Om Vores Rivaler IX
Real Madrid skrev: Venskabskampe bliver i øvrigt til UEFA Nations League fra efteråret 2018, hvor én EM-billet (2020) er på højkant. Venskabskampe på landsholdet bliver arrangeret af de forskellige fodboldforbund (FIFA, UEFA m.fl), hvilket gør dem officielle.
Og hidtil har de været talt med på FIFA's verdensrangliste, som er med til at definere, hvordan holdene bliver seedet både i kvalifikationsturneringer og til VM.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Aouassar
- Gæst
-
Kan vi please afholde os fra på denne side at synke ned i samme debatniveau som findes på Facebook, hvor 12 årige Barca og Madrid fans kaster med mudder efter hinanden uden at sætte sig det mindste ind i tingene.Aouassar skrev: Jeg læser mig frem til diverse steder at man i nogle lejre undre sig over at Messi valgte de to landskampe fra pga muskelskader men deltager uden problemer dagen efter kampen mod Spanien, til en trænings session i Barcelona uden problemer?
Jovist skal rivalernes spillere have noget røg, men direkte usandheder er bare latterlige, som at Messi skodder landskampene og træner med på fuldt blus efter han kommer hjem til Barca, eller han skulle været skredet fra stadion da Argentina var langt bagude.
Jeg får lange løg når infantile support sider af begge holder smider om sig med komplet usande fakta, og lader horderne af teenagere verden over gå helt i selvsving over det. Al den gøgl ønsker jeg vitterligt ikke skulle læse her også, det er svært nok at manøvrere udenom det på FB.
- Aouassar
- Gæst
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jeg tror ikke på den, Dybala har højere ambitioner. Men forsøget gør de sikkert som erstatning for Griezmann. Hvis Dybala ryger til ATM og grisen til Barcelona bliver jeg sku lidt træt af det heleZyconith skrev: Ifølge diverse medier skulle Atletico være igang med at signe Dybala. Hmmm. Kan vi lade dem gennemføre den handel? Ligesom de gjorde med Griezmann.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Aouassar
- Gæst
-
Dog havde jeg ikke troet at vores rekord uden nederlag/uden at score i en kamp ville blive indhentet allerede. Nogle som ved noget om dette ?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Aouassar skrev: Dog havde jeg ikke troet at vores rekord uden nederlag/uden at score i en kamp ville blive indhentet allerede. Nogle som ved noget om dette ?
Rekorden uden nederlag er sådan set ikke i fare. Barca tabte mod Espanyol i Cuppen. Vores rekord er på 43 kampe i alle turneringer :) den med kampe uden mål er heller ikke i Barcas hænder. Der er også en enkelt kamp i ligaen i år, hvor de spillede 0-0.
Rekorden for at gå ubesejrede gennem sæsonen får de heller ikke, for RM vinder på Campen, dont worry ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu