Om Vores Rivaler IX
asp3200 skrev: Så røg Pulisic :(
indkast.dk/173939/officielt%3A-chelsea-k%C3%B8ber-pulisic
Måske en Hazard backup plan.
Han var sgu nok ikke ung nok i forhold til Real Madrids nye transferpolitik med unge spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
On another note, Sarabia til 18mil vil være peanuts!
Der bliver talt ekstremt dårligt om transfer strategien med, at købe mange unge spillere, men nu piver folket simpelthen også over, at vi ikke smider næsten 500 millioner kroner. efter en spiller, som i denne sæson slet ikke har levet op til forventningerne og som reelt set er blevet slået af holdet. Hvad fanden skal vi dog bruge ham til på nuværende tidspunkt?
Nuvel, så er alle vel bedre end Isco og Asensio på nuværende tidspunkt, men stop nu det klynk og kom bare lidt ind kampen!
Vi reagere ikke, fordi dem vi forhåbentlig vil reagere på simpelthen er umulige at få fat på i dette vindue. Timo Werner? :D En kæmpe skuffelse på det tyske landshold, og en kæmpe skuffelse på samtlige udebaner. Han præstere kun i trygge rammer, og derfor skal han selvfølgelig aldrig nogensinde nævnes i forbindelse med Real Madrid.
Pulisic er et fint talent, men langtfra Real Madrid potentiale, og derfor var der heller ikke nogle decideret storklubber som jagtede ham, og slet ikke til den pris.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg fatter simpelthen ikke folk herinde. Pulisic kunne med nød, hvis alt går vel, forstærke os om 3-4 år, og det kræver, at vi ikke selv har langt bedre spillere end ham, som jeg så sandelig håber på vi har.
Der bliver talt ekstremt dårligt om transfer strategien med, at købe mange unge spillere, men nu piver folket simpelthen også over, at vi ikke smider næsten 500 millioner kroner. efter en spiller, som i denne sæson slet ikke har levet op til forventningerne og som reelt set er blevet slået af holdet. Hvad fanden skal vi dog bruge ham til på nuværende tidspunkt?
Nuvel, så er alle vel bedre end Isco og Asensio på nuværende tidspunkt, men stop nu det klynk og kom bare lidt ind kampen!
Vi reagere ikke, fordi dem vi forhåbentlig vil reagere på simpelthen er umulige at få fat på i dette vindue. Timo Werner? :D En kæmpe skuffelse på det tyske landshold, og en kæmpe skuffelse på samtlige udebaner. Han præstere kun i trygge rammer, og derfor skal han selvfølgelig aldrig nogensinde nævnes i forbindelse med Real Madrid.
Pulisic er et fint talent, men langtfra Real Madrid potentiale, og derfor var der heller ikke nogle decideret storklubber som jagtede ham, og slet ikke til den pris.
Det er som om, at folk ikke aner, hvor højt et niveau man som spiller skal have for at forstærke Real Madrids trup.
Helt fint, at klubben ikke hentede Pulisic for nu.
Dios kryds dine fingre!
Dios skrev: Jeg fatter simpelthen ikke folk herinde. Pulisic kunne med nød, hvis alt går vel, forstærke os om 3-4 år, og det kræver, at vi ikke selv har langt bedre spillere end ham, som jeg så sandelig håber på vi har.
Timo Werner præsterer ikke og har været en kæmpe skuffelse??! Hvordan har han været en kæmpe skuffelse?
- 98 kampe, 55 mål, 20 assist. (23 mål på udebane. så ikke helt en kæmpe skuffelse på udebane!) for Liepzig. Altså kom nu! Han er 22 år! At kalde ham en skuffelse er vel ikke helt korrekt ;)
Til sammenligning, så havde Benzema spillet 148 kampe, 66 mål, 26 assists. (36 mål på udebane) for Lyon i samme alder. Jeg kan godt fortælle dig, hvor vild folk var med Benzema dengang og var helt oppe og ringe da vi endte med at købe ham. Benzema har nu i 16 kampe, 6 mål. Werner har i 17 kampe, 11 mål.
Timo Werner har været langtfra en skuffelse, tværtimod.
Han var vel også det eneste positive i VM for Tyskland!!
BBB skrev: Der er noget positivt i, at Chelsea handler så desperat for ham. De skal nok af med en spiller fra offensiven til sommer :-D
Dios kryds dine fingre!
Jeg tror ikke vi får Hazard uanset hvad, og slet ikke efter Martinez udtalelser. Chelsea mangler en kantspiller i højreside hvor Pedro og Willian ikke har gjort det skide godt. Et solidt køb, hvis man kan beholde Hazard, dog vil jeg uanset niveau håbe på det sidste med Hazard og Zlatan i Real, så jeg kan købe en trøje med deres navn bagpå :)
Sjovt for Bild og samtlige medier slagtede ham under VM, og han var den dårligst præsterende tysker ifølge statistikkerne. En statistik kan altid diskuteres, men jeg sad ihvertfald og tænkte, at jeg aldrig håbede at se ham i Real trøjen.
Lad os enes om at være uenig. Når Bayern ikke har hapset ham, så er der nok en grund :D
Dios skrev: @Hansen.
Sjovt for Bild og samtlige medier slagtede ham under VM, og han var den dårligst præsterende tysker ifølge statistikkerne. En statistik kan altid diskuteres, men jeg sad ihvertfald og tænkte, at jeg aldrig håbede at se ham i Real trøjen.
Lad os enes om at være uenig. Når Bayern ikke har hapset ham, så er der nok en grund :D
Ja, lad os enes om at være eunig så ;)
Bayern og Liverpool har nu begge været rygtet til ham. Selvom du har ret i at der også bliver sagt, at han ikke passer ind i Bayern. Han er altså kun 22 år. Når vi nu alligevel sigter den vej, så kan det vel næppe skade at købe en angriber som er lidt bedre end Benzema i øjeblikket. Det kan næppe gå galt.
Selvom jeg nok hellere stadigvæk ser Icardi som den eneste løsning.
Dios skrev:
BBB skrev: Der er noget positivt i, at Chelsea handler så desperat for ham. De skal nok af med en spiller fra offensiven til sommer :-D
Dios kryds dine fingre!
Jeg tror ikke vi får Hazard uanset hvad, og slet ikke efter Martinez udtalelser. Chelsea mangler en kantspiller i højreside hvor Pedro og Willian ikke har gjort det skide godt. Et solidt køb, hvis man kan beholde Hazard, dog vil jeg uanset niveau håbe på det sidste med Hazard og Zlatan i Real, så jeg kan købe en trøje med deres navn bagpå :)
Zlatan er nok ved at være for sent, medmindre han vil dominere old-boys fodbold i Spanien ;-)
Pulisic tager højrekanten næste sommer. Callum Hudson-Odoi tager Hazards position.
Hansen skrev: Han (Timo Werner, red.) var vel også det eneste positive i VM for Tyskland!!
Uenig. Benzema havde et bedre VM end Werner, og han var ikke engang i Rusland. Tyskland var decideret ufarlige med Werner på toppen. Der kom først gang i dem, når en gammel dreng som Gomez kom på banen. Han var ikke den eneste, der fejlede, men det betyder på ingen måde at han gjorde noget positivt for dem.
I løbet af tre overkommelige kampe ramte han vist ikke målet mere end én gang.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Manden er vel godt på vej over the hill men alligevel laver han nogle vilde basser rimeligt ofte.