Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #6037 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe, Neymar og co. har virkelig været skuffende. PSG og Tuchel ligner et mismatch.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #6038 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Neymar eller Mbappé til Real Madrid næste sæson tror jeg godt vi kan regne med, hvis Real Madrid vil. Mbappé kunne være en rigtig pæn tilføjelse, selvom jeg stadig ikke er hans største fan.

Hvordan kan det være du ikke er fan af Mbappe? hvilken en af dem foretrækker du?

Jeg tænker vi måske kan nappe Hazard til billige penge næste sæson. Og med billige penge mener jeg omkring 100 mio euro. Håber ikke vi sprænger banken på Neymar, synes hans attitude på banen for tiden er lidt lad, som om han har tabt gejsten lidt, det er en skræmmende tendens, især for en festglad brasilianer i den alder. Men det kan selvfølgelig være noget psykisk som stadig plager ham efter VM fiaskoen. Mbappe tror jeg ville blive endnu dyrere end Neymar, men der er selvfølgelig et stærkt fremtidsperspektiv. Jeg tvivler på om vi overhovedet har råd til ham, med tanke på stadion projektet.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved elle44.

3 år 7 måneder siden #6039 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe & Hazard siger jeg ja tak til :)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

3 år 7 måneder siden #6040 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 skrev:

Real Madrid skrev: Messi har desværre fået en fantastisk sæsonstart. 7 mål og 3 assist i 6 kampe... scorede hattrick hertil aften, mod et hollandsk hold, der absolut intet har at gøre i CL..

Det jo ikke noget nyt, det er et forventeligt niveau fra ham. Vi må se om han kan oppe sig i knockout kampene i år.

Det er først senere hen at fårene skilles fra b...goat
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

3 år 7 måneder siden #6041 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 skrev:

Dios skrev: Neymar eller Mbappé til Real Madrid næste sæson tror jeg godt vi kan regne med, hvis Real Madrid vil. Mbappé kunne være en rigtig pæn tilføjelse, selvom jeg stadig ikke er hans største fan.

Hvordan kan det være du ikke er fan af Mbappe? hvilken en af dem foretrækker du?

Jeg tænker vi måske kan nappe Hazard til billige penge næste sæson. Og med billige penge mener jeg omkring 100 mio euro. Håber ikke vi sprænger banken på Neymar, synes hans attitude på banen for tiden er lidt lad, som om han har tabt gejsten lidt, det er en skræmmende tendens, især for en festglad brasilianer i den alder. Men det kan selvfølgelig være noget psykisk som stadig plager ham efter VM fiaskoen. Mbappe tror jeg ville blive endnu dyrere end Neymar, men der er selvfølgelig et stærkt fremtidsperspektiv. Jeg tvivler på om vi overhovedet har råd til ham, med tanke på stadion projektet.

Nu er han stadig ung, så meget kan ændre sig, men jeg synes han er for nem og pakke ned. Han har en styrke, og det er når modstanderen er i ubalance, hvor han kan bruge sin fart. Han er ekstraordinær hurtig, så derfor er han altid farlig, men kampe som idag og sidste sæson imod os, så er han der bare slet ikke.
Den er nok hård, da han stadig er et lille barn, og allerede nu levere på et højere niveau end vores egen Asensio og hvad de andre talenter/potentielle verdensstjerner hedder, men han er allerede nu oppe og blive sammenlignet med de aller bedste, og der synes jeg på ingen måde han er, selvom hans stats og kølighed er vanvittig for en 19 årig.
Han har da helt sikkert potentialet, hvis han kan blive ved med at bygge på, men på lidt for mange punkter synes jeg han er "middel".

Jeg ved egentlig ikke hvem jeg foretrækker af de 2, da Neymar på mange måder vil smadre den filosofi og arbejdsmoral Lopetegui vil indføre, men omvendt så er det også den kvalitet vi nok står og mangler i sidste ende.
Jeg hælder nok mest til Mbappé af de 2, men det er nok mere på grund af hans alder, og Neymar's attitude. Jeg er bange for med Neymar, at hans arbejdsmoral og seriøsitet vil ende hans karriere langt tidligere end forventet. Vi vil alligevel få ham når han er 27 år, og uanset hvem af de 2 vi køber, så skal banken springes, og spørgsmålet er så om der er råd til, at vi står med en brasilianer som har sidste udløbsningsdato 3 år efter.

Min favorit er stadig Hazard. Jeg ved ikke hvad fanden Perez har imod ham, men man kan vel ikke finde en spiller som vil passe bedre end ham på profilen. Han kan alt det vi søger, og så er det vigtigste for spillere som Benzema, Bale og Asensio, at han ikke vil være den nye Ronaldo, som hele holdet skal søge, men derimod bare vil gøre hans holdkammerater langt bedre.
Han er virkelig min favorit :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, andreashn, elle44, El Siete, Kimbo, SeQueda

3 år 7 måneder siden #6042 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
PSG ser godt nok ikke imponerende ud. Ingen midtbane, et forsvar, der bliver løbet over ende og et ufatteligt lavt tempo for et hold, der seriøst mener, at de selv bejler til CHL-titlen. Neymar ligner altså også en, der er stagneret en smule... det er jo så ærgerligt, at han skal spille i den liga...
Og godt spillet af Liverpool.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 7 måneder siden #6043 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Spændende hvad Liverpool fans egentlig synes om Sturridge stempling i skridtet på målmanden. Og hvad havde de mon syntes, hvis det var Ramos, der havde lavet den. Uha uha.

3 år 7 måneder siden #6044 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Spændende hvad Liverpool fans egentlig synes om Sturridge stempling i skridtet på målmanden. Og hvad havde de mon syntes, hvis det var Ramos, der havde lavet den. Uha uha.

Det synes de sikkert var mega fedt.... Kom nu videre fra det med Ramos og Karius, det er belastende at høre på fra begge lejre.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jonas, Kimbo

3 år 7 måneder siden #6045 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldos røde kort skal selvfølgelig annulleres. Jeg har sjældent set mage til en elendig mållinjedommer. Er der VAR i CL?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 7 måneder siden #6046 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Ronaldos røde kort skal selvfølgelig annulleres. Jeg har sjældent set mage til en elendig mållinjedommer. Er der VAR i CL?

Der er ikke VAR i CL. Men man snakker om at det skal inføres, og måske allerede til foråret. Men jeg er ikke sikker på at VAR havde reddet Ronaldo i denne situation. Det er et dommerskøn. Og jeg kan læse her til morgen at der er delte meninger om situationen hos eksperter og tidligere dommere. Personligt syntes jeg også den er hårdt dømt. Men Ronaldo giver dommeren muligheden for at dømme den ved at hive modspilleren i håret.

3 år 7 måneder siden #6047 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Zyconith skrev: Ronaldos røde kort skal selvfølgelig annulleres. Jeg har sjældent set mage til en elendig mållinjedommer. Er der VAR i CL?

Der er ikke VAR i CL. Men man snakker om at det skal inføres, og måske allerede til foråret. Men jeg er ikke sikker på at VAR havde reddet Ronaldo i denne situation. Det er et dommerskøn. Og jeg kan læse her til morgen at der er delte meninger om situationen hos eksperter og tidligere dommere. Personligt syntes jeg også den er hårdt dømt. Men Ronaldo giver dommeren muligheden for at dømme den ved at hive modspilleren i håret.

Men som de engelske kommentatorer på TNT (USA) også sagde, at som det kan ses i replay, så hiver han ham netop ikke i håret. Det er mere at han tager fat i hans hoved for at få ham op. Og ja, den kan selvfølgelig dømmes, men ellers er jeg enig i, at det er utrolig hårdt dømt, og at det virkeligt er bittert for ham nu at gå glip af Old Trafford.

HALA MADRID Y NADA MAS
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Kaká8.

3 år 7 måneder siden #6048 af Madshp
Besvaret af Madshp på emne Om Vores Rivaler IX

Kaká8 skrev:

Real HWL skrev:

Men som de engelske kommentatorer på TNT (USA) også sagde, at som det kan ses i replay, så hiver han ham netop ikke i håret. Det er mere at han tager fat i hans hoved for at få ham op. Og ja, den kan selvfølgelig dømmes, men ellers er jeg enig i, at det er utrolig hårdt dømt, og at det virkeligt er bittert for ham nu at gå glip af Old Trafford.

Jeg læste et sted en spansk dommer som mente at det røde kort ikke blev givet for 'hår'-episoden, men for et spark? Lagde i mærke til et spark omkring episoden? Jeg har set maange replays og kan ikke se det! -_-

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.