Om Vores Rivaler IX
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.
Mener du det der lige så usympatisk som det læses?
Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.
Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.
Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.
Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!
Ok jeg samler handsken op.
Du skriver simpelthen så overdramatisk og nedladende til andre på det her forum at det halve kunne være nok. Lad mig komme med eksempler herpå:
"Ulækkert, hellige pis, hahaha gider du da stoppe dig selv, latterlige". Pluk gerne selv flere ud fra 6 linjer lange indlæg
Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv. Lad mig også komme med eksempler herpå:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!"
Hvem er I? Er du sikker på at alle "i" har samme mening/holdning/tilgang til hvordan man skal agere i livet og har samme mening/holdning/tilgang til hvad der er vigtigt for dem, i det her tilfælde i forhold til deres fodboldhold? Da du med dit indlæg inkludere undertegnede i "i" vil jeg svare på egne vegne:
For mig er det vigtigt at det hold jeg holder med fremstår sympatisk. Det er vigtigt at der er en form for gentleman ageren fra dem. Det er også vigtigt at de spiller smukt fodbold angrebsivrig fodbold og har en filosofi/spillestil som jeg, rent subjektivt, er tilhænger af. Jeg ville eksempelvis have svært ved at være stolt over et hold der ændrede strategi og vandt ligaen og CHL ved at spille på 1-0 sejre og snyde sig til straffespark i halvdelen af dem. Jeg ville være flov, ville miste evnen til at identificere med mig holdet og finde et andet hold der passede bedre til mine kriterier. Det er akkurat det samme her (udover at jeg blæser din påstand op). Din påstand er at du vil være ligeglad med førnævnte, blot Real vinder. Det ville jeg ikke. Råb bare plastik fan.
Til sidst. Hvorfor skal jeg stoppe mig selv? Jeg stiler dig et spørgsmål om hvorvidt dit indlæg er ment ligeså usympatisk som det læses. Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk. Det er ønske andre, hvad enten vi taler enkeltpersoner eller hold, ulykke er bare enormt usympatisk.
Mvh.
Først og fremmest. Hvem er du til at sidde og kalde mig usympatisk, nedladende, overdramatisk, m.v.? Synes du selv, at du er bedre i den henseende? Jeg tager dit skriv til mig som et direkte angreb - på min person - og agerer ud fra dette. At du vælger at læse mit indlæg som usympatisk, kan da umuligt være min fejl. Intentionen det er skrevet i, og måden det læses på behøver ikke nødvendigvis at være den samme - og du tolker det tydeligvis forkert. "Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk". Det mener jeg nu sagtens, der kan være. Jeg ønsker absolut intet ondt for Messi, tværtimod synes jeg faktisk, at han er en af de mere sympatiske personer hos Barca. Derfor ønsker jeg intet ondt for manden/personen Messi. Men Messi er nu engang primus motor for vores ærkerival nr. 1. Derfor gør det mig intet, hvis holdet Barca - læs: Intet om personerne - får lidt modgang på samme måde, som vi havde sidste sæson.
Det er for mig helt ufatteligt, at du ikke kan adskille de to ting. Jeg synes personligt, at det er meget simpelt.
"Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv". Det er jeg nu lodret uenig i. Jeg skriver blot, hvordan jeg anskuer det. Og jeg er fuldstændig overbevist om, at der ikke sidder en eneste Real Madrid fan derude, som godt kan godte sig lidt over, at vores sværeste modstander har lidt modgang. Igen - intet personligt om Messi!
For dig er det vigtigt, at dit yndlingshold fremstår sympatisk og gentleman-agtigt. Fair nok. Det er det som også for mig. Jeg kan ikke se, hvordan min personlige holdning til Barcelonas skadessituation har noget som helst at gøre med, hvordan Real Madrid agerer på og udenfor banen. Forklar mig venligst, hvordan det hænger sammen? For nej - det gør det altså ikke.
Til dit sidste spørgsmål om mit indlæg er ment ligeså usympatisk, som det er skrevet. Det skriver du jo faktisk i dit eget indlæg, at det er. Så her formår du at gøre netop dét, som du lige har beskyldt mig for. At antage noget som fakta. Hvordan du læser mit indlæg er din egen sag - det er jeg dybest set ligeglad med.
Men vi kan da godt lige tage den en ekstra gang for Prins Knud: Jeg har intet imod personen Messi, og jeg ønsker intet dårligt for ham. Men jeg har absolut intet imod, at Barcelona svækkes fodboldmæssigt ved hans fravær.
Og lige til sidst. Hvis du kan provokeres af, at jeg intet har imod en skade til Barcelona, så skal du da være virkelig glad for ikke at befinde dig på fcbarcelona.dk, hvor de ting, der nævnes, er langt værre end det, du kommer til at læse herinde. Hvis der vitterligt ikke skal mere til at frastøde dig eller gøre dig oprevet, så vil jeg altså opmuntre dig til at finde andre interesser.
Mvh.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Neymar brænder også
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I Messis fravær har Neymar netop brændt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tobiasillas skrev: Det er vist ikke kun Messi der ikke kan scorer på straffe
Neymar brænder også
Du var lige en my hurtigere ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.
Mener du det der lige så usympatisk som det læses?
Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.
Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.
Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.
Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!
Ok jeg samler handsken op.
Du skriver simpelthen så overdramatisk og nedladende til andre på det her forum at det halve kunne være nok. Lad mig komme med eksempler herpå:
"Ulækkert, hellige pis, hahaha gider du da stoppe dig selv, latterlige". Pluk gerne selv flere ud fra 6 linjer lange indlæg
Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv. Lad mig også komme med eksempler herpå:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!"
Hvem er I? Er du sikker på at alle "i" har samme mening/holdning/tilgang til hvordan man skal agere i livet og har samme mening/holdning/tilgang til hvad der er vigtigt for dem, i det her tilfælde i forhold til deres fodboldhold? Da du med dit indlæg inkludere undertegnede i "i" vil jeg svare på egne vegne:
For mig er det vigtigt at det hold jeg holder med fremstår sympatisk. Det er vigtigt at der er en form for gentleman ageren fra dem. Det er også vigtigt at de spiller smukt fodbold angrebsivrig fodbold og har en filosofi/spillestil som jeg, rent subjektivt, er tilhænger af. Jeg ville eksempelvis have svært ved at være stolt over et hold der ændrede strategi og vandt ligaen og CHL ved at spille på 1-0 sejre og snyde sig til straffespark i halvdelen af dem. Jeg ville være flov, ville miste evnen til at identificere med mig holdet og finde et andet hold der passede bedre til mine kriterier. Det er akkurat det samme her (udover at jeg blæser din påstand op). Din påstand er at du vil være ligeglad med førnævnte, blot Real vinder. Det ville jeg ikke. Råb bare plastik fan.
Til sidst. Hvorfor skal jeg stoppe mig selv? Jeg stiler dig et spørgsmål om hvorvidt dit indlæg er ment ligeså usympatisk som det læses. Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk. Det er ønske andre, hvad enten vi taler enkeltpersoner eller hold, ulykke er bare enormt usympatisk.
Mvh.
Først og fremmest. Hvem er du til at sidde og kalde mig usympatisk, nedladende, overdramatisk, m.v.? Synes du selv, at du er bedre i den henseende? Jeg tager dit skriv til mig som et direkte angreb - på min person - og agerer ud fra dette. At du vælger at læse mit indlæg som usympatisk, kan da umuligt være min fejl. Intentionen det er skrevet i, og måden det læses på behøver ikke nødvendigvis at være den samme - og du tolker det tydeligvis forkert. "Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk". Det mener jeg nu sagtens, der kan være. Jeg ønsker absolut intet ondt for Messi, tværtimod synes jeg faktisk, at han er en af de mere sympatiske personer hos Barca. Derfor ønsker jeg intet ondt for manden/personen Messi. Men Messi er nu engang primus motor for vores ærkerival nr. 1. Derfor gør det mig intet, hvis holdet Barca - læs: Intet om personerne - får lidt modgang på samme måde, som vi havde sidste sæson.
Det er for mig helt ufatteligt, at du ikke kan adskille de to ting. Jeg synes personligt, at det er meget simpelt.
"Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv". Det er jeg nu lodret uenig i. Jeg skriver blot, hvordan jeg anskuer det. Og jeg er fuldstændig overbevist om, at der ikke sidder en eneste Real Madrid fan derude, som godt kan godte sig lidt over, at vores sværeste modstander har lidt modgang. Igen - intet personligt om Messi!
For dig er det vigtigt, at dit yndlingshold fremstår sympatisk og gentleman-agtigt. Fair nok. Det er det som også for mig. Jeg kan ikke se, hvordan min personlige holdning til Barcelonas skadessituation har noget som helst at gøre med, hvordan Real Madrid agerer på og udenfor banen. Forklar mig venligst, hvordan det hænger sammen? For nej - det gør det altså ikke.
Til dit sidste spørgsmål om mit indlæg er ment ligeså usympatisk, som det er skrevet. Det skriver du jo faktisk i dit eget indlæg, at det er. Så her formår du at gøre netop dét, som du lige har beskyldt mig for. At antage noget som fakta. Hvordan du læser mit indlæg er din egen sag - det er jeg dybest set ligeglad med.
Men vi kan da godt lige tage den en ekstra gang for Prins Knud: Jeg har intet imod personen Messi, og jeg ønsker intet dårligt for ham. Men jeg har absolut intet imod, at Barcelona svækkes fodboldmæssigt ved hans fravær.
Og lige til sidst. Hvis du kan provokeres af, at jeg intet har imod en skade til Barcelona, så skal du da være virkelig glad for ikke at befinde dig på fcbarcelona.dk, hvor de ting, der nævnes, er langt værre end det, du kommer til at læse herinde. Hvis der vitterligt ikke skal mere til at frastøde dig eller gøre dig oprevet, så vil jeg altså opmuntre dig til at finde andre interesser.
Mvh.
Fordi andre gør det, behøver du ikke synke ned på niveau - for så befinder du dig det forkerte sted.
... last chance Pelle ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Barcelona har i øjeblikket intet problem med at slå Las Palmas på Camp Nou uden skadede Messi. Det står 2-0 på nuværende tidspunkt og Barcelona fortsætter med at brænde straffe.
Nyhed: Barcelona opgiver ikke at få indskrevet en spiller for tidligt selvom FIFA modsiger dem. FIFA har nemlig ikke givet et konkret svar på deres anmodning om at få indskrevet Turan. Barcelona har taget sagen et skridt videre, fordi de mener, at de har overstået deres straf, som i øvrigt var uretfærdig.
Edit: Fire indlæg på ét minut :) Jeg kom lidt for sent med straffe-updaten ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis du nu vil læse hele mit indlæg, så er jeg sikker på, du vil tage det lidt til dig.
/Off
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.
Mener du det der lige så usympatisk som det læses?
Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.
Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.
Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.
Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!
Ok jeg samler handsken op.
Du skriver simpelthen så overdramatisk og nedladende til andre på det her forum at det halve kunne være nok. Lad mig komme med eksempler herpå:
"Ulækkert, hellige pis, hahaha gider du da stoppe dig selv, latterlige". Pluk gerne selv flere ud fra 6 linjer lange indlæg
Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv. Lad mig også komme med eksempler herpå:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!"
Hvem er I? Er du sikker på at alle "i" har samme mening/holdning/tilgang til hvordan man skal agere i livet og har samme mening/holdning/tilgang til hvad der er vigtigt for dem, i det her tilfælde i forhold til deres fodboldhold? Da du med dit indlæg inkludere undertegnede i "i" vil jeg svare på egne vegne:
For mig er det vigtigt at det hold jeg holder med fremstår sympatisk. Det er vigtigt at der er en form for gentleman ageren fra dem. Det er også vigtigt at de spiller smukt fodbold angrebsivrig fodbold og har en filosofi/spillestil som jeg, rent subjektivt, er tilhænger af. Jeg ville eksempelvis have svært ved at være stolt over et hold der ændrede strategi og vandt ligaen og CHL ved at spille på 1-0 sejre og snyde sig til straffespark i halvdelen af dem. Jeg ville være flov, ville miste evnen til at identificere med mig holdet og finde et andet hold der passede bedre til mine kriterier. Det er akkurat det samme her (udover at jeg blæser din påstand op). Din påstand er at du vil være ligeglad med førnævnte, blot Real vinder. Det ville jeg ikke. Råb bare plastik fan.
Til sidst. Hvorfor skal jeg stoppe mig selv? Jeg stiler dig et spørgsmål om hvorvidt dit indlæg er ment ligeså usympatisk som det læses. Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk. Det er ønske andre, hvad enten vi taler enkeltpersoner eller hold, ulykke er bare enormt usympatisk.
Mvh.
Først og fremmest. Hvem er du til at sidde og kalde mig usympatisk, nedladende, overdramatisk, m.v.?
Not sure if serious?
Synes du selv, at du er bedre i den henseende? Jeg tager dit skriv til mig som et direkte angreb - på min person - og agerer ud fra dette.
Tjaeh, så er du jo i det mindste konsekvent i den dramatiske skrivesdtil.
At du vælger at læse mit indlæg som usympatisk, kan da umuligt være min fejl.
Not sure if serious again?
Intentionen det er skrevet i, og måden det læses på behøver ikke nødvendigvis at være den samme - og du tolker det tydeligvis forkert. "Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk". Det mener jeg nu sagtens, der kan være. Jeg ønsker absolut intet ondt for Messi, tværtimod synes jeg faktisk, at han er en af de mere sympatiske personer hos Barca. Derfor ønsker jeg intet ondt for manden/personen Messi. Men Messi er nu engang primus motor for vores ærkerival nr. 1. Derfor gør det mig intet, hvis holdet Barca - læs: Intet om personerne - får lidt modgang på samme måde, som vi havde sidste sæson.
Det er for mig helt ufatteligt, at du ikke kan adskille de to ting. Jeg synes personligt, at det er meget simpelt.
"Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv". Det er jeg nu lodret uenig i. Jeg skriver blot, hvordan jeg anskuer det. Og jeg er fuldstændig overbevist om, at der ikke sidder en eneste Real Madrid fan derude, som godt kan godte sig lidt over, at vores sværeste modstander har lidt modgang. Igen - intet personligt om Messi!
Det er korrekt at du skriver hvordan DU anskuer det, indtil det øjeblik hvor du skriver følgende:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!" - Her skriver du netop ikke hvad du tænker men hvad andre tænker.. "
For dig er det vigtigt, at dit yndlingshold fremstår sympatisk og gentleman-agtigt. Fair nok. Det er det som også for mig. Jeg kan ikke se, hvordan min personlige holdning til Barcelonas skadessituation har noget som helst at gøre med, hvordan Real Madrid agerer på og udenfor banen. Forklar mig venligst, hvordan det hænger sammen? For nej - det gør det altså ikke.
Jeg mener at fanklubben og fankulturen er en stor del af et fodboldhold. Det mener du ikke. Fair nok. Let's agree to disagree.
Til dit sidste spørgsmål om mit indlæg er ment ligeså usympatisk, som det er skrevet. Det skriver du jo faktisk i dit eget indlæg, at det er. Så her formår du at gøre netop dét, som du lige har beskyldt mig for. At antage noget som fakta. Hvordan du læser mit indlæg er din egen sag - det er jeg dybest set ligeglad med.
Men vi kan da godt lige tage den en ekstra gang for Prins Knud: Jeg har intet imod personen Messi, og jeg ønsker intet dårligt for ham. Men jeg har absolut intet imod, at Barcelona svækkes fodboldmæssigt ved hans fravær.
Så prøver vi igen. Der er ingen tvivl om at det -som-det-står-skrevet- er vanvittigt usympatisk. Det jeg spurgte dig til var om betydningen- ALTSÅ - det du mente nu også var det der stod skrevet.
Og lige til sidst. Hvis du kan provokeres af, at jeg intet har imod en skade til Barcelona, så skal du da være virkelig glad for ikke at befinde dig på fcbarcelona.dk, hvor de ting, der nævnes, er langt værre end det, du kommer til at læse herinde. Hvis der vitterligt ikke skal mere til at frastøde dig eller gøre dig oprevet, så vil jeg altså opmuntre dig til at finde andre interesser.
Jeg syntes det er skidt skrevet. At jeg er oprevet kan jeg ikke følge. Jeg syntes personligt det er enormt dårligt stil -det-du-skrev- , det gør jeg opmærksom på hvorefter du kører Pelle Classic. At du så mener at jeg ikke bør være en del af dit forum længere er jeg ærgerlig over. Lad os alle være enige om alt fremover. Fedt DEBAT-forum…
Mvh.
EDIT: Hey Pelle. Har svaret med fed i teksten. Troede det ville være mere overskueligt men det er det ikke.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Pelle skrev: Barca foran. Las Palmas er jo et uduelig hold. Jeg er spændt på Messis skade, det er på tide Barca render ind i nogle af de samme udfordringer, som ødelagde vores sæson.
Mener du det der lige så usympatisk som det læses?
Real madrid vinder ligaen i år hvis de spiller bedre end Barcelona. Det burde ikke være nødvendigt for at vinde at ønske andre hold skader. At Real havde mange skader sidste år i forhold til Barca havde nok mere med Ancelottis manglende rotationspolitik mod Enriques.
Jeg tror mere på Real i år end Barca. Syntes også Real har spillet langt mere attraktivt i år indtil videre end Barca.
Hahaha gider du da stoppe dig selv et øjeblik?! Jeg skriver da intet ondt om Messi. Jeg konkluderer blot, at sidste sæson var Real Madrid ramt utrolig meget af skader, hvorfor sæsonen blev en stor fiasko. Naturligvis var Ancelotti medskyldig, men der var flere skader til nøglespillere, som intet havde med overbelastning at gøre.
Og så stop da venligst med det hellige pis. Jeg ønsker intet ondt for Messi, men jeg har absolut intet imod, at vores ærkerival svækkes pga. en skade til ham. Hvor er det da ulækkert at læse de latterlige kommentarer fra alle jer, som forsøger at fremstå lidt for hellige. I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!
Ok jeg samler handsken op.
Du skriver simpelthen så overdramatisk og nedladende til andre på det her forum at det halve kunne være nok. Lad mig komme med eksempler herpå:
"Ulækkert, hellige pis, hahaha gider du da stoppe dig selv, latterlige". Pluk gerne selv flere ud fra 6 linjer lange indlæg
Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv. Lad mig også komme med eksempler herpå:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!"
Hvem er I? Er du sikker på at alle "i" har samme mening/holdning/tilgang til hvordan man skal agere i livet og har samme mening/holdning/tilgang til hvad der er vigtigt for dem, i det her tilfælde i forhold til deres fodboldhold? Da du med dit indlæg inkludere undertegnede i "i" vil jeg svare på egne vegne:
For mig er det vigtigt at det hold jeg holder med fremstår sympatisk. Det er vigtigt at der er en form for gentleman ageren fra dem. Det er også vigtigt at de spiller smukt fodbold angrebsivrig fodbold og har en filosofi/spillestil som jeg, rent subjektivt, er tilhænger af. Jeg ville eksempelvis have svært ved at være stolt over et hold der ændrede strategi og vandt ligaen og CHL ved at spille på 1-0 sejre og snyde sig til straffespark i halvdelen af dem. Jeg ville være flov, ville miste evnen til at identificere med mig holdet og finde et andet hold der passede bedre til mine kriterier. Det er akkurat det samme her (udover at jeg blæser din påstand op). Din påstand er at du vil være ligeglad med førnævnte, blot Real vinder. Det ville jeg ikke. Råb bare plastik fan.
Til sidst. Hvorfor skal jeg stoppe mig selv? Jeg stiler dig et spørgsmål om hvorvidt dit indlæg er ment ligeså usympatisk som det læses. Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk. Det er ønske andre, hvad enten vi taler enkeltpersoner eller hold, ulykke er bare enormt usympatisk.
Mvh.
Først og fremmest. Hvem er du til at sidde og kalde mig usympatisk, nedladende, overdramatisk, m.v.?
Not sure if serious?
Synes du selv, at du er bedre i den henseende? Jeg tager dit skriv til mig som et direkte angreb - på min person - og agerer ud fra dette.
Tjaeh, så er du jo i det mindste konsekvent i den dramatiske skrivesdtil.
At du vælger at læse mit indlæg som usympatisk, kan da umuligt være min fejl.
Not sure if serious again?
Intentionen det er skrevet i, og måden det læses på behøver ikke nødvendigvis at være den samme - og du tolker det tydeligvis forkert. "Der kan ikke være tvivl om at dit indlæg er enormt usympatisk". Det mener jeg nu sagtens, der kan være. Jeg ønsker absolut intet ondt for Messi, tværtimod synes jeg faktisk, at han er en af de mere sympatiske personer hos Barca. Derfor ønsker jeg intet ondt for manden/personen Messi. Men Messi er nu engang primus motor for vores ærkerival nr. 1. Derfor gør det mig intet, hvis holdet Barca - læs: Intet om personerne - får lidt modgang på samme måde, som vi havde sidste sæson.
Det er for mig helt ufatteligt, at du ikke kan adskille de to ting. Jeg synes personligt, at det er meget simpelt.
"Dine udtalelser bygger ofte på en antagelse om at alle anskuer fodbold/verdenen på samme måde som dig selv". Det er jeg nu lodret uenig i. Jeg skriver blot, hvordan jeg anskuer det. Og jeg er fuldstændig overbevist om, at der ikke sidder en eneste Real Madrid fan derude, som godt kan godte sig lidt over, at vores sværeste modstander har lidt modgang. Igen - intet personligt om Messi!
Det er korrekt at du skriver hvordan DU anskuer det, indtil det øjeblik hvor du skriver følgende:
"I glæder jer jo inderst inde over det. Det er ingen skam. Fodbold er en konkurrence, og for mig handler det om, at Real Madrid skal vinde!" - Her skriver du netop ikke hvad du tænker men hvad andre tænker.. "
For dig er det vigtigt, at dit yndlingshold fremstår sympatisk og gentleman-agtigt. Fair nok. Det er det som også for mig. Jeg kan ikke se, hvordan min personlige holdning til Barcelonas skadessituation har noget som helst at gøre med, hvordan Real Madrid agerer på og udenfor banen. Forklar mig venligst, hvordan det hænger sammen? For nej - det gør det altså ikke.
Jeg mener at fanklubben og fankulturen er en stor del af et fodboldhold. Det mener du ikke. Fair nok. Let's agree to disagree.
Til dit sidste spørgsmål om mit indlæg er ment ligeså usympatisk, som det er skrevet. Det skriver du jo faktisk i dit eget indlæg, at det er. Så her formår du at gøre netop dét, som du lige har beskyldt mig for. At antage noget som fakta. Hvordan du læser mit indlæg er din egen sag - det er jeg dybest set ligeglad med.
Men vi kan da godt lige tage den en ekstra gang for Prins Knud: Jeg har intet imod personen Messi, og jeg ønsker intet dårligt for ham. Men jeg har absolut intet imod, at Barcelona svækkes fodboldmæssigt ved hans fravær.
Så prøver vi igen. Der er ingen tvivl om at det -som-det-står-skrevet- er vanvittigt usympatisk. Det jeg spurgte dig til var om betydningen- ALTSÅ - det du mente nu også var det der stod skrevet.
Og lige til sidst. Hvis du kan provokeres af, at jeg intet har imod en skade til Barcelona, så skal du da være virkelig glad for ikke at befinde dig på fcbarcelona.dk, hvor de ting, der nævnes, er langt værre end det, du kommer til at læse herinde. Hvis der vitterligt ikke skal mere til at frastøde dig eller gøre dig oprevet, så vil jeg altså opmuntre dig til at finde andre interesser.
Jeg syntes det er skidt skrevet. At jeg er oprevet kan jeg ikke følge. Jeg syntes personligt det er enormt dårligt stil -det-du-skrev- , det gør jeg opmærksom på hvorefter du kører Pelle Classic. At du så mener at jeg ikke bør være en del af dit forum længere er jeg ærgerlig over. Lad os alle være enige om alt fremover. Fedt DEBAT-forum…
Mvh.
Hvilken saglig tilbagemelding at komme med. Men ja, lad os være enige om at være uenige.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
