Om Vores Rivaler IX

7 år 3 uger siden #6853 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber, at Ajax vinder hele lortet. Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle høre på Tottenhams eller (specielt) Liverpools fans. Det ligger lidt mere naturligt, at Barcelona vinder den nogle år, og hvis det endelig skal være, så lad dem da vinde lortet, når vores sæson alligevel ikke kan blive dårligere. Det mest optimale vil dog stadig være, at Ajax tager den.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #6854 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Barca i år minder om Real de sidste mange år: ikke altid det bedste hold på banen, men altid det kyniske.
Nå. Der er ikke mere god bold at se den her sæson, suk. Måske man bare skulle gå i fodbold-hi og vågne op igen til august...

Når Messi stopper karrieren*
Fandme unfair at han spiller mod jordiske væsener

7 år 3 uger siden #6855 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Unpopular opinion: Messi er kedelig, undtagen hans frispark for de er godt nok pæne.

7 år 3 uger siden #6856 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

El Siete skrev: @Dios
Hold da op, Ziyechs frikøbsklausul er på 30M kan jeg læse mig frem til. Det behøves der ikke tænkes meget over, ud med Vasquez og ind med ham, tak.

Ren SPOTPRIS når han kan komme med disse stats : www.transfermarkt.com/hakim-ziyech/leist...aten/spieler/217111/

2 mål og 3 assists i 10 CL kampe? Eller er vi blevet en klub der henter spillere pga. en god sæson i Holland?

Eller
20 mål og 21 assists i 45 kampe. Men vi beholder da bare Vasquez hvis du er så glad for ham :D

Spillere bliver hentet i den ene efter den anden mindre liga efter en god sæson hvorfor skulle vi ikke hente en der stråler i slutspillet af CL for sølle 30M og som samtidig ville være en opgradering af vores nuværende spillere på den position. Det er da et sats men for den slags penge er der da ikke meget at tabe.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 3 uger siden #6857 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

ChrillRM14 skrev: Barca i år minder om Real de sidste mange år: ikke altid det bedste hold på banen, men altid det kyniske.
Nå. Der er ikke mere god bold at se den her sæson, suk. Måske man bare skulle gå i fodbold-hi og vågne op igen til august...

Når Messi stopper karrieren*
Fandme unfair at han spiller mod jordiske væsener

Mener du da at alle de steroider han tager har gjort at han er muteret fra mennesker :-)

7 år 3 uger siden #6858 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

Hold da op, Ziyechs frikøbsklausul er på 30M kan jeg læse mig frem til. Det behøves der ikke tænkes meget over, ud med Vasquez og ind med ham, tak.

Ren SPOTPRIS når han kan komme med disse stats : www.transfermarkt.com/hakim-ziyech/leist...aten/spieler/217111/

2 mål og 3 assists i 10 CL kampe? Eller er vi blevet en klub der henter spillere pga. en god sæson i Holland?

Eller
20 mål og 21 assists i 45 kampe. Men vi beholder da bare Vasquez hvis du er så glad for ham :D

Spillere bliver hentet i den ene efter den anden mindre liga efter en god sæson hvorfor skulle vi ikke hente en der stråler i slutspillet af CL for sølle 30M og som samtidig ville være en opgradering af vores nuværende spillere på den position. Det er da et sats men for den slags penge er der da ikke meget at tabe.

Nicolai Jørgensen lavede 25 mål og 17 assists i 42 kampe for et par sæsoner siden. Skulle vi også have hentet ham?
Jeg siger ikke at Hakim ikke er er bedre end Jørgensen, men man skal måske passe lidt på med de stats i den Hollandske liga.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 3 uger siden #6859 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
Ren og skær nysgerrighed, men hvilke spillere skal så købes? Der er jo åbenbart ingen som er de rette. Enten er de for dyre, for svingende eller spiller i en dårligere liga end den spanske. Så er det godt nok svært.
Hakim spiller i den Hollandske liga, hvor han har gjort det glimrende. Hvorfor ikke ham? Han er da bedre end de andre spillere RM har rendende pt. Han er en opgradering,hvilket er hvad der er brug for.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 3 uger siden #6860 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev:

El Siete skrev:

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

Eller

Nicolai Jørgensen lavede 25 mål og 17 assists i 42 kampe for et par sæsoner siden. Skulle vi også have hentet ham?
Jeg siger ikke at Hakim ikke er er bedre end Jørgensen, men man skal måske passe lidt på med de stats i den Hollandske liga.

Og sådan kan man jo blive ved med spillere der har gjort det godt. Jeg ser spillet på banen i CL-kampe bla. og vurderer ham bedre end Vasquez. Koblet sammen med en latterlig lav pris, synes jeg man skal tage chancen.
Og ja han har gode stats, men fjerner man 10 mål og 10 assists er det stadig pænt og langt bedre end Vasquez og Asensio, fx. Men enig, man skal passe på stats, da det skjuler meget. Bare se på Pogba, som mange vil have fordi han scorer mål, men hvor 7 ud af 13 er lavet på straffe.

Men der er jo masser af spillere vi er interesserede i, der koster 3, 4, 5 gange mere end Ziyech, der også spiller i mindre ligaer. Det er da alt andet lige et noget større sats.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 3 uger siden #6861 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis man gerne vil være verdens bedste hold igen, så nytter det ikke at købe spillere som Hakim. Det kan West Ham gøre. Der skal nogen verdensstjerne på bordet. Ikke flere talenter og middelmådighed, det har vi massere af. Så kan vi lige så godt beholde det vi har og gemme pengene til man er sikker på man får noget virkelig lækkert for pengene.

7 år 3 uger siden #6862 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil være verdens bedste hold igen, så nytter det ikke at købe spillere som Hakim. Det kan West Ham gøre. Der skal nogen verdensstjerne på bordet. Ikke flere talenter og middelmådighed, det har vi massere af. Så kan vi lige så godt beholde det vi har og gemme pengene til man er sikker på man får noget virkelig lækkert for pengene.

Hvilke verdensklasse spillere vil du have? Folk herinde stejler ved tanken om at give +100milioner euro for en spiller, men faktum er bare, at det koster de - også med et år tilbage. Det er sådan markedet nu engang er. Pogba er svingende og går op i sit hår, Neymar er en diva, Eriksen er (iflg nogen) ikke god i de store kampe. Hazard er den eneste der virker til at være konsensus omkring, selvom han er for dyr.

Men lad endelig RM holde fast i den gamle garde. Modric, Bale, Kroos, Marcelo, Vasquez har alle fortjent en kontraktforlængelse og er de spillere holdet skal bygges om op. Nej Gud forbyde at man spenderer 30 millioner euro på en spiller som er bedre end det man har. Han kan jo nærmeste vidersælges for mere.

Middelmådighed er jo præcis hvad den nuværende trup emmer af. Hvis ikke der sker en udresning til sommer og de spillere som konsekvent har spillet dårligt i en HEL sæson ikke er væk - så ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved PMO.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios, El Siete, Evden

7 år 3 uger siden #6863 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil være verdens bedste hold igen, så nytter det ikke at købe spillere som Hakim. Det kan West Ham gøre. Der skal nogen verdensstjerne på bordet. Ikke flere talenter og middelmådighed, det har vi massere af. Så kan vi lige så godt beholde det vi har og gemme pengene til man er sikker på man får noget virkelig lækkert for pengene.

Uanset om Hakim skulle være god nok til en startplads eller ej, ville han være en forstærkning ift. de nuværende offensive spillere. Der skal så heller ikke så meget til, men han kunne bestemt være en spændende spiller at have i truppen, hvad enten det skulle være på bekostning af Bale eller Vazquez.

7 år 3 uger siden #6864 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror ikke rigtig selv på den her historie, men det kunne godt nok være morsomt.
Så var det bare med at stå klar ved havelågen, når der var ophørsudsalg :)

en.as.com/en/2019/05/02/football/1556786194_483362.html

Leveret af Kunena Forum