Om Vores Rivaler IX

8 år 4 måneder siden #5353 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Der gik mesterskabet endegyldigt til katalonien

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5354 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
El pasillo 2018

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5355 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Nej det løgn

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5356 af Aouassar
Jeg gider ikke lave pasillo :D 2018 skal ikke være året hvor jeg vil mindes pasillo og højst sandsynligt et smerteligt nederlag tilfølge. At blive far bør være det klareste minde når jeg vil tænke tilbage på dette år :D

8 år 4 måneder siden #5357 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Jeg gider ikke lave pasillo :D 2018 skal ikke være året hvor jeg vil mindes pasillo og højst sandsynligt et smerteligt nederlag tilfølge. At blive far bør være det klareste minde når jeg vil tænke tilbage på dette år :D

Og det er det forhåbentlig også, selvom der bliver lavet Pasillo :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo

8 år 4 måneder siden #5358 af Kingkongkong
Besvaret af Kingkongkong på emne Om Vores Rivaler IX
www.theplayerstribune.com/en-us/articles...d-pique-a-long-story

En sjov artikel om hans gruppechat med Madrid spillerne, fra vores gode ven

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5359 af Aouassar
Åh pique man.... sådan en douche.. mærkeligt jeg ikke har hørt om denne såkaldte whatsapp gruppe de sidste 3 år? Hvor besynderligt?

8 år 4 måneder siden #5360 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Enig i at Pique er et mega-fjols og jeg under ham ret meget godt, men lige i denne her sammenhæng har jeg dog virkelig svært ved at se problemet?

Madrid hoverede sidste år, i år er det Barcelona - det er da kun fint, at de ikke hader hinanden. Det er ligesom politik - folk fra EL og Venstre kan sagtens spise frokost sammen og ses privat, det behøver bare ikke betyde, at de er enige i al ting.
Og særligt i situationen Barcelona/Madrid - så er det kun godt ift. det spanske landshold, som jeg tror flere af os, har en forkærlighed for.

Læg dertil at Barcelona Gud ske lov er klart i undertal hos 'La Roja' - det passer mig glimrende. #købeklub

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 4 måneder siden #5361 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Portugal var bagud 0-1 til Egypten indtil 93. minut, hvor Ronaldo først scorede til 1-1 og 3 minutter senere igen scorede til 2-1 til Portugal, som også blev resultatet ved slutfløjt. Han er nu oppe på 23 mål i 14 kampe i 2018 (1.64 pr kamp). Det var i øvrigt Ronaldos kamp nummer 900 i hans profesionelle karriere, ganske imponerende. I de 900 kampe har han scoret 647 mål (0.72 pr kamp) og lavet 227 assist – hvilket vil sige, at han har været direkte involveret i 874 mål (0.97 mål eller assist pr kamp) i 900 kampe.

Hans to mål i aften – 81 landsholdsmål – sender ham i øvrigt op på 3.pladsen over historiens mest scorende landsholdsspillere. Foran er legendariske Puskás, som den eneste europæer med 84 mål og iranske Ali Daei med 109 mål.

Ps. Jeg kunne ikke lige se om vi har en landsholds-tråd herinde :-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Real Madrid 7, Jonas, MadridistaPorVida, Fondo_Sur

8 år 4 måneder siden #5362 af Real Madrid
Rodrigo ville i øvrigt også være et spændende supplement til offensiven næste sæson. Alsidig spiller, som virkelig har spillet en flot sæson.

8 år 4 måneder siden #5363 af Kingkongkong
Besvaret af Kingkongkong på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Portugal var bagud 0-1 til Egypten indtil 93. minut, hvor Ronaldo først scorede til 1-1 og 3 minutter senere igen scorede til 2-1 til Portugal, som også blev resultatet ved slutfløjt. Han er nu oppe på 23 mål i 14 kampe i 2018 (1.64 pr kamp). Det var i øvrigt Ronaldos kamp nummer 900 i hans profesionelle karriere, ganske imponerende. I de 900 kampe har han scoret 647 mål (0.72 pr kamp) og lavet 227 assist – hvilket vil sige, at han har været direkte involveret i 874 mål
(0.97 mål eller assist pr kamp) i 900 kampe.
Hans to mål i aften – 81 landsholdsmål – sender ham i øvrigt op på 3.pladsen over historiens mest scorende landsholdsspillere. Foran er legendariske Puskás, som den eneste europæer med 84 mål og iranske Ali Daei med 109 mål.

Man har da aldrig regnet træningskampe med i statistikker?
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Kingkongkong. Begrundelse: Fejl
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 4 måneder siden #5364 af Real Madrid

Kingkongkong skrev:

Real Madrid skrev: Portugal var bagud 0-1 til Egypten indtil 93. minut, hvor Ronaldo først scorede til 1-1 og 3 minutter senere igen scorede til 2-1 til Portugal, som også blev resultatet ved slutfløjt. Han er nu oppe på 23 mål i 14 kampe i 2018 (1.64 pr kamp). Det var i øvrigt Ronaldos kamp nummer 900 i hans profesionelle karriere, ganske imponerende. I de 900 kampe har han scoret 647 mål (0.72 pr kamp) og lavet 227 assist – hvilket vil sige, at han har været direkte involveret i 874 mål
(0.97 mål eller assist pr kamp) i 900 kampe.

Man har da aldrig regnet træningskampe med i statistikker?

Der tager du fejl :-) venskabs/træningskampe på landsholdet tæller stadig som officielle, hvorimod træningskampe på klubplan ikke gør. Eksempelvis inkluderede Kanes 56 mål i 2017 – som var flest af alle – også mål fra venskabskampe for England. FIFA's verdensrangliste inkluderer også venskabskampe, omend de ikke er vægtet ligeså højt, som slutrundekampe.

Venskabskampe bliver i øvrigt til UEFA Nations League fra efteråret 2018, hvor én EM-billet (2020) er på højkant. Venskabskampe på landsholdet bliver arrangeret af de forskellige fodboldforbund (FIFA, UEFA m.fl), hvilket gør dem officielle.

Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Leveret af Kunena Forum