Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Aouassar
- Gæst
-
- Aouassar
- Gæst
-
Aouassar skrev: Jeg gider ikke lave pasillo :D 2018 skal ikke være året hvor jeg vil mindes pasillo og højst sandsynligt et smerteligt nederlag tilfølge. At blive far bør være det klareste minde når jeg vil tænke tilbage på dette år :D
Og det er det forhåbentlig også, selvom der bliver lavet Pasillo :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kingkongkong
- Junior bruger
-
En sjov artikel om hans gruppechat med Madrid spillerne, fra vores gode ven
- Aouassar
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Madrid hoverede sidste år, i år er det Barcelona - det er da kun fint, at de ikke hader hinanden. Det er ligesom politik - folk fra EL og Venstre kan sagtens spise frokost sammen og ses privat, det behøver bare ikke betyde, at de er enige i al ting.
Og særligt i situationen Barcelona/Madrid - så er det kun godt ift. det spanske landshold, som jeg tror flere af os, har en forkærlighed for.
Læg dertil at Barcelona Gud ske lov er klart i undertal hos 'La Roja' - det passer mig glimrende. #købeklub
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hans to mål i aften – 81 landsholdsmål – sender ham i øvrigt op på 3.pladsen over historiens mest scorende landsholdsspillere. Foran er legendariske Puskás, som den eneste europæer med 84 mål og iranske Ali Daei med 109 mål.
Ps. Jeg kunne ikke lige se om vi har en landsholds-tråd herinde :-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- Kingkongkong
- Junior bruger
-
Real Madrid skrev: Portugal var bagud 0-1 til Egypten indtil 93. minut, hvor Ronaldo først scorede til 1-1 og 3 minutter senere igen scorede til 2-1 til Portugal, som også blev resultatet ved slutfløjt. Han er nu oppe på 23 mål i 14 kampe i 2018 (1.64 pr kamp). Det var i øvrigt Ronaldos kamp nummer 900 i hans profesionelle karriere, ganske imponerende. I de 900 kampe har han scoret 647 mål (0.72 pr kamp) og lavet 227 assist – hvilket vil sige, at han har været direkte involveret i 874 mål
(0.97 mål eller assist pr kamp) i 900 kampe.
Hans to mål i aften – 81 landsholdsmål – sender ham i øvrigt op på 3.pladsen over historiens mest scorende landsholdsspillere. Foran er legendariske Puskás, som den eneste europæer med 84 mål og iranske Ali Daei med 109 mål.
Man har da aldrig regnet træningskampe med i statistikker?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kingkongkong skrev:
Real Madrid skrev: Portugal var bagud 0-1 til Egypten indtil 93. minut, hvor Ronaldo først scorede til 1-1 og 3 minutter senere igen scorede til 2-1 til Portugal, som også blev resultatet ved slutfløjt. Han er nu oppe på 23 mål i 14 kampe i 2018 (1.64 pr kamp). Det var i øvrigt Ronaldos kamp nummer 900 i hans profesionelle karriere, ganske imponerende. I de 900 kampe har han scoret 647 mål (0.72 pr kamp) og lavet 227 assist – hvilket vil sige, at han har været direkte involveret i 874 mål
(0.97 mål eller assist pr kamp) i 900 kampe.
Man har da aldrig regnet træningskampe med i statistikker?
Der tager du fejl :-) venskabs/træningskampe på landsholdet tæller stadig som officielle, hvorimod træningskampe på klubplan ikke gør. Eksempelvis inkluderede Kanes 56 mål i 2017 – som var flest af alle – også mål fra venskabskampe for England. FIFA's verdensrangliste inkluderer også venskabskampe, omend de ikke er vægtet ligeså højt, som slutrundekampe.
Venskabskampe bliver i øvrigt til UEFA Nations League fra efteråret 2018, hvor én EM-billet (2020) er på højkant. Venskabskampe på landsholdet bliver arrangeret af de forskellige fodboldforbund (FIFA, UEFA m.fl), hvilket gør dem officielle.