Om Vores Rivaler IX

7 år 11 måneder siden #6013 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har igennem snart mange år været en passiv følger af dette forum. Dette forum er for mig det bedste fan forum jeg er stødt på. Det er korrekt at jeg har en bruger på en Barcelona side, ligesom jeg også har en bruger på en Man U og Tottenham side.
Jeg forholder mig som regl passiv, men i ny og næ vil jeg gerne dele min holdning.
Så ja, måske du ikke brød dig om min dårlig joke angående Ronaldo, hvilket også er fint nok. Jeg ville bare pointere at jeg meget bedre kan lide dette real hold hvor der ikke er en spiller der er over resten. Og at Ramos lavede den samme fine gestus med at give et straffe til en kollega, som kunne bruge opturen
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #6014 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Mr.Jensen skrev: Jeg har igennem snart mange år været en passiv følger af dette forum. Dette forum er for mig det bedste fan forum jeg er stødt på. Det er korrekt at jeg har en bruger på en Barcelona side, ligesom jeg også har en bruger på en Man U og Tottenham side.
Jeg forholder mig som regl passiv, men i ny og næ vil jeg gerne dele min holdning.
Så ja, måske du ikke brød dig om min dårlig joke angående Ronaldo, hvilket også er fint nok. Jeg ville bare pointere at jeg meget bedre kan lide dette real hold hvor der ikke er en spiller der er over resten. Og at Ramos lavede den samme fine gestus med at give et straffe til en kollega, som kunne bruge opturen

Helt fint! Så var jeg måske lidt for hård i min tilsvarende joke omkring dit tilhørsforhold ;)

Men i så fald forstår jeg ikke, hvorfor dette hold absolut skal sættes i kontrast til Ronaldo som spiller. Altså hvorfor kan vi ikke glæde os over den æra, Real lige har været igennem, og den bold man har spillet? Ronaldo har måske ikke bevirket, at man har domineret den hjemlige liga, men til gengæld har han været indkapslingen af det hold, der har været helt og aldeles uovervindelige i europæisk regi. Man kommer næppe til at se et hold på samme måde kunne vinde 4 ud af 5 CHL!

Pointen: Om man kan lide "Gustavs" egotrip og sådan en som Zidanes manglende systemtænkning, der kunne løfte holdet, så har Ronaldo været en del af det hold, der har skabt europæiske resultater, der bliver umulige at replikere for NOGET hold. Det ville jeg nødig være foruden! Hvorfor ikke fokusere på det? :D
Personlige synes jeg, at Lopes fodbold er kærkomment, men det er sgu ikke fordi, at jeg har forbandet den seneste æra langt væk. Tværtimod! Selvom den kære Ronaldo kunne være en anelse 'træls' en gang imellem...

Og hvis vi skal tale om at give straffespark til holdkammerater: Det gjorde Ronaldo netop også i foråret til en selvtillidsramt Benz! :)

PS: At Messi giver sine spark væk til andre har også noget at gøre med, at Messi ikke selv er verdens bedste fra pletten ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

7 år 11 måneder siden #6015 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Mr.Jensen skrev: Dette forum er for mig det bedste fan forum jeg er stødt på.

Forståeligt, når man har at gøre med ædle Madridistas.

7 år 11 måneder siden #6016 af Mr.Jensen
Du har ret. Jeg ønsker ikke at svine Ronaldo til. Min Gustav kommentar, var dum, og kom efter en del øl. (Bor på nuværende tidspunkt i Uganda, hvor søndag er ligesom fredag derhjemme:-))..
Anyways, jeg er også sikker på at trofæskabet ville have mindre metal hvis det ikke havde været for Ronaldo.

Det jeg egentlig bare ville sige var at jeg syntes det er en fryd at se holdet i god harmoni, hvor det virker til at alle vil holdets bedste
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 11 måneder siden #6017 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Mr.Jensen skrev: Dette forum er for mig det bedste fan forum jeg er stødt på.

Forståeligt, når man har at gøre med ædle Madridistas.

Jeg er Real fan, men jeg er også fan af god fodbold. Derfor følger jeg også andre forums.
Vil også sige at dette er klart det bedste, især den brugervenlige form er jeg helt vild med. Barca's ditto er til gengæld forfærdelig. Jeg var gået amok hvis jeg skulle befinde mig på det forum dagligt.

Vil dog sige, der er fandmer megen hønsegård på den her side :-D

7 år 11 måneder siden #6018 af Mr.Jensen
Helt enig. Det der specielt gør dette forum så godt, er er at det er super brugervenlig.
Jeg har en bruger på Barcelonas hjemmeside, men har aldrig skrevet et opslag, og gider ikke engang at læse på forumet mere, da det er uoverskueligt.

7 år 11 måneder siden #6019 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/agent-savi...-tjent-kassen-i-psg/

Med andre ord (kort oversat): Milinkovic-Savic vil være tilgængelig på markedet til sommer. Måske allerede til januar hvis Lazio til den tid har lange udsigter til en CL-plads.

Jeg tror Real Madrid vil være interesserede, men det afhænger selvfølgelig af prisen. Vi har set at Perez ikke er villig til at betale vanvittige "overpriser" (selv om det i sidste ende er markedet som bestemmer). PSG vil sikkert prøve igen.

7 år 11 måneder siden #6020 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/agent-savi...-tjent-kassen-i-psg/

Med andre ord (kort oversat): Milinkovic-Savic vil være tilgængelig på markedet til sommer. Måske allerede til januar hvis Lazio til den tid har lange udsigter til en CL-plads.

Jeg tror Real Madrid vil være interesserede, men det afhænger selvfølgelig af prisen. Vi har set at Perez ikke er villig til at betale vanvittige "overpriser" (selv om det i sidste ende er markedet som bestemmer). PSG vil sikkert prøve igen.

Jeg tror, at agenten har misforstået noget. Den "Champions League ambition", som Lazio har, er jo slet ikke i nærheden af den ambition PSG har.

Det er samme agent som af flere omgange har sagt, at Real var klar til at betale 150 mio. euro for hans klient, så hvis PSG har været villige til at betale ham 60 mio. i løn, så skulle de have slået til. Et tilbud på 60 mio. i løn om året hænger dog ikke sammen med, at man er villig til at betale 150 mio. euro for en spiller.

Agenten er endnu engang ude og skabe lidt opmærksomhed på en spiller, som er vurderet alt for højt.

7 år 10 måneder siden #6021 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes mere og mere, at Richarlison ligner et frækt bud på en kommende Real Madrid-angriber.

21 år og inde i en rivende udvikling. Det er en mand, jeg kommer til at følge tæt denne sæson, da jeg har en lille svaghed for Everton i engelsk fodbold, der går helt tilbage til de gode gamle Cahill-dage.

3 mål i 3 kampe for Everton og nu 2 mål i 2 kampe for det brasilianske landshold. Det er altså ikke tosset. Nu skal der bare bygges på.

7 år 10 måneder siden #6022 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Jeg synes mere og mere, at Richarlison ligner et frækt bud på en kommende Real Madrid-angriber.

21 år og inde i en rivende udvikling. Det er en mand, jeg kommer til at følge tæt denne sæson, da jeg har en lille svaghed for Everton i engelsk fodbold, der går helt tilbage til de gode gamle Cahill-dage.

3 mål i 3 kampe for Everton og nu 2 mål i 2 kampe for det brasilianske landshold. Det er altså ikke tosset. Nu skal der bare bygges på.

Helt enig, han virker virkelig spændende. Rivaldo har også uddelt store roser til ham.

www.plbold.dk/nyhed/rivaldo-richarlison-...-brasiliansk-fodbold

7 år 10 måneder siden #6023 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad sker der lige for lillesøster i år?? Havde virkelig set, at de blev farlige i år, da jeg modsat os selv mente, at de havde foretaget nogle rigtig gode køb til bredden. De vel startet dårligere end vores forfærdelige la liga sæson sidste år.

7 år 10 måneder siden #6024 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Higuain99 skrev: Hvad sker der lige for lillesøster i år?? Havde virkelig set, at de blev farlige i år, da jeg modsat os selv mente, at de havde foretaget nogle rigtig gode køb til bredden. De vel startet dårligere end vores forfærdelige la liga sæson sidste år.

Det er sgu næsten lidt ærgerligt... For underholdningens skyld er det fedt, at lillesøster er med helt fremme. Men isoleret set er det selvfølgelig ret så godt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum