Om Vores Rivaler IX

7 år 3 uger siden #6865 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev: Ren og skær nysgerrighed, men hvilke spillere skal så købes? Der er jo åbenbart ingen som er de rette. Enten er de for dyre, for svingende eller spiller i en dårligere liga end den spanske. Så er det godt nok svært.
Hakim spiller i den Hollandske liga, hvor han har gjort det glimrende. Hvorfor ikke ham? Han er da bedre end de andre spillere RM har rendende pt. Han er en opgradering,hvilket er hvad der er brug for.

Jeg tror ikke Hakim nødvendigvis er bedre end en spiller som Asensio. Ja, han haft en meget bedre sæson, men det har jo meget med form og momentum at gøre, plus presset og niveauet i Ajax ikke er det samme som i Real Madrid. Vi har før set spillere floppe stort som ellers har gjort det ret godt i andre klubber. Med det sagt, så ville jeg ikke have noget imod at hente ham og give ham en chance, så længe vi stadig henter Hazard og Eriksen som er mine to favoritter. Og jeg er egentlig ligeglad med hvad de koster, de skal bare hentes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #6866 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det handler ikke altid om hvem der er bedst på nuværende tidspunkt, eller på topplan. Det handler mere om, at der kommer noget nyt liv, som vil give alt for at bevise deres værd.
Nu tror jeg helt sikkert, at Isco, Asensio og hvad de ellers hedder helt sikkert stadig vil bevise deres værd i Real Madrid, men nogle gange bliver det bare kørt fast. Hakim i sin stil er præcis det alle elskede ved Vinicius. Skide hamrende udfordrende og bevægelig konstant. Isco og Asensio har bevæget sig på samme måde i de år de har været i klubben. De træner de samme øvelser hverdag, og deres trænere har sagt de samme ting til dem utallige af gange. Nyt blod = nyt liv, og selvom jeg ikke tror Hakim vil være god nok på den lange bane - ligesom jeg egentlig heller ikke troede Mahrez ville være det, men som jeg også var fortaler for, så skal der bare noget nyt livligt til nogle gange.

Vi alle ved jo, at Mbappé havner i Real Madrid på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare om det bliver om 2 eller 3 år, og derfor skal der ikke investeres i endnu et talent som kan sidde på pladsen de næste 10 år, for den plads skal Mbappé selvfølgelig have på sigt. Vi skal bare have noget liv foran mål, og her er Hakim bare en utrolig billig og spændende løsning de næste par.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 3 uger siden #6867 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Jeg tror ikke rigtig selv på den her historie, men det kunne godt nok være morsomt.
Så var det bare med at stå klar ved havelågen, når der var ophørsudsalg :)

en.as.com/en/2019/05/02/football/1556786194_483362.html

Projektet er fejlet fra starten af. Jeg forstår godt rationalet med, at hvis man har mindre modstand i den hjemlige liga, så kan man have mere fokus på den internationale CHL. Men det virkede åbenbart ikke. De skulle i stedet købe et hold i en af de 3 store ligaer, hvor deres hold kunne få regelmæssig modstand, så de kan præstere i CHL også... Eller i bedste fald, bare trække sig helt ud af gamet ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 3 uger siden #6868 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev: Ren og skær nysgerrighed, men hvilke spillere skal så købes? Der er jo åbenbart ingen som er de rette. Enten er de for dyre, for svingende eller spiller i en dårligere liga end den spanske. Så er det godt nok svært.
Hakim spiller i den Hollandske liga, hvor han har gjort det glimrende. Hvorfor ikke ham? Han er da bedre end de andre spillere RM har rendende pt. Han er en opgradering,hvilket er hvad der er brug for.

Omvendt vil jeg spørge: Hvis vi køber Hakim og vi antager at Benzema og Hazard indtager de to sidste pladser oppe foran, hvad skal der så ske med Asensio, Vinicius, Rodrygo? Skal de alle bare sidde på bænken og kukkelure? Ikke at jeg er fan af nogen af dem decideret, men hvad skal vi med alle de spillere?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 uger siden #6869 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

Omvendt vil jeg spørge: Hvis vi køber Hakim og vi antager at Benzema og Hazard indtager de to sidste pladser oppe foran, hvad skal der så ske med Asensio, Vinicius, Rodrygo? Skal de alle bare sidde på bænken og kukkelure? Ikke at jeg er fan af nogen af dem decideret, men hvad skal vi med alle de spillere?

Asensio har ikke gjort sig berettiget til en plads i truppen. Han skal væk. Det efterlader 5 spillere til 3 pladser. Så må hver enkelt spiller bevise sig til træning og dem som træner bedst og viser mest spiller kampene. Konkurrence er sundt.

7 år 3 uger siden #6870 af Dios

Ramos4 skrev:

Har du ikke selv appelleret en helt del til en langt stærkere bænk? Ingen af de nævnte har bevist, at de på nogen måder skal være faste startere fra næste sæson af. Derudover, så står Rodrygo godt nok som et kæmpe talent, men 18 år og uprøvet på alle måder. Selvfølgelig går han ikke bare ind på holdet, og sidder på den ene plads.
Vinicius viste gode takter, men der er immervæk langt vej endnu for ham, og det samme har vist sig med Asensio. Nu behøver alle de talenter man henter ind jo ikke, at have del i start 11'eren. Isco er vel det bedste eksempel på det, og han har jo været fantastisk vigtig for vores succes. Han har haft sine kampe med Bale, og netop den duel har gjort de begge har præsteret på de rette tidspunkter i Chl sammenhæng, men for at vinde en mere kontinuerlig turnering som ligaen, så skal der jo bare noget stabilitet og et langt højere bundniveau til, men derfor har de jo været fantastisk vigtige for truppen.
Meget fortæller mig, at Asensio kommer til at gå i samme fodspor som Isco. Lige ved og næsten, men bliver aldrig fast inventar i start 11'eren.

Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Dios.

7 år 3 uger siden #6871 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Men skal Hakim sidde på bænken? Hvem skal så starte sammen med Hazard og Benzema? Benz, Hazard og så kan en masse middelvare kæmpe for den sidste startplads eller hvad? Je-sus. Jeg har sådan set ikke de store idéer til hvordan bænken skal se ud. Det er super fint at vi køber ham til bænken, men det efterlader os stadig med en start-11 der er ret middelmådig offensivt. Jeg er langt mere interesseret i hvem vi køber til startopstillingen. Hazard er slet ikke nok.

Det lader til at ledelsen og åbenbart mange herinde synes at Hazard er alt rigeligt, og så skal vi ellers bare købe talenter for resten. Jeg mener vi skal have Mané, Neymar eller noget i den dur. Ronaldo er altså væk, det vil være et mindre mirakel hvis Hazard krydret med lidt talenter kan gøre os til verdens bedste hold igen, eller måske endda...hvem ved...vinde ligaen. Barcelona griner sig selv i søvn ovenpå deres 3. Treble hvis vi starter sæsonen med Hazard-Benzema-Ziyech/Vinicius.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Ramos4.

7 år 3 uger siden #6872 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Men skal Hakim sidde på bænken? Hvem skal så starte sammen med Hazard og Benzema? Benz, Hazard og så kan en masse middelvare kæmpe for den sidste startplads eller hvad? Je-sus. Jeg har sådan set ikke de store idéer til hvordan bænken skal se ud. Det er super fint at vi køber ham til bænken, men det efterlader os stadig med en start-11 der er ret middelmådig offensivt. Jeg er langt mere interesseret i hvem vi køber til startopstillingen. Hazard er slet ikke nok.

Det lader til at ledelsen og åbenbart mange herinde synes at Hazard er alt rigeligt, og så skal vi ellers bare købe talenter for resten. Jeg mener vi skal have Mané, Neymar eller noget i den dur. Ronaldo er altså væk, det vil være et mindre mirakel hvis Hazard krydret med lidt talenter kan gøre os til verdens bedste hold igen, eller måske endda...hvem ved...vinde ligaen. Barcelona griner sig selv i søvn ovenpå deres 3. Treble hvis vi starter sæsonen med Hazard-Benzema-Ziyech/Vinicius.

Så kommer de nok til at grine meget, for jeg har svært ved at se os hente endnu en verdensstjerne til angrebet udover Hazard. Mane, Neymar eller Mbappe er urealistiske. Som jeg ser det, er den eneste mulighed vi har for at forstærke angrebet, at forstærke midtbanen.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

7 år 3 uger siden #6873 af Dios

Ramos4 skrev: Men skal Hakim sidde på bænken? Hvem skal så starte sammen med Hazard og Benzema? Benz, Hazard og så kan en masse middelvare kæmpe for den sidste startplads eller hvad? Je-sus. Jeg har sådan set ikke de store idéer til hvordan bænken skal se ud. Det er super fint at vi køber ham til bænken, men det efterlader os stadig med en start-11 der er ret middelmådig offensivt. Jeg er langt mere interesseret i hvem vi køber til startopstillingen. Hazard er slet ikke nok.

Du kaster jo bare spillere op i luften uden at tænke på system. Lige nu har du nævnt 3 spillere som alle spiller samme position i Hazard, Mané og Neymar. De spillere du vil have er jo ikke til rådighed, og længere er den jo bare ikke. Personligt går jeg på at klubben skal igennem en evolution og ikke revolution. Holdet knækkede denne sæson, og det er tydeligt og se hvor forstærkningerne skal komme.
En forstærkning eller ny spiller i hver kæde vil være det optimale for mig. Som tidligere nævnt, så regner jeg det for sikkert at Eriksen eller Pogba og Hazard bliver sikret til offensiven. Om det så bliver en offensiv kant til, eller Jovic f.eks.. er jeg mere eller mindre ligeglad med. Jeg vil ihvertfald være tilfreds, hvis den hed Hazard, Benzema og Jovic i angrebet med Eriksen eller Pogba som den nye 10'er bag dem. Det er jo ikke FM det her, og spillerne koster rundt regnet 75-100% mere end markedsværdi.

Barca har Messi, så uanset om vores offensiv hed Neymar, Ronaldo og Mbappé, så ville Barca stadig vinde på grund af Messi.

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Kiwes, elle44, GuldsmedeN

7 år 3 uger siden #6874 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Barca har Messi, så uanset om vores offensiv hed Neymar, Ronaldo og Mbappé, så ville Barca stadig vinde på grund af Messi.

.. Vi har vundet ligaen, cuppen og CL mens Messi spillede for Barcelona og vi "kun" havde CR. Det var et flot frisparksmål Messi lavede i går, men lad os nu lige spise brød til.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Jonas.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Rogoshin

7 år 3 uger siden #6875 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Barca har Messi, så uanset om vores offensiv hed Neymar, Ronaldo og Mbappé, så ville Barca stadig vinde på grund af Messi.

Ahhh, jeg tror du strammer den ;) Med de 3(eller for den sags skyld bare PSG's forreste 3) tror jeg, at vi kunne vinde the treble, medmindre det er fordi, de overhovedet ikke har den rette kemi med resten af holdet. Men jeg forstår godt pointen, og overdrivelse fremmer jo forståelsen ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 3 uger siden #6876 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Du kaster jo bare spillere op i luften uden at tænke på system. Lige nu har du nævnt 3 spillere som alle spiller samme position i Hazard, Mané og Neymar. De spillere du vil have er jo ikke til rådighed, og længere er den jo bare ikke. Personligt går jeg på at klubben skal igennem en evolution og ikke revolution. Holdet knækkede denne sæson, og det er tydeligt og se hvor forstærkningerne skal komme.
En forstærkning eller ny spiller i hver kæde vil være det optimale for mig. Som tidligere nævnt, så regner jeg det for sikkert at Eriksen eller Pogba og Hazard bliver sikret til offensiven. Om det så bliver en offensiv kant til, eller Jovic f.eks.. er jeg mere eller mindre ligeglad med. Jeg vil ihvertfald være tilfreds, hvis den hed Hazard, Benzema og Jovic i angrebet med Eriksen eller Pogba som den nye 10'er bag dem. Det er jo ikke FM det her, og spillerne koster rundt regnet 75-100% mere end markedsværdi.

Barca har Messi, så uanset om vores offensiv hed Neymar, Ronaldo og Mbappé, så ville Barca stadig vinde på grund af Messi.

Så du vil spille med 2 angribere, en venstre kant og en 10'er? Det er vel også at smide random ind uden at tænke på system?

Leveret af Kunena Forum