Om Vores Rivaler IX

5 år 6 måneder siden #6001 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Steen skrev: Og derfor er jeg utrolig glad for, at man ikke hentede Alisson. Idiotisk og unødvendig aktion. Han er rigtig dygtig med fødderne, og det er vigtigt og meget brugbart, men han påtager sig altid for store risici. Og så for 557 millioner kroner...


Men herudover er han jo en fantastisk målmand... Det kan en enkelt aktion jo ikke ændre på.


Han er god, og jeg vurderede ham højt indtil april, men hans CL kampe mod Liverpool + VM ændrede mit syn på ham. Til den rette pris kunne han stadig være et godt køb, men han er på ingen måde den nævnte pris værd, og derfor er jeg glad for man sprang fra. På stregen synes jeg Courtois er langt bedre end ham, men det er ingen tvivl om, at Alisson er milevidt bedre med fødderne, uagtet denne fejl (og de næste par fejl som han uden tvivl kommer til at begå, medmindre han ændrer sit spil en smule). Som nævnt er det meget brugbart at have en målmand som er god med fødderne, men det allervigtigste for en målmand er, at være god på stregen, og her mener jeg ikke Alisson er i top 5 i verden, muligvis ikke engang top 10.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6002 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Rayo Vallecano må ikke afvikle hjemmekampe på deres stadion pt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6003 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver vist heller ikke i år at Atletico vinder mesterskabet. Så skal vi bare koncentrere os om Barca, der forhåbentlig fokuserer meget på CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6004 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Det bliver vist heller ikke i år at Atletico vinder mesterskabet. Så skal vi bare koncentrere os om Barca, der forhåbentlig fokuserer meget på CL.


Umuligt. I følge en masse kloge hoveder herinde, ender vi mindst 20 point efter Atletico.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6005 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Det bliver vist heller ikke i år at Atletico vinder mesterskabet. Så skal vi bare koncentrere os om Barca, der forhåbentlig fokuserer meget på CL.


Havde ellers virkelig troet på et stærkt Atletico i år. Det kan slef stadig nås, men de har lige pludselig tabt 5 point på 3 runder :o Atletico tror he dig også er større bejlere til CHL end ligaen...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6006 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Slet....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6007 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Oooog slet

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6008 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Gud hvor jeg hader Barcelona. Så sidder man her tidligere og føler sig komfortabel, med tanke på at have indtaget førstepladsen, og holde den henover landsholdpausen...
Så kommer de rullende bagfra og slagter Huesca. Indtil videre 6-2. De mangler 1 mål for at tage pladsen fra os.. pisse irriterende altså.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6009 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Gud hvor jeg hader Barcelona. Så sidder man her tidligere og føler sig komfortabel, med tanke på at have indtaget førstepladsen, og holde den henover landsholdpausen...
Så kommer de rullende bagfra og slagter Huesca. Indtil videre 6-2. De mangler 1 mål for at tage pladsen fra os.. pisse irriterende altså.


8-2, det er jo lige til at kaste op over! Men det skal jo ikke tage glæden fra vores gode sæson start :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6010 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Messi med 2 mål, 2 assists og så giver han lige et straffe samt chancen for hattrick væk til Suarez i overtiden. Han ved godt at konkurrencen er væk I La Liga. Men han skal tage sig i agt for Benzen B-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6011 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Om Vores Rivaler IX
Korrekt at han giver muligheden for et hattrick væk.
Men i sidste uge då vi Ramos give et straffe væk til Benzema, for at få ham igang. Godt at se at Real har større fokus på sammenholdet i år, hvor det ikke kun gælder om at gøre Gustav tilfreds.. ........ hmm, mener selvfølgelig Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #6012 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Mr.Jensen skrev: Korrekt at han giver muligheden for et hattrick væk.
Men i sidste uge då vi Ramos give et straffe væk til Benzema, for at få ham igang. Godt at se at Real har større fokus på sammenholdet i år, hvor det ikke kun gælder om at gøre Gustav tilfreds.. ........ hmm, mener selvfølgelig Ronaldo


velkommen til madridista.dk :) var det ikke nok at have en bruger på fcbarcelona.dk?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce