Om Vores Rivaler IX
PMO skrev:
Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.
De er også ret gode til hver sommer at tilføre holdet lidt nyt blod, således der opretholdes en vis sult.
Ja, plus de har en kanon dygtig træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev:
Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.
Messi er fantastisk, hvorfor Barcelona også spiller på et højt niveau. De ting hænger sammen. Jeg tror, Barcelonas dominans stopper den dag, hvor Messi ikke længere på toppen af sit spil. Det er en dristig spådom, da jeg formentlig også var blandt dem, der troede det samme, da de først vinkede farvel til Xavi og dernæst Iniesta.
Når det er sagt, så er jeg ikke i dårligt humør for tiden. Tingene lysner i Madrid, og jeg glæder mig som et lille barn til at se dem spille mod Girona i aften. Det er lang tid siden, at jeg har haft dén følelse op til en kamp.
Ved godt Messi er fantastisk, det er også vildt at han bliver ved med at præstere på det høje niveau altid. Selvom Messi stopper, vil de altid have nogen af de bedste spillere i verden. Men jeg tror også de bliver nemmere at snakke med når han er væk. Men jeg er helt enig med dig, jeg syntes også den seneste tid i Madrid har set bedre og bedre ud. Det ser ud til vi får et godt forår :) For en måned siden var jeg meget nervøs for om vi ville nå top 4. Men nu er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi nok skal blive mellem de 4 bedste. Ved godt det ikke er værdigt for Real Madrid at snakke om, men som sæsonen er gået skal vi være glade for en CL plads. Så kan man drømme stort igen til næste sæson hvor vi forhåbentlig står med en rigtig dygtig træner, plus nogen klasse signings.
Daniel skrev: Det er en dristig spådom, da jeg formentlig også var blandt dem, der troede det samme, da de først vinkede farvel til Xavi og dernæst Iniesta.
Jeg vil mene de er blevet meget ringere efter de to smuttede - specielt Xavi. Dengang de var på toppen var Barca jo en magtfaktor i CL og var reelt i en anden klasse end alle andre hold. Det er jo ingenlunde tilfældet nu. De er da gode, bevares, men det er ret ordinært hvad de leverer. De har ikke været noget værd i CL i mange år og de bliver mere og mere vattede i ligaen.
Vi må håbe på, at luften ikke er lige så hård ved Baptistao i Kina, som den var i Spanien.
Enig i at de ikke er det samme hold efter Xavi/Iniesta’s storhedstid. Men at de ligefrem skulle være vattede i ligaen, så vil jeg sku gerne vide hvad du synes vi har været ? Sidste år klaskede de os med omkring 20 points, i år fører de allerede med 10.Jonas skrev:
Daniel skrev: Det er en dristig spådom, da jeg formentlig også var blandt dem, der troede det samme, da de først vinkede farvel til Xavi og dernæst Iniesta.
Jeg vil mene de er blevet meget ringere efter de to smuttede - specielt Xavi. Dengang de var på toppen var Barca jo en magtfaktor i CL og var reelt i en anden klasse end alle andre hold. Det er jo ingenlunde tilfældet nu. De er da gode, bevares, men det er ret ordinært hvad de leverer. De har ikke været noget værd i CL i mange år og de bliver mere og mere vattede i ligaen.
Kimbo skrev:
Enig i at de ikke er det samme hold efter Xavi/Iniesta’s storhedstid. Men at de ligefrem skulle være vattede i ligaen, så vil jeg sku gerne vide hvad du synes vi har været ? Sidste år klaskede de os med omkring 20 points, i år fører de allerede med 10.Jonas skrev:
+1 vattede, hvad vil du kalde os?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Gad vide om han i så fald går på “strandhugst” i Madrid. En Casemiro, Isco, Modric, Kroos, Benzema eller worst case Varane kunne måske godt lokkes..
Fondo_Sur skrev: Barca nede med 2-0 ... hvad sker der så? Jo, de får et let straffespark efter en minimal forseelse. Den absolut nemmeste vej til et mål.
Den var vel ikke mindre eller større end Valencias, hvis ret skal være ret.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fondo_Sur skrev: Barca nede med 2-0 ... hvad sker der så? Jo, de får et let straffespark efter en minimal forseelse. Den absolut nemmeste vej til et mål.
Det vel fair nok når nu de også fik et nede i den modsatte ende ;)