Om Vores Rivaler IX

8 år 2 måneder siden #5377 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Hazard har skræmt mig væk. Forfærdelig i dag, og ligeså ringe i mange andre topkampe. Han fylder 28 til januar ... Jeg er nu i tvivl om, hvor smart det ville være at smide så mange penge efter ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #5378 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Hazard har skræmt mig væk. Forfærdelig i dag, og ligeså ringe i mange andre topkampe. Han fylder 28 til januar ... Jeg er nu i tvivl om, hvor smart det ville være at smide så mange penge efter ham.

Tænkte det samme... han har altid været et kæmpe relativt ungt talent i mine øjne, så jeg blev helt forfærdet, da jeg fandt ud af, at manden er 28... om jeg begriber, at han ikke har søgt væk noget før... altså, han har vundet det, der må forventes at kunne vindes med Chelsea, bliver nu nr 5 i PL og er måske ved at smide chancen væk for et skifte til de helt store klubber, fordi alternativerne begynder at blive bedre...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 2 måneder siden #5379 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Med aftenens sejr overhalet Betis nu Sevilla. Uha!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 2 måneder siden #5380 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Med aftenens sejr overhalet Betis nu Sevilla. Uha!

Det er virkeligt stærkt gået af Betis, hatten af.

8 år 2 måneder siden #5381 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Han går lidt under radaren, men Fran Sol – tidligere Real Madrid talent – er topscorer i den hollandske i år (15 mål so far). Flere Bundesliga-klubber heriblandt VfB Stuttgart meldes interesseret i ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 2 måneder siden #5382 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Icardi vælger simpelthen at sparke forbi mål 2 gange på frit mål i det lille felt hahah :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 2 måneder siden #5383 af Real Madrid
Semifinalerne:

1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool

Finalen: Real v Liverpool

;-)

8 år 2 måneder siden #5384 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Umuligt at vinde CHL når man har Otamendi til at forsvare!

Fryd for Pep :-)

8 år 2 måneder siden #5385 af Steen
Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.

8 år 2 måneder siden #5386 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Semifinalerne:

1. Bayern v Real
2. Barca v Liverpool

Finalen: Real v Liverpool

;-)

Roma vs Liverpool mener du vel?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

8 år 2 måneder siden #5387 af Real Madrid

Steen skrev: Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.

City er et dårlig hold, Liverpool er et dårlig hold, Real Madrid er et dårlig hold – du er sikker på, at du har valgt den rette sport at følge ikk? ;-)
Af nysgerrighed er det så kun Barca og Bayern du ser som gode fodboldhold eller hvad? er der overhovedet nogle hold, der "tilfredsstiller" dig Steen? :-D

8 år 2 måneder siden #5388 af Steen

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Pep vælger at stille op med tre langsomme forsvarsspillere OG at holdet skal stå højt med bagkæden mod Salah, Mane og Firmino. Det er en ommer. Hverken City eller Liverpool udgør en stor trussel. Hvem end der møder dem i semifinalen er garanteret en finaleplads.

City er et dårlig hold, Liverpool er et dårlig hold, Real Madrid er et dårlig hold – du er sikker på, at du har valgt den rette sport at følge ikk? ;-)
Af nysgerrighed er det så kun Barca og Bayern du ser som gode fodboldhold eller hvad? er der overhovedet nogle hold, der "tilfredsstiller" dig Steen? :-D

Nu propper du ord i munden på mig. Jeg har aldrig sagt nogle af de hold er dårlige. De er bare ikke på samme niveau som RM, Bayern og Barca. Jeg har tidligere kritiseret City for netop ikke at kunne kontrollere de store kampe, og gæt hvad der sker i dag. Ligesom jeg var den eneste herinde som spottede mange af PSGs svage sider mens de vandt mod alt og alle, og jeg var 100% sikker på at Real Madrid ville vinde. Jeg blev kaldt skør, men vi alle så hvad der skete. Så jo, når jeg er så dygtig til at forudse udfaldet så tror jeg netop jeg følger den rette sport ;)
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum