Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #589 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Inspektøren skrev:

Magen til en egoist og narcissist skal man længe lede efter. Ferguson og Rooney har også været ud og sige, at han konstant glor sig på selv i spejlet som en eller anden Patrick Bateman. Folk der har læst The American Psycho, ved godt, hvem jeg snakker om.


Men hvorfor er det negativt? Er det ikke kun usikre mennesker som mener det er negativt?

Hvis man ikke elsker sig selv, så kan man ikke forvente andre skal kunne elske en. Selvværd og selvtillid er noget som bliver pillet fra os som små, så de få der overlever vil altid være udskældt. Jeg er selv rigtig egoistisk og narcissistisk, men jeg er det på et plan, hvor jeg ved hvad der er rigtig og forkert. Det er simpelthen så forkert, at vinkle de 2 ting til noget negativt. Alt hvad du skriver om holdspil kan jeg kun være enig med dig i, men at gå efter manden på den måde må vel skyldes din egen usikkerhed?
Jeg er da slet ikke i tvivl om, at Ronaldo har et kæmpe ego, og nok også et så stort ego, at han desværre bliver forblændet af det til tider. De samme historier kørte jo dengang, hvor Marcelo udtalte Messi var den bedste. Det kommer nok af noget svigt af en art, men hvis du derimod vinklede den mod det, så ville jeg være enig. Det andet er bare patetisk synes jeg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #590 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Den havde jeg ikke set komme;

"Josep Bartomeu (Barcelonas præsident red.) ringede og ville have mig som træner for FC Barcelona, men jeg afviste pga. min kærlighed og respekt for Real Madrid". - Carlo Ancelotti

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #591 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: Den havde jeg ikke set komme;

"Josep Bartomeu (Barcelonas præsident red.) ringede og ville have mig som træner for FC Barcelona, men jeg afviste pga. min kærlighed og respekt for Real Madrid". - Carlo Ancelotti


Hvor får du egentlig de citater fra, som du referere til? :) Er du igang med at læse en eller anden bog om Real Madrid CF skrevet af en forfatter med en stor forkærlighed for fodbold?


Den med Higuaín; www.sport-english.com/en/news/liga-bbva/...iano-ronaldo-4542305
Den med Carlo poppede op på min FB newsfeed, Real Madrid Support DK som havde skrevet det.

For at svare på dit sidste spørgmål så nej, jeg er igang med at spise, hvad laver du? (-:


Det var godt nok sen aftensmad:D Haha
Real Madrid Support DK er ikke noget værd, de smider om sig med citater, uden kilder på. Det er det værste i verden. Jeg følger dem dog selv....

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #592 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
At folk herinde skal sidde og fremprovokere bandlysninger, er mig en kæmpe gåde, at en af administratorerne så er enig i dette, gør det ikke bedre!

Inspektøren, Ronaldo er heller ikke min kop the, og jeg sidder allerede og glæder(!) mig til den dag han bliver solgt, forhåbentligt til næste sæson, men selv jeg bliver træt af at du synger den samme sang igen og igen. (Græder til Fifa Ballon d'or, kigger sig selv i spejlet(who cares?), La Décima jubel osv.)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #593 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
... videre ...

Vi kan jo sådan set godt debattere - hvem tabte mest i går, Real Madrid eller Barcelonas offensiv?

Jeg er ærlig talt i tvivl.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #594 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Real Madrids offensiv skabte et hav af chancer og var - sjældent set - uskarpe? Barcelona skabte næsten intet og ligner en skygge af sig selv.

Deres skadesliste hjælper dem heller ikke da den næsten er lige 'uheldig' som vores.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #595 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: @Dios, man må elske sig selv så meget som man har lyst til. Problemet opstår i, når det bliver en psykisk besættelse af la Patrick Bateman, hvor man konstant har brug for anderkendelse og opmærksomhed fra omverden og det er lidt der, at CR7 bevæger ud med hans noget ekstraordinære narcissistiske adfærd, hvor det er personlig hæder og rekorder der prioriteres over kollektiv succes.


Synes du ikke, at det måske er en smule ekstremt at sammenligne Cristiano med Patrick Bateman? Nu har jeg aldrig været i Cristianos skab og ved dermed ikke hvor mange skeletter der befinder sig deri, men tvivler dog på, at det ville kunne måle sig med en psykopatisk massermorder, nekrofil, sadist (m.m) hvis virkelighedssans og empatiske evner er mere eller mindre ikke-eksisterende. Du har i øvrigt læst bogen helt forkert. PBs største problem er ikke anerkendelse og opmærksomhed, men nærmere at han i et ekstremt materialistisk og egocentreret miljø, følelsesmæssigt er blevet totalt afskåret fra omverdenen. Tomrummet som manglende empati, medfølelse og kærlighed har efterladt, er blevet erstattet af en ekstrem og intens følelse af had. Hans behov for at være bedre end alle andre udspringer af hadet til alle andre. Hans hang til mord af sadistisk karakter udspringer af manglende følelsesmæssig kontakt med en omverden, som i hans tilfælde, udelukkende leves på overfladen... Hans metoder skal tolkes som et desperat forsøg på at komme i kontakt med en eller anden form for følelsesmæssig reaktion, fra ham selv, men i takt med at denne bare bliver ved med at udeblive, så stiger metodernes ekstremer og til slut afvikles realitetssansen så fuldstændigt.

Jeg vil gerne gå så langt som at betenge Cristiano som en narcissist; psykopat synes jeg dog er at stramme den en tand for meget. Cristiano er narcissistisk på et plan hvor han stadig godt ved hvad der er rigtigt og forkert - med andre ord er han altså ikke farlig for sine omgivelser. Der er ikke noget som helst der tyder på, at han mangler empatiske evner - tværdimod er der en masse som tyder på det modsatte. Der er heller ikke noget der tyder på, at Irina Shayks smukke hovede rent faktisk er afhugget og ligger gemt i Cristianos fryser. Så stop nu med den heksejagt, Cristianos karakter er ikke medvirkende til at tage noget fra verden, tværdimod er den med til at berige den. Det er nemlig hvad verdens bedste fodboldspillere gør.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #596 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Kære FranciscoIsco;

Du skal nok ikke holde dit vejr i bestræbelserne på et svar.

Inspektøren er ikke længere i blandt os ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #597 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Kære FranciscoIsco;

Du skal nok ikke holde dit vejr i bestræbelserne på et svar.

Inspektøren er ikke længere i blandt os ...


...Og dermed stoppede heksejagten altså, tak for det ;)

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #598 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: ... videre ...

Vi kan jo sådan set godt debattere - hvem tabte mest i går, Real Madrid eller Barcelonas offensiv?

Jeg er ærlig talt i tvivl.


31 skudforsøg, 9 på mål, 22 chancer kreeret i åbent spil, 87% succesfulde afleveringer på den offensive tredjedel af banen, 18 succesfulde indlæg

jeg synes man kan vende den både positivt og negativt; Det lader til, at selvom vi møder en parkeret bus, så kan vi stadig skabe et chanceorgie uden spillere som Bale og James - fedt mand!
På den anden side, så nytter det knap så meget, når der på én statistik alligevel står et klart og rungende 0!

Barca mister måske Messi, men som folk også har pointeret, så skal de som udgangspunkt nok få 3 point fra de fleste kampene frem til El Clasico alligevel - de har haft det sidste held og den smule effektivitet, der trods alt har givet dem vigtige sejre - noget som vi manglede i går.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding, Cristiano Ronaldo, FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #599 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: jeg synes man kan vende den både positivt og negativt; Det lader til, at selvom vi møder en parkeret bus, så kan vi stadig skabe et chanceorgie uden spillere som Bale og James - fedt mand!
På den anden side, så nytter det knap så meget, når der på én statistik alligevel står et klart og rungende 0!


Spørgesmålet er jo så i virkeligheden, om vores 0 på måltavlen ikke skulle have været erstattet af et 1-tal eller måske endda et 2-tal... I hvert fald fik Isco gyldigt bolden over stregen mindst én gang.

Alt i alt så jo, jeg vil mene at Barcas offensiv, isærdeleshed med tabet af Messi, tabte mest i går. Til gengæld er der nu - igen i fraværet af Messi - større mulighed for, at deres tredje straffesparksskytte får lov til at sparke næste gang der dømmes, hvilket kun kan være positivt for dem, når man tager deres to første skytter i betragtning ;)

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #600 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: ... videre ...

Vi kan jo sådan set godt debattere - hvem tabte mest i går, Real Madrid eller Barcelonas offensiv?

Jeg er ærlig talt i tvivl.

så længe ronaldo spillere for real så er det os der tabte mest

spøg til side
messis skade er slet ikke så slem for holdet, han få lov til at hvile sig, misser kampe der ikke er særlige vigtige, i liagen skal de nok samle de antal point som forventet måske mister de point i CH L men det er ikke vigigt når vi kommer ind i 2016

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum