Om Vores Rivaler IX
- Aouassar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.
City er et dårlig hold, Liverpool er et dårlig hold, Real Madrid er et dårlig hold – du er sikker på, at du har valgt den rette sport at følge ikk? ;-)
Af nysgerrighed er det så kun Barca og Bayern du ser som gode fodboldhold eller hvad? er der overhovedet nogle hold, der "tilfredsstiller" dig Steen? :-D
Nu propper du ord i munden på mig. Jeg har aldrig sagt nogle af de hold er dårlige. De er bare ikke på samme niveau som RM, Bayern og Barca. Jeg har tidligere kritiseret City for netop ikke at kunne kontrollere de store kampe, og gæt hvad der sker i dag. Ligesom jeg var den eneste herinde som spottede mange af PSGs svage sider mens de vandt mod alt og alle, og jeg var 100% sikker på at Real Madrid ville vinde. Jeg blev kaldt skør, men vi alle så hvad der skete. Så jo, når jeg er så dygtig til at forudse udfaldet så tror jeg netop jeg følger den rette sport ;)
Haha fair nok så – den credit cadeau og credit skal du da have ;-)
Ville nu stadig ønske, at du i ny og næ ikke ville tage det så forgivet, når Real slår Juventus 0-3 ude. Det er der ingen andre hold der gør eller kan.
Ps. der er jo også en hårfin grænse om at være skør/gal eller geni haha!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Gerne. Men så skal de dælme til at stramme sig anDarioGomez skrev:
Real Madrid skrev: Semifinalerne:
1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool
Finalen: Real v Liverpool
;-)
Roma vs Liverpool mener du vel?
Kimbo skrev:
1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool
;-)
Kommer vist ikke til at ske. Men semifinalen må blive endestationen for Barca - det må det sgu!
Det gjorde jeg skam heller ikke. Jeg beskrev hvorfor det på papiret er et vanvittig flot resultat. Men indsatsen var ikke god nok, hvis vi ser bort fra resultatet. Og hvis du ikke er enig i dette, så vil jeg anbefale dig at se kampen om igen. Jeg har beskrevet hvorfor, og Dios har også beskrevet det i en kommentar under bedømmelsen.
Aouassar skrev: Hahahaah hvor er det typisk med Barca :D
Ha, Mr. Own goal er nummer to på Barcelonas topscorerliste i CL denne sæson. Kun et mål efter Messi.
Medmindre de møder LiverpoolSeQueda skrev:
Kimbo skrev:
1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool
;-)
Kommer vist ikke til at ske. Men semifinalen må blive endestationen for Barca - det må det sgu!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kratmus skrev: Vi møder sandsynligvis Bayern i næste runde, og så møder vinderen Barca i finalen ;)
Jeg har ikke nerver til El Clásico i finalen...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kratmus skrev: Vi møder sandsynligvis Bayern i næste runde, og så møder vinderen Barca i finalen ;)
Det kunne passende være Barca, der mødte modstand næste runde :/ På den anden side; Bayern og Liverpool slår vi over to kampe, så der er måske ikke så meget at frygte. Jeg mener også, at man bør være stærkere end Barca, men det er som om, at når man møder dem i en El Clasico, så lider man mentalt og bukker under...
En El Clasico-finale ville dog være helt vanvittig. Det ville være helt umuligt at sætte sig ned og se den...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Det bliver Real Madrid - Liverpool og Bayern - Barca i semifinalen. UEFA vil have en EL Clasico finale, og Real og Bayern har stødt på hinanden alt for mange gange.
Spøjst nok har der aldrig været en El Clásico finale i CL.