Om Vores Rivaler IX

8 år 2 måneder siden #5401 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Det bliver Real Madrid - Liverpool og Bayern - Barca i semifinalen. UEFA vil have en EL Clasico finale, og Real og Bayern har stødt på hinanden alt for mange gange.

Så lodtrækningerne ER simpelthen arrangerede?
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #5402 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har skrevet nøjagtigt det samme for ikke så længe siden. Der foregår bare et eller andet i vores spilleres hjerner når vi skal møde katalanerne. Det er som om de er for ivrige og ja... som du siger, bukker mentalt under

8 år 2 måneder siden #5403 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Jeg har skrevet nøjagtigt det samme for ikke så længe siden. Der foregår bare et eller andet i vores spilleres hjerner når vi skal møde katalanerne. Det er som om de er for ivrige og ja... som du siger, bukker mentalt under

Jeg tror vi slår Barca, hvis vi render ind i dem i Champions League. Chancen er dog størst i en eventuel finale. Magico Real ...

Men nu er der også lige Bayern med i ligningen.

8 år 2 måneder siden #5404 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Det bliver Real Madrid - Liverpool og Bayern - Barca i semifinalen. UEFA vil have en EL Clasico finale, og Real og Bayern har stødt på hinanden alt for mange gange.

Spøjst nok har der aldrig været en El Clásico finale i CL.

Netop derfor det sker i år. Uden tvivl.

@Chamartin
Ja, kolde og varme bolde vil blive brugt. Jeg er slet ikke i tvivl. Jeg er så sikker, at jeg glædeligt vil tage imod en lang ban hvis det ikke sker.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 2 måneder siden #5405 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Du er slet ikke i tvivl ... baseret på?

Og lad nu være med at bruge forsmåede Sepp Blatter som sandhedsvidne.
Giv mig ægte billeder/beviser fra et rigtigt medie (så nej en eller anden Youtube-tosse fungerer heller ikke).

Hvis det virkelig skete, så havde et stort medie gravet i historien og bevist den ... ellers må du jo være den første.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 måneder siden #5406 af DarioGomez
Ift. CL - så vil jeg stadig ikke afskrive City ... omend det ser svært ud.

Uanset hvad så er det et engelsk hold, jeg helst vil møde i semien - omvendt vil jeg meget gerne undgå Barcelona. Bayern er lidt la-la ... men de har fået efter to klare fejlskud igen fået en god træner, så de er farlige.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 måneder siden #5407 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
En Clasico finale ville være det største nogensinde... Men som andre har nævnt, det ville jeg slet slet ikke have nerver til, jeg ville vitterligt ikke nyde kampen før vi førte stort.
Følgende bruger(e) sagde tak: AmorMadrid

8 år 2 måneder siden #5408 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Du er slet ikke i tvivl ... baseret på?

Og lad nu være med at bruge forsmåede Sepp Blatter som sandhedsvidne.
Giv mig ægte billeder/beviser fra et rigtigt medie (så nej en eller anden Youtube-tosse fungerer heller ikke).

Hvis det virkelig skete, så havde et stort medie gravet i historien og bevist den ... ellers må du jo være den første.

Hvis YouTube ikke er et stort medie såååå..... :)
Når men her er en yt video, du bestemmer vel selvom hvad du gør med den om du ser den eller lader den ligge, men den er ret interressant.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Madrid777.

8 år 2 måneder siden #5409 af DarioGomez
Ha! At Youtube er et stort medie, gør sgu ikke indholdet troværdigt ... jeg vil nok sige, at hvis du stoler på alt, du ser på Youtube, så håber jeg ikke, du har stemmeret ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

8 år 2 måneder siden #5410 af DarioGomez
Men musikken er naturligvis dramatisk - og så må det jo passe.

(Og bemærk jeg siger ikke, at det IKKE kan eller rent faktisk finder sted - jeg efterspørger sådan set bare konkrete beviser herpå.)

8 år 2 måneder siden #5411 af DarioGomez
Og her er lidt hjælp til selvhjælp ...

www.db.dk/FakeNews

Zetland-bogen kan forresten fås gratis på dit lokale bibliotek og kan i den grad anbefales!

8 år 2 måneder siden #5412 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogle der sådan rent praktisk kan fortælle mig hvordan kolde/varme bolde fungere? Det er første gang jeg hører det ihvertfald. Spillere som Javier Zanetti og Roberto Carlos, som før også har spillet Champions League, og som åbenbart også indgår i dette 'inside-job', ville de virkeligt gå med til det? For det må da have gået op for dem, at de så også er blevet løjet til før i tiden, så risikoen for at de på et tidspunkt eventuelt stikker UEFA er da alligevel stor? Jeg kan slet ikke se, at risikoen skulle være det værd for UEFA, og slet ikke når der i forvejen er en god sandsynlighed for, at de 'rigtige' hold trækker hinanden.

Jeg må selv tilstå, at jeg selv nogle gange sidder med følelsen af, at der bliver snydt med lodtrækningen, men hvis jeg ikke har en forklaring på, hvordan der ligepræcis bliver snydt og hvordan det bliver udført rent praktisk, så går det hen jo og bliver bare lidt pinligt.

Nu har jeg set YouTube videoen, og den der med at man tager en bold op, mærker at den er kold, for så efterfølgende at stille den ned igen for at lede efter en varm bold, tror jeg simpelthen ikke på, så åbenlys dum kan man ikke være på en åben og live begivenhed hvor kameraerne peger direkte ned på deres hænder - og lige et ekstra spørgsmål, hvordan varmer/nedkøler de boldene? Det, at de også ligger sammen i en bunke, og at de ligger der i et stykke tid, virker også lidt som om, at denne effekt så ville forsvinde, når der endeligt skal trækkes.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Leveret af Kunena Forum