Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Tænkte det samme... han har altid været et kæmpe relativt ungt talent i mine øjne, så jeg blev helt forfærdet, da jeg fandt ud af, at manden er 28... om jeg begriber, at han ikke har søgt væk noget før... altså, han har vundet det, der må forventes at kunne vindes med Chelsea, bliver nu nr 5 i PL og er måske ved at smide chancen væk for et skifte til de helt store klubber, fordi alternativerne begynder at blive bedre...Steen skrev: Hazard har skræmt mig væk. Forfærdelig i dag, og ligeså ringe i mange andre topkampe. Han fylder 28 til januar ... Jeg er nu i tvivl om, hvor smart det ville være at smide så mange penge efter ham.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det er virkeligt stærkt gået af Betis, hatten af.Zyconith skrev: Med aftenens sejr overhalet Betis nu Sevilla. Uha!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool
Finalen: Real v Liverpool
;-)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Fryd for Pep :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid skrev: Semifinalerne:
1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool
Finalen: Real v Liverpool
;-)
Roma vs Liverpool mener du vel?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.
City er et dårlig hold, Liverpool er et dårlig hold, Real Madrid er et dårlig hold – du er sikker på, at du har valgt den rette sport at følge ikk? ;-)
Af nysgerrighed er det så kun Barca og Bayern du ser som gode fodboldhold eller hvad? er der overhovedet nogle hold, der "tilfredsstiller" dig Steen? :-D
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.
City er et dårlig hold, Liverpool er et dårlig hold, Real Madrid er et dårlig hold – du er sikker på, at du har valgt den rette sport at følge ikk? ;-)
Af nysgerrighed er det så kun Barca og Bayern du ser som gode fodboldhold eller hvad? er der overhovedet nogle hold, der "tilfredsstiller" dig Steen? :-D
Nu propper du ord i munden på mig. Jeg har aldrig sagt nogle af de hold er dårlige. De er bare ikke på samme niveau som RM, Bayern og Barca. Jeg har tidligere kritiseret City for netop ikke at kunne kontrollere de store kampe, og gæt hvad der sker i dag. Ligesom jeg var den eneste herinde som spottede mange af PSGs svage sider mens de vandt mod alt og alle, og jeg var 100% sikker på at Real Madrid ville vinde. Jeg blev kaldt skør, men vi alle så hvad der skete. Så jo, når jeg er så dygtig til at forudse udfaldet så tror jeg netop jeg følger den rette sport ;)