Om Vores Rivaler IX

5 år 6 måneder siden #6025 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Real Sociedad brænder 3 kæmpe chancer og derefter scorer klamme Suarez på en kæmpe gang klumpspil i feltet, hvor keeperen ikke kunne ramme bolden da han prøvede at bokse... Så ved man godt hvordan det hele ender :(

På den anden side er de stadig rystende usikre hvis man gider forsøge at spille bolden rundt om dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6026 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev: Real Sociedad brænder 3 kæmpe chancer og derefter scorer klamme Suarez på en kæmpe gang klumpspil i feltet, hvor keeperen ikke kunne ramme bolden da han prøvede at bokse... Så ved man godt hvordan det hele ender :(

På den anden side er de stadig rystende usikre hvis man gider forsøge at spille bolden rundt om dem.


Barca kan bare ikke tabe, lige meget hvor dårlige de er. Det er da lige til at kaste op over!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6027 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Om Vores Rivaler IX
Ja grim sejr de får der. De skulle have været glade for blot 1 point. 2 tilfældige mål efter hjørnespark, og Sociadad der brænder 3-4 kæmpe chancer. Et par af dem hvor de er foran 1-0 og kunne have "lukket" kampen. Og en giga chance i 87 for at udligne, som han vælger at heade forbi mål.

De kører desværre videre fra sidste år hvor de også var langt fra imponerende i mange kampe, men får de point de skal have takket være Messi, eller som idag hvor heldet tilsmiler dem i høj grad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6028 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er præcis ligeså effektive i ligaen, som Real er i CHL...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6029 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Messi har desværre fået en fantastisk sæsonstart. 7 mål og 3 assist i 6 kampe... scorede hattrick hertil aften, mod et hollandsk hold, der absolut intet har at gøre i CL..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6030 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Messi har desværre fået en fantastisk sæsonstart. 7 mål og 3 assist i 6 kampe... scorede hattrick hertil aften, mod et hollandsk hold, der absolut intet har at gøre i CL..


Det jo ikke noget nyt, det er et forventeligt niveau fra ham. Vi må se om han kan oppe sig i knockout kampene i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6031 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Så lidt af kampen, PSV havde bestemt deres chancer.
Ham Dembele er en spøjs fætter, det meste af kampen dingler han rundt og ligner verdens mest klodsede spiller, og BANG så laver han en konge kasse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6032 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Så lidt af kampen, PSV havde bestemt deres chancer.
Ham Dembele er en spøjs fætter, det meste af kampen dingler han rundt og ligner verdens mest klodsede spiller, og BANG så laver han en konge kasse.


Han minder sindssygt meget om Di María synes jeg. Også derfor jeg aldrig så ham i trøjen. Det er alt eller intet, hvor han oftest tåger rundt, men ud af intet så er det magisk.
Men hold nu kæft, hvor er jeg glad for Valverde og Barcelona. Nuvel, så vinder de en masse kampe, men der er intet sammenhold eller godt spil. De vinder på individualisterne, og skræmmende er de altså langtfra IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6033 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar eller Mbappé til Real Madrid næste sæson tror jeg godt vi kan regne med, hvis Real Madrid vil. Mbappé kunne være en rigtig pæn tilføjelse, selvom jeg stadig ikke er hans største fan.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6034 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Messi har desværre fået en fantastisk sæsonstart. 7 mål og 3 assist i 6 kampe... scorede hattrick hertil aften, mod et hollandsk hold, der absolut intet har at gøre i CL..


Tja, han har godt nok startet fremragende... han har også udtalt i interview, at Barca går efter chl i år, men så er det nok de der knock-out-kampe, hvor han skal oppe sig og ikke kun i efterårets chl-kampe.... Kandidaterne til titlen er sgu efterhånden mange, og Barcas udebanestatistik i de afgørende kampe er forfærdelig ringe. Lad bare den trend fortsætte samtidig med et formdyk til argentineren igen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6035 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe, Neymar og co. har virkelig været skuffende. PSG og Tuchel ligner et mismatch.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6036 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Neymar eller Mbappé til Real Madrid næste sæson tror jeg godt vi kan regne med, hvis Real Madrid vil. Mbappé kunne være en rigtig pæn tilføjelse, selvom jeg stadig ikke er hans største fan.


Hvordan kan det være du ikke er fan af Mbappe? hvilken en af dem foretrækker du?

Jeg tænker vi måske kan nappe Hazard til billige penge næste sæson. Og med billige penge mener jeg omkring 100 mio euro. Håber ikke vi sprænger banken på Neymar, synes hans attitude på banen for tiden er lidt lad, som om han har tabt gejsten lidt, det er en skræmmende tendens, især for en festglad brasilianer i den alder. Men det kan selvfølgelig være noget psykisk som stadig plager ham efter VM fiaskoen. Mbappe tror jeg ville blive endnu dyrere end Neymar, men der er selvfølgelig et stærkt fremtidsperspektiv. Jeg tvivler på om vi overhovedet har råd til ham, med tanke på stadion projektet.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved elle44.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce