosofi/spillestil som jeg, rent subjektivt, er tilhænger af. Jeg ville eksempelvis have svært ved at være stolt over et hold der ændrede strategi og vandt ligaen og CHL ved at spille på 1-0 sejre og snyde sig til straffespark i halvdelen af dem. Jeg ville være flov, ville miste evnen til at identificere med mig holdet og finde et andet hold der passede bedre til mine kriterier. Det er akkurat det samme her (udover at jeg blæser din påstand op). Din påstand er at du vil være ligeglad med førnævnte, blot Real vinder. Det ville jeg ikke. Råb bare plastik fan.

Til sidst. Hvorfor skal jeg stoppe mig selv? Jeg stiler dig et spørgsmål om hvorvidt dit indlæg er ment ligeså usympatisk som det læses. Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk. Det er ønske andre, hvad enten vi taler enkeltpersoner eller hold, ulykke er bare enormt usympatisk.

Mvh.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum